Hakutulokset

  1. M

    Miksi rakennetaan perusrumia taloja?

    Mä taas olen sitä mieltä, että monet yliampuvat koukeroiset puutalot ovat niin kyllästyttävän tylsiä jo. Mun ihanteeni on yksinkertainen kaunis rapattu kivitalo. Ei moderni mutta ei mikään tekovanhakaan. Jotain siltä väliltä. Esim Jämerän tyyppitaloista löytyy monta yksinkertaisuudessaan upeaa...
  2. M

    Mielipiteita Madeirasta lapsiperheen lomakohteena

    Ei ole kyllä paras vaihtoehto lasten kanssa lomailuun.. suuret korkeuserot ja päätä huimaa itselläki paikallisbussien kyydissä! Myöskään uimarantoja ei ole, mutta ruoka aivan ihanaa ja paikka muutenkin mahtava maisemiltaan ja turvallinen, ei tarvinnut pelätä illallakaan. loppu syksyllä sopiva...
  3. M

    Toimiva kodinhoitohuone, kerro millainen sinulla

    toimiva khh, taitaa olla 7-8m2...yläkerrassa makkarit ja kylpyhuone mistä pyykkikuilu alas kkh:een. Khh:ssa ei ole ovea sillä en kuivaa pyykkejä ulkona enkä halunnut eettä kuljemme arkisin aina sen kautta. Loppujen lopuksi kurakautta kestää todella vähän aikaa vuodesta. Khh:sta löytyy paljon...
  4. M

    äitiyspakkaus

    eikös kelan sivuilla pitäs olla esillä myös jos on uus äitiyspakkaus ilmestynyt? pitäsköhän käydä kattomas..
  5. M

    pyyntö

    mä olen kans ihan mielenkiinnolla seurannut näitä teiniäiti-juttuja ja nyt tuli ensimmäinen järkevä teksti..en sillä että kannustaisin teinejä tekemään lapsia,oma siskoni on 16 ja seurustelee vakavasti ni en osais ikinä kuvitella et hän tulis raskaaksi kun itse olen 21 enkä vielä valmis...
  6. M

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    ei vissiin ihan edellinen mutta mulla kans toi peppi jotenkin kuuluu niihin erikoisen ihaniin nimiin.. =) ite tykkään "kovista " kirjaimista,niinku V,R,P,K jne.. meijän rinsessa on Kiia Irene.. inhokkeja nimissä on melkein kaikki mistä löytyy c (Nico,Marco,Jessica,Janica...Listaa vois...
  7. M

    toistuvat keskenmenot

    Mulla viime viikolla 3. keskenmeno ja nyt lääkäri puhui että aloitetaan tutkimaan mistä nämä johtuu? Olisin myös TOSI KIITOLLINEN jos joku kertoisi näistä tutkimuksista?
  8. M

    Nukkuuko teidän taaperot rattaissa?

    meidän tyttö 1v7kk nukkuu vaunuissa ja hyvin vielä mahtuu.Niin kauan nukutaan vaunuissa kun vaan mahdollista. Sisällä nukkumisesta ei oikein tuu mitään.
  9. M

    mitä tehdä?

    olin 4 vuotta lapseni isän kans,kaikki piti tätä miestä ihanana ja täydellisenä..meiän koko suhde oli niin kaaos ja just tota et erotaan mut mä en vaan ikinä pystyny,mietin et kyllä se sit loppuu kun toinen väsyy siihen ja nyt oon kuukausia ollu erossa tosta ihmisestä edelleen hän haluais olla...
  10. M

    Vauvan sukupuoli paino, pituus ja rv?

    Tyttö 3960 g 51 cm rv 42+2
  11. M

    Vauvan vaatteiden peseminen

    Hei!Meillä pestään kaikki vaatteet samassa, mutta tietysti käytän sit eri pesuaineita jos koneessa on vaan vauvan pyykkiä.Kahdelta aikuiselta ku ei kovin paljon tuu pyykkiä viikos.
  12. M

    vauvansa menettäneet

    Iso halaus ja voimia kaikille. Tuli tosi surullinen olo lukea teidän tekstejä,olipakko käyä antamassa suukko nukkuvalle 9kk ikäiselle tytölleni. Jaksamista :hug: :hug: :hug:
  13. M

    matala verenpaine

    Mulla myös matalat verenpaineet suurinpiirtein 96/60. Mulle on ainakin lääkärissä sanottu, et matala vaerenpaine on pitkän iän salaisuus, kun sydän pääsee helpommalla :heart:
  14. M

    Kuparikierukka

    \ Mun serkullaoli kierukka, kun tuli raskaaks. Odotti kaksosia, joista toinen meni kesken, mutta en tiedä onko kierukalla mitään osuutta siihen. Nyt on terve ihan 3v tyttö :heart:
  15. M

    alkaako kierukan ehkäisyteho heti?

    Tehoalkka heti.. ;)
  16. M

    Syntyneet tammikuussa 1975?

    Minä joulukuussa.Oli muuten hyvä vuosi syntyä :wave:
  17. M

    paljonko maksoi ja mistä vauvan vakuutus?

    Pohjantähti on edelleen ainoa yhtiö, joka korvaa erikoismaidot. se oli oikeastaan suurin syy miksi valittiin se vakuuttamaan neitoamme. Eikä olla kaduttu =)
  18. M

    exän kaipuu....

    ihmis suhteet on niin vaikeita! mulla on ollu vähän samantapanen tilanne,tuntuuaina kun on vaikeeta ettei kellään muulla voi olla asiat näin sekasi..toisaalta joa ajattelee oikeen kliseiseti kaikkihan on mahdollista? mulla on nyt just vähän aikaa sit ollu kolme miestä kierrossa(yks niistä...

Yhteistyössä