Hakutulokset

  1. L

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Heipsis! Vauvat ne kasvaa! Ihania kuvia olette laittaneet! Mä tulin vaan pikaisesti kommentoimaan MILKEIlle; eli pumppaamisesta ja pullottelusta. Me annettiin ekan kerran pumpattua maitoa reilun viikon ikäisenä. Ja sen jäljeen ollaan varmaan neljästi annettu. Ja ihan tarkoituksella...
  2. L

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Hei vaan kaikille! vauvat ne kasvaa ja pieniä nyyttejä syntyy, ihanaa! Meillä on vauva huomenna 4 viikkoa vanha ja on se vaan iiiihana! Tissittelee vähän väliä, mutta välillä ihan tarkoituksella annan tuttia lutkutettavaksi, että ei ihan huvin vuoksi vaan tissiä pyörittelis suussa ruokailunsa...
  3. L

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Heippa! Täällä on elelty ihanaa vauvantuoksuista arkea kotona nyt viikon verran ja edelleen vetää ihan sanattomaksi toi pieni käärö. Isoveli on ottanut rollinsa hienosti vastaan ja tykkää auttaa vauvan hoidossa. Limatulppa mulla alkoi irtoamaan tiistaina alkuillasta ja synnytys alkoi ke-to...
  4. L

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    40+1, 10.6. syntyi meille poika mitoilla 55cm ja 4070g. Synnytys oli ihana ja nopea ja vauva on niiiin ihana. Nyt nuuhkuttelemaan vauvaa. Onnea kaikille raskauden loppumetreille ja jo vauvansa kainaloon saaneille! :flower:
  5. L

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Kiitokset tsempeistä! Ei sitä olisi muuttoa halunnut ihan niin viimetippaan jättää, mutta onneksi siitä selvittiin! Nyt tosin on tosi kipeenä, antibioottikuuri päällä ja silmätkin tulehtuneena, ois oikeesti levättävä. Unna12 Mulla on sama homma synnytyksen käynnistymisen kanssa, eli esikoinen...
  6. L

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Moikka taas kaikille! Paljon onnea kaikille synnyttäneille ja tsemppiä kaikille näille viimeisille viikoille. Mä oon niiiin puhki. Muutto saatiin hoidettua maanantaina ja nyt täällä elellään muuton keskellä. Aika hyvin on tavarat löytäneet uudet paikkansa, mutta esim. kaikki vaatteet ja...
  7. L

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Huomenta! Hyvää äitienpäivää! Mä pyörin tunnin sängyssä ja viideltä päätin, että jospa alkais tulostelee viimisiä veropapereita ja kerhohakemuksia... No, muste oli tulostimesta tietenkin loppu. Meinasin rykästä viimiset opintoihin liittyvät esseetkin valmiiksi, mutta sekin taitaa jäädä. Meillä...
  8. L

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Tänään alkoi äitiysloma, hassua! Seuraava neuvola ensi viikolla ja kahden viikon päästä neuvolalääkäri. Viikonlopun aikana alkoi turvotuskin, ja auts, kun sitä tuntuukin olevan, nilkoista huomaa varsinki. Edellisen raskauden lopussa mä olin turpea kuin mikä, mutta olo oli onneksi hyvä loppuun...
  9. L

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~Huhtikuussa -10 <3 2 rakkauspakkausta syntynyt <3

    Milkei! - Mä muistelen, että kun asuttiin Taalainmaalla, niin vappuna poltettiin jotain kokkoja... en kyllä muista miksi ja oliskohan joku ilotulistukin järjestetty ilmeisesti kuninkaan synttärin kunniaksi. Ootko huomannut teillä samankaltaisia juttuja, vai ootko ennen vappua Ruotsissa...
  10. L

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~Huhtikuussa -10 <3 2 rakkauspakkausta syntynyt <3

    Heissan pitkästä aikaa! Ihana ilma ainakin Helsingissä! Mäkin varasin ajan "parturiin", tai itse asiassa kävin jo, nimittäin siistimässä tota bikinirajaa... Alkaa olee haasteellista pitää karvat kurissa, kun mitään nää ja höylääminen alkaa olee jo aika vaarallista jopa!! No, mutta nyt on...
  11. L

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~Huhtikuussa -10 <3 2 rakkauspakkausta syntynyt <3

    Heipä hei! On tullut taas pyörittyä palstalla, mutta miten se on niin vaikeaa alkaa itse näpyttelemään mitään... Kauheella vauhdilla aika kuluu ja kohta ollaan jo ihan loppusuoralla. Oma olo on edelleen ihan loistava, mitä nyt pojan kanssa touhuaminen välillä väsyttää ja ahdistaakin, kiitos...
  12. L

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~Maaliskuussa -10 <3 ensimmäinen rakkauspakkaus syntynyt <3

    Heipä hei naiset! Olen seurannut kesäkuun ketjua oman raskauteni alusta lähtien, mutta tämä kirjautuminen on muka niin kamalan vaikeaa... Elikkäs, jos vaan mukaan mahtuu taustailemaan ja silloin tällöin kommentoimaankin juttuja, niin täältä tullaan! Olen siis 29-vuotias Helsingissä asuva...
  13. L

    Pikkukakkosta odottavat vol6

    Hei kaikille! Mä kävin raskauden alkuvaiheessa kirjottelemassa jotain nimimerkillä Thunder. Olen jonkinverran seuraillut keskusteluja, mutta päivät 2,5v pojan kanssa menee touhutessa ja illat sohvalla löllisessä. Mulla lähestyy 30 viikon raja... hirmu nopeesti mennyt tää raskaus verrattuna...
  14. L

    Pikkukakkosta odottavat vol5

    Mun "vauvasta" tulee isoveikka! Apua! Eilen tehtiin testi ja plussahan siellä näkyi! tuntuu ihan uskomattomalta, että nyt se sitten on totta. Alussahan vasta ollaan, mutta täytyy toivoa että kaikki menis hyvin ja kesäkuussa ois vauva kainalossa. Thunder :flower:
  15. L

    Milloin testaisitte ???

    Samaa pohditaan täälläkin... kierto ollut 26,29,31... ja nyt menossa 35. Oon niin malttamaton ja melkein jännittää vessassa käyminenkin, kun niin toivoo, ettei punaista näkyisi!! Kaipa tässä loppuviikolle sitten pitäisi kuitenkin odotella rauhassa.
  16. L

    Miten neuvolassa neuvottu?

    Moikka odottajat! Mitä teille on puhuttu sikainfluenssasta neuvolassa? Mitä ohjeita ja neuvoja annettu?
  17. L

    Milloin perhepedistä omaan sänkyyn ja omaan huoneeseen nukkumaan

    Meillä 1v5kk nukahtaa omaan sänkyyn meidän makkarissa ja yöllä jossain välissä nostetaan meidän väliin, kun hän heräilee. JOkunen kuukausi sitten siirrettiin jo omaan huoneeseenkin, mutta koska yöunet ei siitä parantuneet (herää 1-3 istumaan sänkyynsä ja hihkuu) ja tuli vieraita jotka nukkuivat...
  18. L

    Tämmönen tuli mieleen(liittyy tutista luopumiseen)

    Mulla puoltoistavuotias muksu ja ollut nyt vajaa pari viikkoa ilman tuttia. Mä leikkasin tutin pään rikki, eli halkasin sen tutin. Jätin tutin pöydälle päivällä, mistä poika sen löysi ja sitä sitten ihmettelemään, kun on mennyt rikki. Tuli oikein näyttämään pariin kertaan ja voivoteltiin yhdessä...
  19. L

    Vinkkejä kaivataan 1- vuotiaan yöheräilyyn!!

    1v3kk. Päikkäreille simahtaa itsekseen, mut mikä ihme siinä sit onkaan, että yöunille pitää keksia kaikenmoista puuhaa! No, aika helposti nukkumaanmeno sujuu, mutta esim. viimeyönä valvottiin taas vajaa pari tuntia. No, toinen oli kyllä vähän kipeenäkin, mutta silti, istuskeli siinä meidän...

Yhteistyössä