Hakutulokset

  1. J

    Antaisitko 10 vuotiaan katsoa PAHAT POJAT elokuvan?

    en todelakaa antais alle 15v katsoa tuota elokuvaa,
  2. J

    Minkä ikäisenä sinä sait ensimmäisen oman kännykän ?

    ostin itte 19 vuotiaana nokian 5110
  3. J

    pitääkö ekaluokkalaisilla olla liikkatunilla sisäkengät?

    meillä pojan opettaja sano et tossut riittää hyvin sisäliikuntaan,
  4. J

    Kuinka pienen, siis raskausviikoilla mitattuna, keskosen tiedätte selvinneen? Millaista elämää elää nyt, onko terve?

    mulla on viikolla 29 syntynyt pian 9v on kehityksessä jäljessä ollut aina, jäänyt jotai pientä keskosuudesta joka näkyy lähinnä siinä että tarvii erityisopetusta koulussa, muuten normaali reipas lapsi,
  5. J

    Pikkukeskosten äidit?

    mulla on pikkukeskosena syntyny poika :) viikolla 29. nt on jo melkein 9v, keskustelen mieluummin yksityisesti lisää,
  6. J

    Tyttö sai mieluisansa opiskelupaikan :)

    onnea :) itse myös opiskelen lähihoutajaksi, vielä n, 1.5 vuotta jäljellä
  7. J

    Ryhmäperhepäiväkoti?!

    ryhmiksessä kyllä hoitajat laittaa aamupalat, siivoaa keittiön, ruoka tulee valmiina ja toisissa myös välipala tulee valmiiina ja toisissa ne laitetaan itse, pyykkkiä ei pestäö kuin petivaatteet, lasten vaatteita yms ei hoitajat pese, siivous tehdään et on siistiä mutta riippuen paikasta 1-2...
  8. J

    Ryhmäperhepäiväkoti?!

    ryhmiksessä jos on 3 aikuista 2 on perhepäivähoitajan koulutuksella ja yksi vähintään lähihoitaja/lastenhoitaja. vauikka olis päiväkodin yhteydessä niin on näin,
  9. J

    Ryhmäperhepäiväkoti?!

    ei kaikissa tietenkää ole näin, sielläå missä mä olen ollut oli näin, ja tietenki kaikki on myös lapsesta kiinni, toiset tarvitsee enemmän toimintaa mitä ryhmiksessä on, toisille riittää vähempi, mulla oli oma poika ryhmiksessä ja oli mukava rauhallinen, ihan erilainen mikä tämä missä itse olin,
  10. J

    Ryhmäperhepäiväkoti?!

    ryhmiksessä voi olla 16 lasta riippuen millasissa tiloissa on, jos on pienet tilat nii lapsia on vähemmän, aikuisia 3-4 ikäjako riippuu taas siitä paikasta, toisissa on 1-5v ja toisissa 3-5v on kodinomaisempaa, rauhallisempi ympäristö toiset isommat lapset kaipaa enemmän tekemistä mitä ryhmis...
  11. J

    Pieni, pihlajanmarja :)

    mun esikoinen ollut aina pienikokoinen samoin kuopus, esikoista tutkittu tarkasti ja seurattu, erilaisia kokeita tehty, nyt todettu kasvuhormonivajetta ja koitetaan kuopus saada samoihin tutkimuksiin et hänellä myös varmistetaan onko samasta kyse.
  12. J

    saunalahden prepaidin puk-koodi (palstan salapoliisit)

    prepaid lkiittymään ei saa nettisivuilta, ainoostaan siitä paketista missä se kortti on ollut liittymää ostettaessa, kannattaa säilyttää huolella,
  13. J

    Miten leikkaan pojan hiukset, apua!!

    mä oon aina leikannu itse koneella siiliks, säästää paljon ku panostaa kunnolliseen koneeseen eikä käytä parturissa
  14. J

    Kuinka vanhan lapsen voi päästää pihalle yksin?

    mä varmaa oon tiukkis, esikoisen päästin yksin ulos ekaluokkalaisena, ja nyt pikkuveli 5v ei ulkoile ellei ole aikuinen mukana, en päästä isoveljen mukaan, piha on lähellä autotietä ja kerrostalossa asutaan,
  15. J

    LÄhihoitajan pääsykokeet.

    ei ollu ryhmähaastattelua mulla, ensin oli ne paperi testit jotka kesti n, 2 tuntia sen jälkee opettajan haastattelu ja psykologin haastattelu,
  16. J

    Miten saan tuolta facebookista pois tuo kaveriehdotukset?

    niiden kaveri ehdotusten oikeella yläkulmassa on rasti josta ne saa pois
  17. J

    Onko huono asia, että päiväkodissa puetaan lapsille kuravaatteet?

    kyllä ne kurikset pitää olla, ne jo suojaa niitä vaatteita likaantumiselta,
  18. J

    Tyhmä, tyhmempi ja sit on mun vuoroni ;D

    :laugh: vähä samaa ku mä joskus olin puhelimessa ja rupesin ettii mun puhelinta kesken puhelua ja sanoin kaverille puhelimen toisessa päässä ettiväni puhelinta,
  19. J

    G: Millaiset työajat teillä on? Lapsen hoidossaolo aika jos on?

    mulla on lapsen hoitosopimukseen laitettu 6.40-17.00 mutta todellisuudessa ne ei ole noin pitkiä vaihtelee paljon mun koulun lukujärjestyksen mukaan,

Yhteistyössä