Hakutulokset

  1. EllaDonna

    Miten hyödynnätte työterveyshuoltoa?

    En ole 18 työvuoden aikana käynyt kertaakaan työterveyslääkärillä. Nyt haluaisin hyödyntää sitäkin etua, kun sellainen kuitenkin on. Millaisissa hyvinvointiin liittyvissä asioissa olette käyttäneet työterveyshuoltoa? Influenssarokotuksen ajattelin nyt ottaa, mutta mitä muita mahdollisuuksia...
  2. EllaDonna

    Onko muitten lapsia punkit purru?

    Punkkisyyniä pidetään tärkeänä, mutta kuinka moni oikeasti tutkii ne paikat, joihin punkit usein hakeutuvat.. alapää, väliliha ja peräaukon poimut. Myös hiusten sekaan ne helposti hakeutuvat ja sieltä on varsin haastavaa havaita millin kokoinen ihonvärinen pikkupunkki. Sukat lahkeen päälle...
  3. EllaDonna

    Puuhamaassa tänä kesänä käyneitä?

    Mikä tilanne siellä on parkkipaikalla? Mahtuuko auto parkkiin, jos menee puolen päivän aikoihin? Ja onko siellä edelleen satojen metrien jonot lipunmyyntiin? Ajattelin ostaa lipun etukäteen verkkosivuilta, mutta pitääkö silloinkin jonottaa? Onko uima-altaiden vesi kylmää vai lämmitettyä? Onko...
  4. EllaDonna

    Kokemuksia auton sisätilojen pesusta

    Tosi puhdasta tuli. Jopa koirankarvat oli kaikki saatu pois takatilasta. Yritin niitä jeesusteipin kanssa nyhtää, mutta ei tullut mitään. En tiedä, millä olivat ne ottaneet, mutta auto oli tosiaan kuin uusi sisältä. Ainoa ikävä asia oli se, että auto haisi tosi pitkään voimakkaasti jollekin...
  5. EllaDonna

    LESKENELÄKETTÄ ollaan poistamassa

    Mun mielestä on ihan reilua, että kerrytetty eläke menee puolison hyväksi, eikä jää eläkevakuuttajien omiin kassoihin.
  6. EllaDonna

    LESKENELÄKETTÄ ollaan poistamassa

    Kyllä minä saan, vaikka omat tuloni ovat reilusti suuremmat kuin mitä edesmenneellä puolisollani oli. Voi olla, että se vaikuttaa, että meillä on alaikäisiä lapsia.
  7. EllaDonna

    LESKENELÄKETTÄ ollaan poistamassa

    Vai että ihan järjetön summa :D Olen suurituloinen ja lisäksi saan perhe-eläkettä nettona 1600 euroa kuussa. Perhe-eläkkeet käytän sijoittamiseen, jotta sitten oma eläkeikä on mukava. Lisäksi se on mukava turva siltä varalta, että jään työttömäksi. IT-alalla kun on aika tuulista näinä päivinä...
  8. EllaDonna

    kokemuksia abortista

    Osittainen abortti tehtiin, kun odotin kolmosia ja halusin vain yhden lapsen. Oli teknisesti aika hurja kokemus, kun pitkä neula tungettiin mahan läpi. Muuten meni ihan ok. En ole oikeastaan asiaa ajatellut enää sen jälkeen. Nyt vain muistui mieleen, kun abortti mainittiin. Että onhan se...
  9. EllaDonna

    Piparkakkutalon liima

    Nyt mä löysinkin googlella: http://www.oetker.fi/fi-fi/tuotteet/koristelu/elintarvikeliima.html
  10. EllaDonna

    Piparkakkutalon liima

    Mikä sen tuotteen nimi tai valmistaja on?
  11. EllaDonna

    Piparkakkutalon liima

    Nyt on kuulemma tullut markkinoille joku syötävä liima, jolla saa helposti kiinnitettyä piparitalon osat yhteen. Käsittääkseni ihan tuubista kätevästi pursotettava. Nyt en löydä enää keskustelua, enkä googlella sitä tuotetta. Mikä siis on tuotteen nimi tai valmistaja?
  12. EllaDonna

    HOLTER-tutkimus?

    Olen nyt muutamana yönä herännyt siihen, että rinnassa muljahtelee jotenkin omituisesti. Ihan kuin sydän toimisi normaalista poikkeavasti. Ja nyt taas istuessakin sykkii ihmeellisesti. Mitä kautta tuollaisen Holter-laitteen voisi saada käyttöönsä? Työterveyshuollon kautta? Saako...
  13. EllaDonna

    Minecraft ongelma

    Siis kyseessä on pe-versio, eli vain tableteille. Ei tietokoneversio.
  14. EllaDonna

    Minecraft ongelma

    Onko täällä Minecraftin pelaajia? Latasin päivityksen Minecraftille ja nyt poika ei pääse enää vaivalla tekemäänsä maahan. Just siihen isoimpaan, jota on tehty vaivalla ja kauan. Ei lähde lataamaan, vaan lopettaa koko pelin ja palaa tabletin alkunäyttöön. Onko mitään tehtävissä?
  15. EllaDonna

    Episiotomia ilman puudutusta

    Jestas, valitusta vaan vetämään, jos noin epäinhimillistä ja julmaa kohtelua on saanut. Ymmärrän, että hätätilanteessa joudutaan ylimääräistä kipua joskus aiheuttamaan, mutta kyllä normaalissa ponnistusvaiheessa ehditään puuduttamaan ennen leikkausta. Ei synnyttäjä ole mikään ali-ihminen, jota...
  16. EllaDonna

    Turvallisuuspalvelu on varoittanut Euroopan pääkaupunkeja mahdollisesta terrori-iskusta uutenavuoten

    ^ Joo, Suomeen tuli vaan semmosia, jotka oikeesti tarvii apua, eikä ole mitkään pahat mielessään. Lehdet itse keksii joka päivä niitä uutisia joukkoraiskauksista yms. Ja ihan oikeesti 10-vuotiaalla pojalla voi kasvaa parta.
  17. EllaDonna

    Te joilla on netflix, suositelkaa sieltä jotain hyvää sarjaa! :)

    Silta oli tosi hyvä! Saispa lisää kausia.
  18. EllaDonna

    Mistä tulee sektioidun vauvan mikrobisto?

    Just lääkäri mulle kertoi, että papilloomavirus aiheuttaa 96% kohdunkaulansyövistä. Mulle tehtiin hpv-dna -testi ja kun mulla ei tuota virusta ole, niin ei kuulemma tarvitse kovin aktiivisesti papassa käydä, koska mun syöpäänsairastumistodennäköisyys on niin pieni. Toki voin jostain hankkia tuon...
  19. EllaDonna

    Dyson pussiton imuri - kokemuksia?

    On se tehokas ja hyvä, kun saa tyhjennettyä helposti, jolloin ei ala haisemaan kuten pussilliset imurit. Huonona puolena on kömpelyys käytettäessä ja säilytettäessä. Kaatuu helposti, jos vaan vetää perässä mutkissa ja ei tosiaan meinaa mahtua siivouskomeroon. Ja hirveän kova ääni siinä on myös.

Yhteistyössä