Hakutulokset

  1. Tiippana

    Muumimuki häälahjaksi?

    Heippa! Paras ystäväni on menossa kesällä naimisiin. Olen toisena kaasona ja polttareihinkin on jo mennyt iso summa rahaa. Nyt kysynkin, olisiko tökeröä ostaa hääparille lahjaksi vaikka 2kpl muumimukeja kulhoineen, vaikkei ne olekkaan lahjatoivelistalla? Olen jo pari vuotta kerännyt hänelle...
  2. Tiippana

    ¤¤¤ELOMASSUT 2008¤¤¤ toukokuussa

    Muistatteko minut vielä? :D Menny tosi pitkä aika kun oon kirjotellu. Oonko Iinan syntymän jälkeen kertaakaan? :ashamed: Mutta aina oon teidän jutut käyny lukemassa ja kärryillä oon pysyny. Oli vaan pakko tulla kertomaan nyt. Meidän Iina neiti nyt 8,5kk ja tänä aamuna äitienpäivän...
  3. Tiippana

    Haaveissa vauva noin 2011-12!!*Otsikkoa muokattu*

    Niin ja unohdin, tervetuloa minunkin puolesta uudet palstalaiset mukaan! :wave:
  4. Tiippana

    Haaveissa vauva noin 2011-12!!*Otsikkoa muokattu*

    Moikka ja hyvää äitienpäivää kaikille äideille ympäri suomen! :flower: Kiitos koiruli vastauksista, niitä olikin tullu taas ihan reippaasti. On minulla kokemusta vaikka sun mistä rodusta, pääasiassa vain isoista kylläkin. Kotipitäjässä meillä oli kenneli ja tällähetkellä siellä pyrtsejä ja...
  5. Tiippana

    Haaveissa vauva noin 2011-12!!*Otsikkoa muokattu*

    Kamalaa Rapu82 :( Mutta onneksi nyt jo kotona! Täällä vappu meni kiireessä ja tohinassa, oltiin mökillä ja sitten mentiin minun vanhempien luokse ja voi kun ne nautti taas Iinan seurasta. Suunnittelivat jo tytön 1v synttäreitä vaikka just vasta täytti 8kk :heart: :whistle: Meillä jyllää...
  6. Tiippana

    Limatulpan irtoaminen..

    Mulla limatulppa irtos 2viikkoo ennen synnytystä ja sekin jouduttiin käynnistelemään täysiaikaisuuden takia...
  7. Tiippana

    Unohdin sitten laittaa siman käymään, voihan vitalis!!!!

    Sama täällä!! :headwall:
  8. Tiippana

    Haaveissa vauva noin 2011-12!!*Otsikkoa muokattu*

    HUoh :( Valitusta valituksen perään. Aamukahviin lorahti kökkäreistä maitoa, tarkemman tutkiskelun jälkeen todettiin et jää-viileekaappi rikki :( Kiva kun just oltiin käyty kaupassa hakemassa viikon ruoat ja kaikki ihan hapannu ja menny piloille, onneks sentään lihat kerkesin laittaa pakastimeen...
  9. Tiippana

    Haaveissa vauva noin 2011-12!!*Otsikkoa muokattu*

    Surku :| Meillä oltiin koko porukka kipeinä tässä kuukausi sitten. Eka alko mahataudilla, jota kesti 2pvää, sit se vaihtu kovaks flunssaks ja ei meinaa vieläkään meiltä vanhemmilta lähtee pois :( Onneks pikkuneiti jo terveen kirjoissa. Tälläviikolla mun 5 kaveria saaneet vauvan, ihan...
  10. Tiippana

    Haaveissa vauva noin 2011-12!!*Otsikkoa muokattu*

    Heipsan! Mahtusko pinoa kasvattamaan vielä yksi tuohon vuoteen suunnittelija? =) Meillä esikoinen nyt viimeinen pv 8kk, ite tekis mieli jo jättää ehkäisy pois mutta pitää käydä koulu loppuun ja mennä töihin ja saada miekkonen suostuteltua uuteen pienokaiseen :D Ihana tälläinen pino. voi...
  11. Tiippana

    Kenen mies EI OLE mustis?

    No nii, siinäpä se kysymys taas sitten olikin. Meillä mies ei yhtään mustasukkainen minusta, vaikka pitäisin yhteyttä exiin ja ravaisin baareissa jne. Joskus olisi niin ihanaa tuntea, että joku minustakin mustis, kysyisi minne menen ja milloin tulen, missä olen ja kenen kanssa ja suuttuisi jos...
  12. Tiippana

    Cerazettesta

    Meillä ainakin terkka sanoin, että voi aloittaa vaikka samanapäivänä. Ei siis tarvitse odottaa seuraavia menkkoja tms!Ja teho alkaa heti.
  13. Tiippana

    ***ELOMASSUT VIIMEISEN KERRAN***

    Ilmoitusta myös Jyväskylästä! Meille syntyi pieni prinsessa 31.8.2008 klo 2.47 pitkän käynnistelyn jälkeen. Tyttö ja mamma voi oikein hyvin. Eilen kotiuduttiin ja ensimmäinen jännittävä yö takana *väsy!* :hug: Synnytyskertomusta myöhemmin ja onnea kaikille muillekkin vauvautuneille! :heart:
  14. Tiippana

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    Täällä myös edelleen yhdessä kasassa vaikkakin ilmoittelu jäänyt! :ashamed: nyt meneillään 39+6 joten huomenna se maaginen pv virallisesti. Ilmoittelen kyllä miten asia etenee! Hei muuten, kun mitataan tuota valkuaista pissasta nuilla tikuilla (compur) niin mihin asti sitä tikkua pitää...
  15. Tiippana

    ~~~~ELOMASSUT HEINÄKUUSSA~~~~

    Morjensta taas! B) Täällä hiki valuu ohtaa pitkin, vaikka istuu paikallaan! Liekkö ukkosta ilmassa.. Kirjoittelin tässä äsköttäin meidän parisuhdeongelmista, toista kuukautta mentiin niin että mies lojui muilla mailla ja minä kökin kotosalla yksin ja itkin perään.. nooh, sitten ilmestyi...
  16. Tiippana

    ~~~~ELOMASSUT HEINÄKUUSSA~~~~

    Siis alkaako meillä kohta olla jo viikot täynnä, alkaa kammasta loppua piikit hiljalleen =) Ihanaa. Kohta on tämäkin palsta vaan synnytyskertomuksia täynnä! Niin se vaan aika menee lujaa eteenpäin. Täällä kökitään edelleen yksin kotosalla, mies huitelee milloin missäkin. Joka päivä lupaa...
  17. Tiippana

    ~~~~ELOMASSUT HEINÄKUUSSA~~~~

    Kiitos kaikille voimahaleista ja muista :hug: ihanaa kun saa purkaa täällä tuntojaan, ei tarvii yksin kökkiä kotona ja pyöritellä päässä asiaa! Noh, miehen kanssa laitettiin viestiä vauvasta että miten hän nyt meinaa isä osuutensa hoitaa pienen elämässä. Huomenna ultra, lupasi tulla mukaan...
  18. Tiippana

    ~~~~ELOMASSUT HEINÄKUUSSA~~~~

    Terppa kaikille pitkästä aikaa! En oo varmaan 2kk käyny etes kirjottamassa mitään,lueskellu toki kaiken mitä muut näpyttelee. Täällä menny meinaan NIIN huonosti, etten oo jaksanu alkaa väsäämään yhtään mitään tännekkään. Vauva voi hyvin, mutta miehen ja minun parisuhde taisi eilen illalla...
  19. Tiippana

    OoO ELOMASSUT TOUKOKUUSSA OoO

    Heippa kaekille tuas pitkästä aekoo! Täällä ollaan oltu ihan lukemiskannalla viimeset viikot, ei vaan jaksa ikinä kirjoitella tänne vaikka päivittäin (!) käyn katsomassa mitä muille kuuluu ja missä mennään. Ihanaa vertailla aina, että onkohan tämä oire nyt muilla ja säntään ihan paniikissa...
  20. Tiippana

    <3<3 ELOMASSUT huhtikuussa <3<3

    Heipsan! Täällä minä kans kovassa yskässä, räkätauti alkaa EHKÄ jo pikkuhiljaa luovuttamaan. Mahanpohja ihan arkana kun saa köhiä koko ajan, pitää vaan lämpimään saunaan mennä höyryttelemään niin helpottaa oloa. Ihana keli ulkona, aurinko paistaa jo niin lämpimästi =) Masu-asukki on...

Yhteistyössä