Hakutulokset

  1. H

    Syyskuiset 2019

    Josko mäkin uskaltaudun mukaan testasin selvän plussan 3.1.19 vaikka ei tainnut olla edes vielä menkat myöhässä, kierto mitä sattuu imetyksen jäljiltä (marraskuussa poika lopetti tissittelyt ja sen jälkeen sitten tärppäskin), synnytyksen jälkeen ei oo käytetty ehkäisyä, ellei tota vauvaa ja...
  2. H

    Miten vietät pääsiäisen tänä vuonna?

    tänään viedään lapset vaarilaan ja mennään miehen kans istuun iltaa kavereille joita ei oo nähty aikoihin. huomena haetaan lapset vaarilasta ja suunnataan kohti helsinkiä ja Mariellaa jolla matkataan kohti Tukholmaa, sunnuntaina kotiin ja sit vielä maanantai vapaata, tiistaina alkaa taas arki.
  3. H

    G= MIehes ammatti + millasta seksiä???

    mun mies on tarkastaja :snotty:
  4. H

    Montako taukoa kuuluu 6,5 tunnin työpäivään?

    riippuu työehtosopimuksesta...
  5. H

    Fabuland-legot?

    meillä on niitä ja lisää ostaisin jos jostain muualta löytäisin kun nettikaupoista... :) mun vanhan fabut on kovassa käytössä omilla lapsilla :D
  6. H

    Onko suunnitelmia pääsiäiselle??

    Päivä Tukholmassa- risteilylle mennään lasten kans ja ystäväperhe tulee mukaan :) sit jonain iltana mun veli tulee istuun meille iltaa kihlattunsa kans. Töistä mulla on vapaata 5päivää :D
  7. H

    Kumman kaa?

    jos noista on pakko valita niin mixa sit kai :snotty:
  8. H

    Voi mooses, tätäkö se sitten on?

    odota kun se täyttää kymmenen ja tulee kuvioon top model-vihkot :kieh:
  9. H

    olenko ainoa joka ei huolestu yhtään vaikka kaupat olisi tyhjiä jo huomenna!

    ei paljookaan :p huomena ja to syödään laivalla :D ja syksyllä on jo omenat puussa ;) ps. ravintoloihin vaikuttaa myös tää lakko kun ei kaikki kuljetusfirmat kuskaa ruokatarvikkeita lakon aikana...
  10. H

    Miksi jotkut laittavat rahansa kaljaan?

    sääkin vanha juappo :xmas: rahat on tehty tuhlattavaks, harva niitä mukaan hautaan saa.... :whistle:
  11. H

    Voiko noron sairastaa lievänä?

    voi olla myös täysin oireeton
  12. H

    Lauantain kunniaksi (ja miehen iloksi) galluppia

    sama, paitsi etten juo keimoo, vaan siideriä tai muuta... :p *cosmoo lasissa*
  13. H

    odottaako kukaan muu lomamatkaa tällä hetkellä?

    pieni irtiotto arjesta ens ke-pe kun lähdetään risteileen päiväks tukholmaan... miehen kans kaksin :)
  14. H

    Mistä ihanat kylpytakit minulle ja miehelle, pellavan tai valkoisen värisinä?

    dantellilta ? http://verkkokauppa.planeetta.net/epages/Planeetta.storefront/?ObjectPath=/Shops/dantelli2
  15. H

    te keillä me&i- kanipyjamia! tai reklamaatiosta tietävät!

    Onkohan mulla vain isopäinen lapsi vai onko muilla ollut samaa vikaa että kaula-aukko on todella pieni, ei pää mahdu läpi... kyselin myyjiltä onko tullut asiasta valituksia, mutta ei ollu heille ainakaan kantautunut. Kehottivat laittamaan reklamaationa takas, jännitän nyt miten käy, kun ostosta...
  16. H

    Mikä automerkki paras täysin tumpelolle + muita autokysymyksiä

    me haetaan tänään meille uus kottura, ostettiin toyota avensis farkku -06, omega menee vaihdossa... tosin makso paljon enemmän kun ton 5tonnia. pitkään mietittiin ja toyotaan päädyttiin, myös skoda octavia oli vaihtoehtona.
  17. H

    Nappailen tässä Dooley´sia minipullosta ja kaksplussailen.... (ihan turha)

    mun mielestä dooleys oli paljon makeempaa kun baileys, viimeks laivalta ostettiin... ei sekään toki juomatta jäänyt :whistle:

Yhteistyössä