Hakutulokset

  1. S

    Nyt on syytä laihtua! Vinkkejä kiitos!

    HUOMENTA! lähtöpaino 124kg..nyt 79kiloa ja alapäin mennnään! Ajassa syyskuu 2005 - tämäpäivä. LASKEN PISTEITÄ..sillä laihtuu.
  2. S

    Meinasin tukehtua...

    \ J.umalauta tuota sun penska määrääsi.... :o
  3. S

    Olisiko kenelläkään 30-vuotiaalle sopivaa

    Onnittelurunoa/ värssyä... Ei tahdo oikein löytyä Positiivareiden sivuilta eikä googlettamallakaan. Kiitos jo etukäteen!!! :flower:
  4. S

    Voi tää olla totta? KAMALAA!!!

    Sain tällaisen varoitus viestin sähköpostiini: Olkaahan varovaisia, niinkuin nyt vaan voi koittaa olla..Ehkä ei kannata >heti panikoitua, mutta tätäkin kai tapahtuu. > >Tietoa ei ole, onko ko settiä tavattu Suomessa, mutta jos tämä on >totta, ollaan siirrytty uudelle varsin pelottavalle...
  5. S

    Joko Janina Frostellin vauvalla on nimi?

    tietääkö joku?
  6. S

    En ole käynyt missään..

    Minkäs ikäinen nuorimmaisesi on?
  7. S

    Oliko paha hinta scootereista?

    Me maksettiin joku aika sitten scootereista 249e ilman jalkapeitettä, eli halvalla saitte.
  8. S

    varhaisultra

    Itse kävin varhaisultrassa kun viikkoja oli yli 8, ajattelin ottaa varman päälle, enkä mennyt aikaisemmin, vaikka mieli olisi tehnyt. No, ei siellä näkynytkään mitään, ei sykettä, ei sikiötä :( Sain lähetteen äitiyspolille tyhjennyksen käynnistystä varten. Sitten kävikin sillä tavalla, että...
  9. S

    Kesäreissut

    Kertoilkaahan tai suositelkaa hyviä perhelomakohteita Suomessa? Muumimaailma,Mikkelin Visulahti?,Lintsi ja Korkeasaari nähty... Kiitos :flower:
  10. S

    äiskät vm.71

    Täällä yksi,mamin mussukat 10kk ja 4v. :heart:
  11. S

    Mä löysin mun unelmatalon. =)

    söpö :)
  12. S

    viikko 17 ja orgasmeja yöllä!!!

    ei voi olla totta!! huh kun säikähdin kun näin tän alotuksen.. kun juuri viimeyönä sain orkun unissani ja heräsin siihen.. siis en saanut unissaan vaan ihan oikeesti. :laugh: olin sitten herätessäni ihan ihmeissään,, ja raskaus viikkoja on 12.. no ompa hyvä etten ole mikään poikkeus
  13. S

    Oon lihonut 25 kg

    8 kk sisään, mies ei enään halua mua, ihme, mut silti on miehiä jotka taas haluaa, oon mennyt pettään kun oma on not, not. Ei se mua saa laihdutettua kun haukkuu. En nyt sika läski ole kun pituuttakin 185 cm mutta kumminkin pyöreä olen :kieh: Vink vink
  14. S

    Kenellä juhlapäivä tänään?Miksi?

    ?
  15. S

    huutiksen postimaksut

    mitä tarkoittaa : helposti kuoria ? :whistle:
  16. S

    Paljonko rahaa seuraavaan tilipäivään kysely

    Mulla n.500e ja miehellä 2600e. Muutama satanen muilla tileillä ja S-bonukset, hieman vajaa 1000e säästössä. Miehen tili tulee 11.päivä.
  17. S

    Miten peset maljakot?

    Ihan samaa olen miettinyt! Nyt olen laittanut astianpesuainetta ja kädellä tai paperilla pyyhkinyt, jotta edes vähän puhdistuisivat. Koneeseen en laita, etteivät mene rikki.

Yhteistyössä