Hakutulokset

  1. Merhan

    Lastentarhanopettaja vierailee pph:lla "tutkimassa lasten kehitystä" - siis mitä???

    Kunnissa pitää olla erityislastentarhan ope. Meillä hänelle kuuluu esim. eskarilaisten erityisopetus ja testit vaikka eskari olisi koulussa. Minusta se on ihan hyvä että käy ryhmiksissä ja perhepäivähoitajien luona katsomassa ja seuraamassa. Vaikka pph on koulutuksen saanut niin eivät he ole...
  2. Merhan

    Paljonko painat, sinä n. 162cm pitkä!?

    Mä olen 166 cm ja painan 76 kg. Mä painoin toissa keväänä jo 66 kg mut stressin takia tuli 8 kg takas ja 2 kg lisää. Nyt sit kova tsemppi saada ne alas.
  3. Merhan

    Karppaus.

    Mä tilasin sen kirjan viime viikolla ja ennätin jo siihen tutustua. Ihan kivoja reseptejä oli. Pitäs vain alkaa toteuttamaan.
  4. Merhan

    Talvihaalarit ja varallisuus

    Me pärjättiin poikien kanssa Lassietecin haalareilla koko lapsuusaika ja olivat päiväkodissa. Tarjouksesta jos haalarin löydät niin se on sellaset n. 50 €, yleensä ostin sen jostain Citymarketista tms. Tosin me ei asuta etelässä jossa voi olla lauhaa talvellakin. Meillä on yleensä kunnon...
  5. Merhan

    Voiko tällä todellakin laihtua?

    Mulla eräs tuttu aloitti tuon Extravaganzan ja mua huolestuttaa jo nyt hänen puolesta :( Mä laihduin kanssa 8 kg aiemmin ruokavaliolla ja liikunnalla mutta stressaava työvuosi toi ne ikävä kyllä takaisin.
  6. Merhan

    Naurettavat äidit kantelevat luokkaretkistä ?

    Meillä kerätään rahat myyjäisillä ja erilaisilla talkoilla ja ne jotka eivät osallistu näihin mitenkään, on määritelty että rahana tilille.
  7. Merhan

    Voiko tällä todellakin laihtua?

    Minäkin olen miettinyt ja tilasin sen reseptikirjankin, tosin ne on kyllä ihan hyviä reseptejä muutenkin. Mä en ihan tyystin aio luopua kaikesta mutta noukkia sieltä sopivia ideoita. Kyllä minä tiedän kanssa henkilön joka on tällä konstilla saanut painoa alas.
  8. Merhan

    Mitä olet tehnyt sen eteen, että lapsellasi olisi mahdollisimman lyhyet hoitopäivät?

    Mies vei kun meni yhdeksään töihin ja mä kahdeksaan ja illalla mä hain kun pääsin neljältä ja hän viideltä.
  9. Merhan

    oletko soittanut aina sairaalaan etukäteen,kun olet mennyt synnyttämään

    Ekalla kerralla soitin kun tehtiin lähtöä ku vedet meni, toinen olikin jo sovittu etukäteen (=sektio)
  10. Merhan

    Alanya

    tuttavaperheen kanssa oli mies jutellut viikonloppuna etelänreissusta ku ollaan sitä kohta 2 v. jahkattu ja eilen oli sit tän toisen perheen mies löytäny lähikentältä lähtevän reissun ja nyt sit on buukattu reissu syyskuulle kahdeksalle hengelle. Siis mä en malta odottaa. Minkälainen on...
  11. Merhan

    G: Sukat jalassa sängyssä

    Joskus
  12. Merhan

    Jee sain heinäkuuksi töitä!

    Hienoa =)
  13. Merhan

    Kuinka monta pilleriä olet ottanut tänään?

    Kolme, burana, xylitol ja ehkäsyn
  14. Merhan

    mitä tarkoittaa "yhteiset rahat" teidän perheessä?

    Meillä on omat käyttötilit ja sit yhteinen lainatili. Ollaan sovittu et mitä kumpikin maksaa ja jos toisella rahapula niin toinen jelppaa. Yhdessä oltu jo 17 v. ja ihan hyvin on toiminu. Ei ole yleensä rahasta tarvinnut kinastella.
  15. Merhan

    Puutarhaihmiset hoi! Yksi kyssäri...

    Keväällä ku istuttaa niin pitää muistaa sit kastella jos ei sada. Syksyllä kosteutta enemmän niin juurtuu yleensä hvyin. Mut kun huolehtii et ei pääse kuivamaan niin varmasti juurtuu ja voi ihan hyvin kesemmälläkin istutella. Netistä löytyy kyllä lajien ohjeita jos tiedät mitä aioit istuttaa.
  16. Merhan

    Mitä tarkoittaa "poukkoilee"?

    tai sit esim jos keskustellaan jostain asiasta ni joku voi vaihtaa aihetta muuksi ja kohta palata alkuperäiseen ja tehdä näin monta kertaa eli ei pysy asiassa.
  17. Merhan

    Sukkapuikkoihmiset?

    Näin sain minäkin. =)
  18. Merhan

    Mikä taho neuvoisi toiminimen perustamisessa?

    Yleensä kunnissa on yritysasiamies joka on just tätä varten. Googleta kunta ja yritysasiamies niin löytyskö joku taho. Täällä on monen kunnan alueella yhteinen joka auttaa kaikissa asioissa. Ni ja me asutaan Etelä-Savossa.
  19. Merhan

    Äidilläni todettiin syöpä:((

    :hug: Tsemppiä. Mun äidillä oli kans syöpä sarjoissa joku vuosi takaperin ja parani.
  20. Merhan

    Neulojat hoi!! Lapsen hameen ohjetta

    Juu sieltä löytyy kivoja ohjeita. Mulla on tää työllä... http://www.garnstudio.com/lang/fi/visoppskrift.php?d_nr=68&d_id=17&lang=fi

Yhteistyössä