Hakutulokset

  1. niina22

    vauva kuumeessa

    nyt on toinen päivä kun on todella korkea kuume,melkeen 40astetta ja vaippaa saa vaihtaa :x onkos nyt liikkeellä jotain erikoista vai voisko olla sitä vauvarokkoa?
  2. niina22

    toimiiko teillä op?

    samallaista tuli vissiin täällä ja en päässyt siis lainkaan :(
  3. niina22

    Ns. luomuna synnyttäneet, uskallatteko uudestaan?

    jep,tarkotus olisi kolmannen kanssa olla myös ilman mitään =) kunhn vaan tulisin ekaks raskaaks :snotty:
  4. niina22

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TOUKOKUUSSA

    siis noin se onnistuu vai? :) Onnittelut plussanneille,vauvahaaveilija ja kääkkis :hug: :flower: minkäs ikäsiä teidän muut lapset ovat? Meillä on vanhin 3v ja nuorin 6kk Vasta eka yrityskierto ja ärsyttää jo nyt kun ei mitään tapahdu :) kierron pituudestakaan ei voi olla varma kun...
  5. niina22

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TOUKOKUUSSA

    :wave: Saiskos liittyä tähän ryhmään? :D Elikkäs 2 tyttöä ennestään ja kolmas ois toiveissa. Mites ne kp:t nyt laskettiin,mulla alkoi menkat 19päivä ja pillerit olis pitänyt aloittaa nyt maanantaina eli onko nyt kp 7? ja yk on siis 1 Ja toiveissa tietenkin plussata heti nyt tänään :D...
  6. niina22

    Voiko rokotteesta tulla 40asteen kuume?

    esikoisella tuli joskus juurikin sitä pientä lämpöä mutta ei ikinä noin kovaa kuumetta :/
  7. niina22

    Voiko rokotteesta tulla 40asteen kuume?

    tyttö (melkeen 6kk) sai eilen 2rokotetta ja yöllä oli päälle 40asteen kuume ja nyt tän päivän ollut kiukkunen kuin mikä ja kuumetta siis edelleen mut supolla pysyy siinä 38 tietämillä. oon aina luullu,että rokotteista voi tulla PIENTÄ lämpöä :/ vai voisko tuo sitten olla jotain muuta?
  8. niina22

    Minkä nimisiä lapsia teillä on?

    Viivi ja Mea
  9. niina22

    Ketään kuka laajentanut taloa? Erityisesti "kylmäeteinen" kiinnostaa.

    meillä alkaa kyseinen remontti juuri äitienpäivän jälkeen :) paitsi että ikkunaa ei meille tule,koska ovessa on jo :) Ja vaari maksaa homman :o
  10. niina22

    Apua! Mitä pitää tehdä kun on keskenmeno?

    Mulle kävi ihan samalla tavalla tosin mua ei otettu lääkäriin ja sitten sain jälkitarkastus ajan kuukauden päähän ja sitten siellä ultrassa selvisi että toinen siellä vielä pötköttelee ja hyvin voi :) Ja siis mullakin tuli yhtäkkii kauhee verenvuoto ja tuli siis keskenmeno mutta kun en päässyt...
  11. niina22

    äp 2010 kuvia, linkki :)

    aina yhtä ihania :)
  12. niina22

    Mitä mieltä jenkkityylisestä synnytyksestä, missä lapsetkin mukana?

    no mä en suostuis mistään hinnasta että lapset olis vieressä kun synnyttäisin :|
  13. niina22

    Miksei toi lapsi nuku?????

    ÖISIN HERÄÄ AINAKIN KERRAN SYÖMÄÄN!!!! Muuten heräilee vaan
  14. niina22

    Miksei toi lapsi nuku?????

    Pitää huomenna koittaa jos saisin sen pidettyä hereillä ainakin 10asti aamulla,että jos sitten nukkuis vaan yhdet :) huoneessa on kyllä tarpeeksi pimeää :)
  15. niina22

    Miksei toi lapsi nuku?????

    joo,nukkuuhan se ne 3tuntia OSISSA :o niin ja jos ei käynyt vielä selväksi niin heräilee öisin KOKO AJAN Että hieman väsyttää
  16. niina22

    Miksei toi lapsi nuku?????

    Meillä taas ollut alusta asti selkeä yö rytmi,menee nukkumaan 19.-19.30 ja sit herää 5,nyt pari kuukautta nää yöt vaan olleet ihan kaameita :/
  17. niina22

    Miksei toi lapsi nuku?????

    joo,meen kyllä aina ajoissa. Molemmat tytöt menee normaalisti 19.00 nukkumaan,eilen venytin ja vanutin vauvan nukkumaan menoa,jos ois nukkunut paremmin mutta ei.. Jos ei nuku päivälläkään niin koska se nukkuu?? Teininä? :D
  18. niina22

    Mitä teidän n. 3-v harrastaa?

    Meillä käytiin muskarissa mutta lopetin sen, nyt käydään vaan srk:n kerhossa ja pomppii trampoliinilla :D
  19. niina22

    Miksei toi lapsi nuku?????

    joo,siis esikoinen heräs kanssa vauvana AINA 5 joten siihen osasin varautuu mutta esikoinen rupes nukkumaan yöt heräämättä alle 2kk ikäisenä. Voisin mä 5 herätä jos saan nukkua koko yön :x Aamusti 7 kun meni päikkäreille niin nukku vaan 25min :kieh: nyt sain pihalle,saa nähdä koska...

Yhteistyössä