Hakutulokset

  1. L

    nimiapua pojalle kun pää lyö tyhjää

    nyt olemme saaneet jo paljon nimiehdotuksia ja näistä alkaa valinta: eemi,emil,eemeli veeti,jare,jere ja jasper saa antaa palautetta mikä noista paras.nuo nyt valittu miehen kanssa tähän nimi rumpaan.kohta on muksu ilman nimeä kun mikään ei nappaa suoraan niin kun tuo elias vaan yks päivä...
  2. L

    nimiapua pojalle kun pää lyö tyhjää

    laittakaa vaan lisää nimiä tulemaan.emili tai eemeli nyt vahvoilla ja mies ehdotti jare nimeä.
  3. L

    nimiapua pojalle kun pää lyö tyhjää

    sorry kauheesti minulle on tullut virhe tuonne alkuperäiseen viestiin siis toinen pojan nimi piti olla otto viljami jotenkin kirjoitin tuon onnin kaks kertaa.
  4. L

    nimiapua pojalle kun pää lyö tyhjää

    amos liian erikoinen meille,eeli meillä on tuttavapiirissä ja oliver on minusta liian lähellä tuota ottoa.
  5. L

    nimiapua pojalle kun pää lyö tyhjää

    tuo juliuskin on aivan ihana.mutta emil vie voiton vielä ainakin minun mielestä,mies sit tiet tyrmää nimet heti.
  6. L

    nimiapua pojalle kun pää lyö tyhjää

    se piti vielä lisätä että ollaan ihan tavallinen suomalainen perhe,jossa kyllä isällä on sukulaisia ruotsissa,mutta ei mitään kauhean erikoisia nimiä silti. ja c kirjaimet nimessä ei ole pois suljettuja.
  7. L

    nimiapua pojalle kun pää lyö tyhjää

    tuota emiliä ehdotan miehelle kun herää,kiva nimi ja sointuu hyvin tuohon eliakseen
  8. L

    nimiapua pojalle kun pää lyö tyhjää

    minusta tuo onni viljami oli tosi ihana ja siitä siis kiinni pidän.tuo elias nimenki keksimiseen meni ihan hirmu kauan.minä aina saan ne toiset nimet helposti keksittyä mutta etunimeä ei tule millään.ja en ole valmis nimien paikkoja vaihtamaan.
  9. L

    nimiapua pojalle kun pää lyö tyhjää

    tuo aaron on nätti mulla on vaan joku yhtymä siihen salkkareiden aaroon joka oli jotenkin kieroutunut persoona. ja matias on liian pitkä minusta etunimeksi
  10. L

    nimiapua pojalle kun pää lyö tyhjää

    meillä siis keksitty jo toinen pojan nimi joka on Elias Onni Joonatan ja toiselle ei etunimi tule millään.toisiksi nimiksi tulee Onni Viljami mutta etunimi siis puuttuu ja kun olen nähnyt miten täällä on monelle keksitty kauniita nimiä niin ajattelin minäkin kokeilla. myös linkki sellaseen...
  11. L

    kuinka monella saksanpaimenkoira lapsiperheessä

    meille tulossa sakemanni maanantaina.5kk vanha pentu kasvattajalta.tuttu kasvattaja ja aivan ihana koira kaikin puolin.meillä on lapsia 6 kappaletta ja yksi saku ollut ennestään ja oli aivan mahtava kaveri lasten kanssa.ei mitään ongelmia koskaan ole ollut kyseisen rodun kanssa.
  12. L

    varaosia herqules rattaisiin

    meillä on noihin myös hoitoreppu ja pehmeä kantokassi jotka olenkin huutiksen jo laittanut myyntiin.
  13. L

    varaosia herqules rattaisiin

    moi.jos tämä on se kolmipyöräinen malli niin meillä olis sellaset joutavana.meillä niistä on rikki turvakaari ja jalkajarru ei toimi jostain syystä(olisko huollon puutetta?) jos kiinostaa niin olen valmis nuo myymään kun ei meillä niille ole tarvertta.kankaat rattaissa hyvässä kunnossa. hinta...
  14. L

    mistään ei saa rattaisiin runkoa

    taas tein kirroksen vauva sivuiille,huutikseen ja kaksplus markkinat palstalle mutta ei,ei löydy. kohta loppuu aika ja kärsivällisyys.pitänee harkita vielä uusien ostoa sitten,kirpasee kyllä kunnolla kukkaroa kun olin ajatellu et sais hyvää käytettyä hankittua kaikki.
  15. L

    mistään ei saa rattaisiin runkoa

    olen etsinyt huutiksesta ja olen laittanut ilmoituksia eripalstoille.etsin siis classic tai citycross runkoa,hyväkuntoista joka ei olisi ihan loppuun jo kulutettu.ei löydy mistään,silloin kun en vielä itse tarvinnut niin niitä oli huutiksessa useampikin mutta en silloin vielä tarvinnut. samoin...
  16. L

    ¤¤¤SUURPERHEKUUMEILIJAT¤¤¤

    moi,pääsiskö vielä mukaan tänne?meillä on kuusi lasta syntyneet vuosina -00,-01,-03,-05,-08 ja -09 ja taas olen sitä mieltä että kyllä vauva olisi ihan juttu.olin kyllä sitä mieltä kun tuo pienimmäinen synty et nää oli nyt tässä kun tuli niin pieni ikäero noille vesseleille mutta nyt kun pojat...
  17. L

    Paljonko teillä painaa 4- ja 5v tytöt?

    tyttö 115cm ja painoa 20,5kg
  18. L

    MISTÄ halpoja ja kivoja kylpyankkoja??

    lastentarvike myy yksittäin ja muutaman kappaleen paketissa ja hintaa muutamia euroja.
  19. L

    vauvakuume

    ;) olen samaa mieltä että isossa perheessä on hyviä puolia paljon.
  20. L

    vauvakuume

    loppuuko vauvakuume koskaan vai onko tää kroonista mallia meikäläisellä?meillä on siis jo kuusi lasta (10,9,7,5,1,7v ja 7kk) ja taas tuntuu siltä et nään joka puolella isoja mahoja ja olen alkanut taas kuumeilemaan itsekin. oisi kiva kun olis taas raskaana mutta nyt pääsis jo toisaalta...

Yhteistyössä