Hakutulokset

  1. M

    Uudella palstalla viestien aiheet eivät erotu

    Tosi sekavan oloinen joo. Palkkia jos jonkilaista ja kaikenmaailman "tykkään" namikoita sivu täys. :confused: Kirkkaammat värit ei kyllä auta sekavuutta poistamaan, ne yleensä haittaavat lukemista. Etusivu tai siis mitäs nyt otsikkosivu on ainakin liian värikäs minulle. Yleensä vähemmän on...
  2. M

    Jos nyt toteutuisi yksi toive, niin mikä se olisi?

    Että olisin raskaana =)
  3. M

    G: Mitäs toivotte joululahjaksi?

    Positiivista raskaustestiä :saint:
  4. M

    Jouluaskarteluja lasten kanssa!

    Merkkaa =)
  5. M

    saako miehensä hirttää?

    Tosin... hirttämisen jälkeen siitä miehestä ei ole sitäkään apua mitä tähän asti on mahdollisesti ollut. :xmas:
  6. M

    saako miehensä hirttää?

    Juu.. Kyllä tuossa tapauksessa saa hirttää. :saint:
  7. M

    Pitääkö tunnustaa?

    Ei taida poliisit ottaa vakavasti sitä ideaa että olet ajatuksillasi aiheuttanut jotain.. :hug: Aivan turha kantaa syyllisyyttä sellaisesta mitä et ole tehnyt.
  8. M

    Äitiyden ainutlaatuisia ihmeitä

    :laugh: :laugh: :laugh:
  9. M

    G: Olisitko voinut olla onnellinen ilman lapsia ?

    Enpä usko että pystyn olemaan onnellinen :'(
  10. M

    Mä oon ihan hurahtanut itsetehtyihin shamppoihin

    Johan se on sitten aika.. :laugh: Paitsi jos ap millään viitsisi suomentaa noiden ainesosien nimiä ? =) Ja kertoa että mistä niitä saa ostaa. :xmas:
  11. M

    Väsy väsy väsy väsy väsy väsy väsy

    Voi :'( kerkisin ajattelemaan kun luin alun että ehkä, ehkä se mullekin joskus vielä olis mahdollista, mut itku pääsi kun luin viimeiset tekstit. :'(
  12. M

    Ennustusta: Esitä yksi kysymys ja nostan yhden kortin.

    :/ Kiitos. Niinhän nuo kaikki käskevät miettimään! :o :/ Olennaista, sitä kuinka vaikeaa se olisi. jne. Itse haluaisin lapsen. todella kipeästi haluaisinkin, mutta myönnettävä on että järjen hiljainen ääni yrittää aina välillä vastustaa. Olisin kiitollinen jos jaksaisit vielä katsoa...
  13. M

    Ennustusta: Esitä yksi kysymys ja nostan yhden kortin.

    Olenko raskaana? tai tulenko lähiaikoina-vuosina raskaaksi?
  14. M

    Kamalan nolo kysymys alapäästä synnytyksen jälkeen

    Joo o... kyllä näitä lukiessa alkaa kuumeet laskeen.. :x
  15. M

    En halua tätä lasta :( Taisi olla paha virhe pitää lapsi

    Tässä pari numeroa joihin voi soittaa: Valtakunnallinen kriisipuhelin 0203 445 566 ma - pe 9 - 06, la 15 - 06 ja su 15 - 22 SOS-auto 040 5032 199 ympäri vuorokauden, joka päivä Sos-auto toimii Helsingissä, mutta luulisin että sinne saa soittaa muualtakin maasta. Olisi kyllä...
  16. M

    En halua tätä lasta :( Taisi olla paha virhe pitää lapsi

    Oletko puhunut tuosta onnettomuudesta kenenkään ammattilaisen kanssa? Tuli vain mieleeni että posttraumaattiseen stressireaktioon voisi liittyä osa tuosta mitä kerrot. Tunnetko "syyllisyyttä" siitä että jäit henkiin? Et ihan takuuvarmasti saa lähetettä mihinkään hullujenhuoneelle. Etkä...
  17. M

    Meillä asuu varmaan joku poltergeist tai muu kummajainen

    :laugh: Ai kun kiva että kerroitte että sen nimi on hillageisti :laugh: Taitaa sama riehua täällä :kieh:
  18. M

    Kun haluaisi niin kipeästi oman lapsen

    Kiitos halauksesta. :) Ei tähän taida kyllä yhtään mikään auttaa, mutta voihan sitä aina koittaa. :xmas:
  19. M

    Missä menee seksuaalisen hyväksikäytön

    Mielestäni raja menisi jossain siellä että on tehnyt miehelle tiettäväksi ettei halua ja ei ole mahdollisuutta päästä pois tilanteesta ilman väkivallan pelkoa.
  20. M

    Kun haluaisi niin kipeästi oman lapsen

    Joo.. voisit vaihtaa harmaaksi ja sitten vähän ilkeyttä kehiin, kiitos.. :saint: (Eihän näin kiltit vastaukset mua järkiini saa.. ) Ei ole mitään tietoa tulevasta.. :headwall: Olisi helpompi odottaa jos tietäisi mitä on tulossa. Voi tosin olla että ilman lääkkeitä en tule koskaan...

Yhteistyössä