Hakutulokset

  1. kikka3

    Kutsuuko miehesi sinua

    Yleensä kutsuu mua emännäksi,puhuessaan kavereille tai tyttöystävä (15v yhteiselon jälkeen!!!! ) inä kyllä puhun isästä. Varsinkin kun sanon pojalleni, kysy isiltä. ym.. Tai mieheni tai etunimellä. " Mieheni" siis puhuessani jollekkin toiselle.
  2. kikka3

    Bulgariaan käsäk alussa,, valuutta? rokotukset? hotelli?

    Me ollaan menossa pojan kanssa kahestaan Sunny Beachille heinäkuun alussa. Blue Star victoria-hotelliin. Ukolla ei ole lomia ja päätin ylläättää pojan. Poika on tosin jo 9v. Valitsin kanssa kohteen sen vuoksi, että olemme käyneet jo kolme kertaa Turkissa ja kerran Kanarialla ja päivä visiitillä...
  3. kikka3

    Miten toimitte sairaan koululaisen kanssa ja muutama muu kys

    Meillä olen se minä,eli äiti aina jäänyt pojan kanssa kotiin. Tosin nyt kun ikää on jo 9v niin noita sairasteluja ei ole ollut enää juuri nimeksikään. Mieheni on aina muka ollut niin korvaamaton, ettei ole ikinään jäänyt kotiin. Onneksi minun työantajani(sos.-ja tervh.ala) on ollut aina...
  4. kikka3

    Yksin lähteminen aamulla kouluun?

    Meillä tehtiin niin, että pojalla soi oma vekkari ja myös minä soitin kun piti nousta ja toisen kerran kun piti kouluun ruveta pukemaan. Hyvin on sujunut. Nyt kun on jo tokan kevät,niin soitan herätyksen ja kouluun lähtee sitten ittekseen.
  5. kikka3

    Turkki ja Alanya

    Sorry PILKUNNUSSIJAT!!!! päivämäärä oli väärä. Tokihan reissu oli viikon mittainen. Miten olettekin noin h.... tarkkoja. Sää oli ekapäivänä hieman pilvinen ja satoi vettä. Mutta loppuviikko paistoi aurinko pilvettömältä taivaalta ja oli lämmintä.
  6. kikka3

    9v ntin jatkuva "kiukuttelu"

    Meillä hyvin tuttua. Mulla kohta 9v poika joka käyttäytyy välillä aivan mahdottomasti. Nyt suurin huolen aihe on kolukirjojen unohtelu kouluun. Heti kun pääsee kotiin soittaa mulle töihin ja kertoo unohtaneensa läksykirjan kouluun ja sit mun pitäisi hakea!!!! En lähde hakemaan, vaan haemme...
  7. kikka3

    Turkki ja Alanya

    \ No,tänään on sitten palattu Alanyasta ja tässä juttuja sulle sieltä. Lähellä hotellia on Midi Tansas, joka on hyvä ruoka-ja elintarvike kauppa. Matkaa olisiko noin 200m. J aika edullinen. kleopatra-rannan päässä on Mirgros-marketti. Mutta Hoteliltanne kannatta otta taksi. nehän eivät sileä...
  8. kikka3

    Mies lähti...

    Juu,just tultiin tunti sitten anopin ja apen luota autopesusta. Ne asuvat omakotitalossa, jossa voi pestä auton ihan pihassa. Letkut ja painepesurit löytyvät. Mut kai se on taas kohta yhtälikainen. :laugh:
  9. kikka3

    Turkki ja Alanya

    Onko kukaan lähössä 7.4 Alanyaan lasten kanssa ja hotelli Blue Star Flower Garden? Olemme lähössä jo tokan kerran samaan kohteeseen ja hotelliin. Viimeksi oltiin melk.tasan kolme vuotta sitten. Voin lämpimästi suositella kaikille, jotka miettivät lasten kanssa ko. kohdetta ja hotellia. Sää vähän...
  10. kikka3

    Jälkijunassa perheelliseksi

    Tääl kans "myöhäisherännäinen",mutta odotan siis toista. Eka täyttää vauvan synnyttyä jo 9v!!! Mut iltatähtihän tää siis kai on nimeltään. Ikää mulla 0n 33v
  11. kikka3

    "pullea" eskarilainen

    meillä on 9v 140cm ja painaa tuon 35kg. Oletteko itse tukevarakenteinen? Kyllä pojallanne on hieman pyöreyttä. Mutta toki pituuskasvu saattaa tasaa sen.
  12. kikka3

    Muita vain 1 lapsi/perhe ?

    Meilläkin yksi poika (8v),minä avokki. Lisää kyllä toivoisin,mutta avokki ei niinkään lämpene ajatukselle. Poika ei ole koskaan kysynyt,miksei hänellä ole pikkusisarruksia.
  13. kikka3

    Paljonko teillä on lapsia ja eläimiä?

    1 lapsi,5 koiraa ja akvaario
  14. kikka3

    UV-suojavaatteet

    Eräs ystäväni saapui viikko sitten Thaimaasta, ja he olivat ostaneet sieltä UV-suojattuja uintipaitoja ( 9v ja 11v). Kehuivat niitä kovasti ja lupasivat antta meillekkin ne lainaksi joulukuussa Thaimaaseen. Siellä kuulemma oppaat juuri suosittelivat niitä lapsille.
  15. kikka3

    Koululaisten kesälomien järjestäminen

    Meillä ekaluokkalainen oli kesäkuun isäni eli papan kanssa sekä myös osan appivanhempien kanssa. Heinäkuussa oli lomaa kaksi viikkoa ja elokuun alussa oli korisleirillä sekä elokuussa olimme loput kaksi viikkoa lomalla ja olimme etelässä silloin. Koulun aloitti ( 2lk) sitten viikon muita...
  16. kikka3

    Leasing-auto

    Monet autoliikkeet anatavat autoja myös liisaukseen. Olin su jo viittä vaille autokaupassa ollessaamme, että olisin hankkinut sellaisen perheelleemme. Olimme Peugeot-liikkeessä ja sileeä oli autoja liisaukseen. Hinta olisi ollut n.250e per kk. Meillä on nyt v89 Corolla, joka maksoi n.200e. Mies...
  17. kikka3

    habbo-hullut

    Joo,meilläkin poika (8v) ollut jo pari viikkoa Habbo-hullu. Pitäisi pääst' koko ajan pelaamaan. Mutta jos se on totta että ikäraja on 11v ei meilläkään enään tulla sitä pelamaan!!!!!
  18. kikka3

    Gallup:mikä on leipäammattisi?

    Ammetteja on Myyntimerkantti ja Lähihoitaja. Siis aivan kaksi erillaista ammattia. Olen lastenhoitajana päiväkodissa ollut jo vajaat 7v. Olen hakenut jo kerran opiskelemaan Sosionomiksi ja en päässyt kuin varasijoille ja nyt taas uusi yritys. Mutta vanhusten puoli myös kiinnostaisi tällä...
  19. kikka3

    mikä teillä ehkäisynä?

    minulla ollut nyt jo kaksi ja puoli vuotta ehkäisylaastari EVRA. Todella kiva ja huoleton. Kerran viikossa vaihdan laastarin eli kole kertaa kuussa ja sitten viikon tauko. Mulla ainakin ihan ok. Kellään muulla ei tainnut vastauksista päätellen olleen laastari. Vai? Joskus on myöäs olleet...
  20. kikka3

    Raskausmyrkytys

    Mulla alkoi paineet nousta rv22. Mut sairaalaan en tarvinnut jäädä. Mutta sitten kun oli rv36 th neuvolasta passitti oitis Jorviin, jossa käynnistettiin sitten rv 37+1 ja olikin kuulemma kovat paineet ( 200/170). Tuntui kuin henki olisi loppunut, kun sydäntä puristi niin kauheesti. Pikkuinen...

Yhteistyössä