Hakutulokset

  1. K

    4-lapsiset perheet, mikä auto teillä on?

    Chevrolet chevy van ja miinuksia on, että kuluttaa aika paljon ja ei mahdu ihan pieneen tilaan. Plussa on se, että sisätilaa on reilusti!
  2. K

    Tietääkö kukaan halpaa majoitusta Haaparannassa

    Kiitos vastauksista :wave:
  3. K

    Tietääkö kukaan halpaa majoitusta Haaparannassa

    Kerrotko lisää, mikä mökki :p Mökkimajoituskin kelpaisi mainiosti!
  4. K

    FarmVillestä taasen *naapureita vailla

    Mullekkin kelpaisi naapurit, laittakaa y-viestiä :wave:
  5. K

    Tietääkö kukaan halpaa majoitusta Haaparannassa

    Tarkoitus olisi tehdä Haaparantaan ostosmatka ja pitäisi löytyä edullinen yöpyminen yhdeksi vuorokaudeksi. Kiva, jos joku osaisi antaa jonkun vinkin =)
  6. K

    Helmet 2008 ***syksy 2009***

    Osallistuisin tähän sikainfluenssa keskusteluun. Me aiomme ottaa possurokotuksen ja hilunen meille sanottiin, että se kannattaa ottaa, vaikka olisi taudin jo sairastanutkin, en sitten tiedä mistä syystä.... ilmeisesti se voi sitten tulla uudestaankin. Mutta jos joku on päättänyt, ettei sitä...
  7. K

    G:Tullaanko lapsesi rokottamaan sikainfluenssaa vastaan?

    Kyllä kaikki neljä lasta!
  8. K

    Helmet 2008 ***syksy 2009***

    :wave: :wave: :wave:
  9. K

    Helmet 2008 ***kesäjutut vol.2***

    Meidän pikku-ukkeli kävelee :D Suurimmaksi osaksi vielä konttaa, mutta lyhyet matkat taittuu jo ilman tukea. Vihdoin ja viimein ja olen niin happy!!!!! Minä ja pikku-ukkeli 1v6kk :wave:
  10. K

    Helmet 2008 ***kesäjutut vol.2***

    Heipä hei! Tosi harvoin käyn täällä nykyään, enempi aika kuluu tuolla naamakirjan puolella, jos koneella olen. Meillä pikku-ukkeli sairasti vesirokon ja ihmeen helpolla se sairastelu meni, vaikka poika olikin näppylöitä täynnä. Meillä ei edelleenkään kävellä ja muorihan sitä taisi kyselläkin...
  11. K

    Helmet 2008 ***kesäjutut vol.2***

    :wave: :wave: :wave: :wave:
  12. K

    Voiko krooninen hiivatulehdus jättää kuukautiset pois ?

    Onko sulla stressiä, stressihän voi aiheuttaa hiivatulehdusta ja myöskin menkat voi jäädä pois stressin takia.
  13. K

    Kierukka ehkäisykeinona..

    Mulla on kuparikierukka ja vuotoa on 5-6 päivää/kk ja ihan noraalia vuotoa. Olen todella tyytyväinen! Ja Nellah ei varmana pistele, jos langat on oikean mittaiset eli lyhentämään vaan niitä, jos mies väittää, että pistelee.
  14. K

    Hirveetä!

    Jotenki meni fiilis lähtee lasten kanssa torille lähipäivinä... ainakin muutaman päivän tauko tulee, vaikka tekijä saatiinkin kiinni!
  15. K

    Facebookin käyttäjiä paikalla?

    Laittakaa yksityisviestiä, uudet ystävät tervetulleita minunkin facebook sivuille :wave: :wave:
  16. K

    Joko oli täällä?

    Kyllä tuo on ihan fakta, että oli ihan huvikseen sivullisia ampunut. Onneksi en mennytkään torile niinkuin aattelin lasten kanssa !
  17. K

    Ihanaa! Vatsanmuotoiluun !

    Täysin samaa mieltä!

Yhteistyössä