Hakutulokset

  1. M

    UNI

    No älä muuta viserrä.Mää en taas ota selkoo onkse mun hirveni sairasta huumoria vai oliko sillä joku syvempikin merkitys...menee varmaan huumorin puolelle..:)
  2. M

    Kai teidän eskarilaisilla on kaulurit kaulassa? Mua niin huvittaa :D

    Ei näillä plussakeleillä sentään kauluria..ei esikoiselle(22v)=) eikä kuopukselle 3v=)
  3. M

    Miten nainen voi raiskata naisen?

    ihan vaan raiskaamalla!!Jestas sentään!! Toi 2,5vuoden tuomio oli pohjosmaissa ruattalaisilta taas yksi tasa-arvosuuden pointti!HYVÄ!Koska tosiaan maassamme on todellakin näitä idiootteja,jotka ovat sitä mieltä ettei nainen voi raiskata naista!!!HUHHUH!
  4. M

    UNI

    on otettu!!:) mutta onko sulla???
  5. M

    UNI

    Mun suojelija on hirvi...ollut kaikki nämä yli 40v.Näin seuraavan unen:Olen kukkulan alla,sellasta kallioista harju-meininkiä,mua pelottaa ihan helvetisti,mun vieressä on ihminen (jota en tunnista)joka pakottaa mut katsomaan ylös kukkulalle ja siellä jolkottaa hirvi...sitten...
  6. M

    Onko miehellä muka oikeutta toivoa naista hoitamaan lapsi 3-vuotiaaksi kotona, jos itse ei ole valmis jäämään kotiin?

    En jaksanu lukee kaikkia viestejä,mutta mää suosittelisin,että hommaat muksulle hoitopaikan,jatkaisit projektiasi,lapseskin nauttisi tasapainosesta äidistä enemmän!!Ja jos ymmärsin oikein miehesi on yritysmaailmassa ja tienaa enemmän....mitä sitten tämänpäivän lamassa??Miehesi voi menettää...
  7. M

    Voot, Onko muka totta, että osa suomalaisista ei ole koskaan..

    Tommonen vastakkain asettelu on kyllä perseestä!Mää oon tamperelainen juntti,joka muutti just kesällä tänne helsinkiin ja täytyy sanoo,että oon positiivisesti yllättynyt ihmisten ystävällisyydestä!!!Oon mää ulkomaillakin asunut ja matkustellu siellä metroilla ja raitsikoilla.Nyt asutaan...
  8. M

    I`m back!!!=) Muistaakohan kukaan enää?

    JJess!Kivaa!!Tää ulkoasu on niiin muuttunu,että kestää tovin totutella!!!
  9. M

    I`m back!!!=) Muistaakohan kukaan enää?

    Vähänkö täällä on muuttunu parissa vuodessa,kun olin pois!!Menee tutustuun kaikkeen uusiin ihmeellisiin juttuihin!!:D
  10. M

    Lihansyöjien outo logiikka

    :laugh: Joo!
  11. M

    Lihansyöjien outo logiikka

    se oli OMNIVOORI!!jes,muistin!! =)
  12. M

    Lihansyöjien outo logiikka

    Olikohan se joku oo:lla alkava,hitto kun jäi taas häiritteen...
  13. M

    Lihansyöjien outo logiikka

    Mää syön lihaa ja kuulun eläinsuojelutoimintaan!! :saint: Vitsit kun muistaisin sen hauskan nimen sekasyöjille,jossain ketjussa oli joskus,kun oli vegetaristeja,ovovegetaristeja,vegaaneita jne.muistaako joku?
  14. M

    AVATAR <3

    "ränkättyä kärsää"??? :D Mistäpäin tollanen sanonta? hauskan kuulonen.
  15. M

    AVATAR <3

    Hyvä kuulla,kun olen miettiny minkälainen toi leffa on!!
  16. M

    Kuulutko kirkkoon ja jos et niin mikset

    En kuulu,oon pakana.
  17. M

    Soihdut sammuu,kaikki väki nukkuu...

    Ei tietenkään ole!Täällä on kaikki ihan sekasin,lapsia myöten...nyt täytyy mennä sossu koputtelee oveen,tuli polttaan mun kanssa paukut!! :laugh: :laugh:
  18. M

    Soihdut sammuu,kaikki väki nukkuu...

    Koskas mut on Vuoden Äidiksi valittu?Mikä oli palkinto ja koska sen saa ja mistä?Mitä huumeita?? :o Veteraanit taisteli meille itsenäisen maan,tän maan missä toiset voi ryypätä tai stripata jos siltä tuntuu... Mää en ole Savannaa strippaamisesta arvostellut,ihmetellyt ja säälinyt...
  19. M

    Soihdut sammuu,kaikki väki nukkuu...

    laalaalaaaaaa... :whistle:

Yhteistyössä