Hakutulokset

  1. tiitu

    Heinähiput 2006

    Hei, onpas täällä hiljentynyt vaikka välillä vilkastuikin. Olisi kiva pinoutua uusiksi,että tietäisi,keitä on enää jäljellä. Voiskohan joku tehdä sen vaikka taaperopuolelle kun nää meitin hiput alkaa kohta täytellä vuosia... =) *vinkvink* Meille ei ihmeitä,kotona olen edelleen lasten...
  2. tiitu

    Huutiksessa iski silmääni

    \ niin voi olla.. mä heti ekana aattelin, että vitt'uilee :ashamed:
  3. tiitu

    Huutiksessa iski silmääni

    http://www.huuto.net/fi/askseller.php3?itemid=53602650 Haha, onpa joo hauska juttu :o
  4. tiitu

    kondylooma ja raskaus

    Miten raskaus sujunu kondyloomasta huolimatta? Aiheuttaako vauvalle jotain :o Kiitos vastanneille jo etukäteen :hug: :heart:
  5. tiitu

    Nimiehdotuksia poikavauvalle pyydän

    Robin =)
  6. tiitu

    4kk unikääntyily

    Oletteko huolissanne kun vauva kääntyy sängyssään unissaan mahalleen? Meillä on nukuttu yöt vieressä, mutta nyt on meno mennyt niin villiksi vatsalleen kääntymisen oppimisen jälkeen, että haaveilen omaan sänkyyn siirtämisestä. Poika on kyllä nukkunut omaan sänkyyn, mutta huomaan kyttäävänä ja...
  7. tiitu

    Pitääkö ihan totta paikkansa, että sokerirasituksessa ei

    Minä olin pullollisen juotuani niin sokerihumalassa että työn ja tuskan takana olisi ollut vaikkapa sanaristikon täyttö. Rivt ekhä vähhhän sekassin ols olut. :D
  8. tiitu

    Suomessa nimeksi enemmän MUHAMMEDIA kuin Timoa jne

    Jos sumputtaa yhteen Muhammed, Mohammad, Muhammad niin eikö samalla logiikalla voitaisi laskea, Juhat, Jukat, Jukka-Pekat ja Juhanit?? ;)
  9. tiitu

    Onko muita jotka eivät imetä ollenkaan?

    \ Mutta kun min mielestä taas äitiys on pitkälti kiinni myös imetyksestä. Jos ihan evoluution kannalta mietitään, niin etpä kovin pitkään äiti olis ilman imetystä. Noita tutteleita kun ei aina ole ollut olemassa... Hienoa tietty että on nykyisin, mutta...
  10. tiitu

    Kokemuksia istuimesta

    :attn:
  11. tiitu

    Kokemuksia istuimesta

    olisko kellään ?
  12. tiitu

    Kokemuksia istuimesta

    http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=589&valikoimaid=6 Kokemuksia tästä istuimesta? Onko hyvä 2v alkaen kakkos autoon takapenkille?
  13. tiitu

    Nelihenkiset perheet(talousjuttu)!!

    Mikä on alin summa, millä te viikon ruoat ajattelisitte saavanne ja sitten viel hygienatuotteet, mahdl vaipat ym...Eli millä summalla alkaisitte jo olla huolissanne tulevasta viikosta? Siis pelkkä ruokakauppajuttu, ei bensoja ym...
  14. tiitu

    Heinähiput 2006

    :attn:
  15. tiitu

    Kokemuksia Domus-keittiöistä?

    Meille tulossa myös Jukka-talo, mutta jätettiin nuo Domuksen kalusteet pois. Käytiin katsomassa myymälässä niitä ja ainakaan minun mielestäni ne ei olleet niin laadukkaan oloisia. Eikä niitä pääse ihan mieleisekeen rukailemaan. Topin kalusteet on kyllä laadukkaat ja jos myyjän kanssa homma...
  16. tiitu

    synnyttämään lähtö?

    mulla esikko syntyi yllättäen rv 35. Kakkosta sitten jännittelin. Esikosta ku sit lopulta meni vedet ja tajusin suppareiden olevan aitoja, eikä harjoitus kuten aluksi luulin. Toisesta tuli limatulppa aamulla. Pitkin päivää supisteli miten milloinkin ja väleistä ei tietoa. No illalla...
  17. tiitu

    Heinähiput 2006

    MOI, ME OLLAAN OLTU NYT REISSUSSA NIIN EI OLE PÄÄSSYT KONEELLE. VAPUT OLI JA MENI,EIPÄ TÄNNE SEN KUMMEMPIA. KONEESSA JOKIN MÄTTÄÄ, CAPSLOCK JUMITTAA. :( TOIVOTTAVASTI KESTÄTTE LUKEA TÄLLAISTA HUUTOA :D TERKKUJA KAIKILLE :wave:
  18. tiitu

    Apua vatsanväänteisiin?

    Kiitos hyvistä vinkeistä!!!!!! :flower: On helpottanut huomattavasti vauvan vatsanpurut kun olen ollut tarkkana omasta ruuastani ja juonut paljon vettä. Sitten ollaan hieroskeltu vauvaa ja jumppailtu jalkoja koukkuun ja suoraksi. Kantoliina on myös hyvä. Tuosta Cuplatonista en oikein tiedä kun...
  19. tiitu

    Apua vatsanväänteisiin?

    Täytyy kokeilla ainakin sitä kantoliinaa! Kuullostaa hyvältä ja jää itsellä kädet vapaiksi.
  20. tiitu

    Apua vatsanväänteisiin?

    Mitä voisi vielä kokeilla vatsanpuruihin? 5 viikkoa vanha vauva ja syömisen ja röyhtäytyksen jälkeen nukkuu petillä 5-10 min ja sitten alkaa kitinä tai huuto. Köyristää selkää, joskus tulee myöhemminkin kunnon röyhyjä ja vatsassa kuplii. Voi hetkeksi nukahtaa mutta 5 min päästä sama juttu. Näin...

Yhteistyössä