Hakutulokset

  1. R

    Voi kun kurja välikausiasu

    Meillä ei edes kuravaatteet ainakaan pitäny kuivana pienempänä, kun lätäkössä istui, niin kyllä ne lahkeesta päästää vedet sisään. Mutta Reimatec ja Ticket to heaven nyt on kyllä jo useemman vuoden pitäny säällä kun säällä kuivana ton kohta 6-vuotiaan.
  2. R

    Mitä maksaisit käytetystä 2-osaisesta Remun vk-puvusta?

    Uudenveroisesta vedenpitävästä puvusta ihan max. puolet uuden vastaavan hinnasta. Remusta kyllä en edes sitä, 15-20 euroa uudenveroisesta. Muuten hyvästä (mun mielestä, ei myyjän, voisin maksaa sitten sen 10-15 euroa).
  3. R

    Paras kummilahja?

    Samaa mieltä. Jokainen ite tietää parhaiten mistä tykkää, ei sitä muut pysty kertomaan.
  4. R

    Lapsiystävällinen kylpylä

    Lastenallas on Flamingossa tosiaan hyvä, matala 30 cm. Poreallas ja liukumäkiä ym. toki myös. Mutta lapsen kanssa ei pääse spa-puolelle, jossa olisi muitakin saunoja kuin tavallinen. Yöpymisistä en osaa sanoa, sokos hotel siinä on ja tietty paljon kaikkea tekemistä jumbossa, hoplop siinä...
  5. R

    Paras kummilahja?

    Kastevesirasiasta tykkään. Ja meidän herran saamista ihan paras on sellanen puinen seinämitta, jossa valokuville paikkoja 6. Kielsin kummeja aikanaan ostamasta lusikkaa, ei mun mielestä oo kiva.
  6. R

    Minkälaiset joulukalenterit olette ostaneet/ostatta lapsille?

    Mä ostin viime joulun jälkeen alesta, en kyllä muista mistä, mut luultavasti prismasta tai anttilasta. Ja tiimarin mainoksessa oli just miten sellasen lokerikon voi tehdä ite tulitikkuaskeista (ja niitä tyhjiä ja valkosia askeja saa tiimarista). Legoja mäkin ajattelin, että laittaisin sinne...
  7. R

    hyvityksen toivossa:)

    Juu, lähes koko paketissa oli tarrat kiinni imupinnassa, eli ei niitä saanut auki, pari vaippaa + sen paketin jonkun koodin (en enää muista, ku tästä jo muutama vuosi aikaa) ne pyys lähettämään niille. Korvauksena tuli 2 pahvilaatikollista vaippoja (4 sellasta pientä pussia, niin pieniä pusseja...
  8. R

    Minkälaiset joulukalenterit olette ostaneet/ostatta lapsille?

    Ostin viime joulun jälkeen lähes ilmasiksi sellasen kuusen muotoisen lokerikon numeroineen, jonne sit ite laitan jotain joka päivälle :). Eli tätä kokeillaan nyt tänä vuonna ekan kerran, vielä ei mitään havaintoa mitä niihin lokeroihin työnnän, onnex on tässä nyt kolme vapaata niin ehdin miettiä...
  9. R

    Jokos teillä on pikkujoulut tiedossa?

    Töistä mennään Tallinnaan hotelliyöksi marraskuun lopulla. Ja sit parin frendin kanssa pidetään tyttöjen pikkujoulut itsenäisyyspäivän jälkeisenä viikonloppuna kylpyläreissulla tohon kotikaupungin kylpylään (tai ei se frendeille oo kotikaupungissa, mutta mulle on :D ).
  10. R

    Mihin asti raskautta olette fillaroineet?

    Vkolla 39 kävin vielä fillarilla neuvolassa. Pojan isä silloin vielä eli ja oli vikaa viikkoa töissä ennen lomaa, niin vaihtoehdot oli kävellä se kolme kilsaa tai fillaroida, kun ei bussit kulkenu sopivasti.
  11. R

    Blue village Dunamar tai Blue Star Cerro Mar Garden?

    Heippa. Juu, reissu tehty, ei vaan oo muilta kiireiltä tänne ehtinyt tässä, ja nyt ollut koneenkäyttökiellossakin sormen oltua paketissa :D. Mutta: upee hotelli noin puitteiltaan oli, huoneessa oli siistit astiat, hyvät sängyt ja varavuodekin oli lapselle varsin hyvä, siinä äitikin...
  12. R

    miten paljon aikaisemmin varaatte matkat ja miksi?

    Sellaset puol vuotta aikasemmin yleensä pakko, jos meinaa sit lomansa saada siihen ajankohtaan, jolloin lähdössä reissuun. Jos ensin odottaa loman vahvistamista tietylle ajankohdalle, ei matkoja enää oo saatavilla kun rajattu määrä/rajattuihin paikkoihin. Meidän loma-ajankohdat selviää...
  13. R

    Kukaan syöny kurpitsan siemeniä ja auringonkukan siemeniä?

    Kurpitsansiemenet on ihan tosi herkkua :p . Samoin pinjan, auringonkukansiemenistä en niin välitä.
  14. R

    G: kuinka monesti olette muuttaneet

    8 kertaa kaupungista toiseen, mutta kaupunkeja yhteensä 6, eli palannut välillä samaan kaupunkiin ja taas sieltä pois :). Lisäksi eri kaupunkien sisällä muuttoja 7, joista 1 lapsena, kaikki muut muutot niin, että porukat ei oo enää mukana muuttanu :D. Nyt asuttu jo kolme vuotta pikkumiehen...
  15. R

    No ny se loma alkoi.... :D turhaa joo

    Kiitti :).
  16. R

    No ny se loma alkoi.... :D turhaa joo

    Lupailinkin tonne matkailupuolelle hotellista jotain arviota laittaa reissun jälkeen :). Joten sieltä sitten elokuun puolvälissä voit ettiä, 11.8. kotiudutaan reissusta pariksi päiväksi pyykkirumballe ja sit vielä mummilaan. Albufeiraan mennään.
  17. R

    No ny se loma alkoi.... :D turhaa joo

    Hyvää lomaa :). Mulla maanantaina eka virallinen lomapäivä, vaikka torstaina jo yhden jälkeen töistä lähdin, vapaat kätevästi ennen lomaa :D. Ihanat neljä viikkoa edessä, ja tiistaina lähdetään Portugaliin.
  18. R

    Päivän tekemissaldot tänne!

    Töissä olin 7-15 :D. Sitten sain pikkumiehen lomailemasta takasin kotiin ja sen kanssa touhuiltu. Nyt herra halus Tuomas Veturia katella ja äiti pääs koneelle :). Pyykkiä toinen koneellinen pyörimässä.
  19. R

    Onko joku käyttänyt äitiyspakkauksen toppahaalaria koskaan vauvalla?

    Syyskuun lopulla syntynyt herra olis hukkunu siihen ekana talvena ja tokana ei olis mahtunu päälle. Pari kertaa tais olla vaunuissa nukkumahaalarina pienemmän ollessa pyykissä. Sitten annoin eteenpäin Venäjälle kerättyihin "äitiyspakkauksiin" muun kaman mukana.
  20. R

    Ihanat vanhemmat mulla...

    Vanhemmat on kyllä ihanat olemassa, jos ovat tollasia :). Mulla myös ihanat vanhemmat, hoitavat poikaa vähintään kerran kolmessa viikossa kun oon viikonlopun töissä, ja nytkin poika ollut niiden kanssa lomailemassa kolme viikkoa (tosin joka viikonloppu ollaan nähty :D ), käyttivät...

Yhteistyössä