Hakutulokset

  1. M

    Saamarin hammassärky

    onko kuvattu? onko viisuria joka painaa toista hammasta? Mulla oli samaa vaivaa mutta hyppäsin korvalääkärissä, sit hokasin että saattaa olla hampaassa vikaa, kuvattiin ja niin oli. Entä kolmoishermo särkyä?
  2. M

    Just vasta plussannut ja tuntuu ihan siltä...

    Hei kaikki kokeneemmat, Plussasin just vasta, mutta nyt tuntuu ihan siltä tuolla alapäässä, että menkat olis alkamassa - onkohan huono merkki:(? Apuja kaivataan:(.
  3. M

    Ymph... perjantaina päätin, ettei ikinä enää... vaan kuinkas

    \ tarinoissaan , kyllä vain :saint:
  4. M

    alkoholi

    minä en juonut tipan tippaa.. en edes häissä jotka olivat viikko sen jälkeen kun sain tietää, niin en ottanut sitä onnittelumaljaa, vaan pommakkia.. saunakaljatkin jäi miehen harteille.. poika nyt 1v.. ei tehnyt edes mieli.. jos juon niin sitten juon kunnolla sen illan, saunakaljat ym...
  5. M

    alkoholi

    minä en juonut tipan tippaa.. en edes häissä jotka olivat viikko sen jälkeen kun sain tietää, niin en ottanut sitä onnittelumaljaa, vaan pommakkia.. saunakaljatkin jäi miehen harteille.. poika nyt 1v.. ei tehnyt edes mieli.. jos juon niin sitten juon kunnolla sen illan, saunakaljat ym...
  6. M

    Mikä mun äitiä vaivaa?

    Kyllä mä jo noilla perusteilla ohjaisin sun äidin tavalla tai toisella lääkärin juttusille. Ei sun tarvitse kertoa äidillesi mitä sairautta epäilet tms. mutta kerrot että olet huolissasi ja pyydät että vaikka yhdessä lähdette selvittämään mistä on kyse.
  7. M

    Mikä mun äitiä vaivaa?

    Tuli heti mieleen alkava dementia.. vaikka äitisi ei tuon vanhempi olekaan, ei se poissulje dementian mahdollisuutta.. siihenhän kuuluu tuollaista.. vaikka olisi ollut kuinka siveellinen ihminen aikoinaan niin jutut alkaa usein mennä todella rivoiksi dementian myötä.. Onko äitisi käytös muuten...
  8. M

    sähkötarjouksesta

    Mitä mieltä olette kun sähköyhtiönä tällä hetkellä fortum, josta saa s-bonusta, ja nyt tarjottiin edullisempaa sähköä tilalle? Kumpi kannattavampaa? Miten tekisitte? Sähkönkulutus kuitenkin jotain 2 500- 3 000 kWh välillä?
  9. M

    Mikä on kun minä en jaksa tätä arkea

    Vaikka olen päivät leppoisasti töissä ( ei ole melkein mitään hommaa), niin illat EN JAKSA lasten kanssa temmeltää vaan raivoan. En tiedä mitä tekisin nyt kun niin palaa pinna itseenikin kun olen tällainen.
  10. M

    reseptiapuja

    kiitoksia kovasti :) nyt ei muuta kuin tiikerikakun kimppuun....toivottavasti onnistuu...mulla on nimittäin nyt joku leipomisvimma päällä....joka ilta tehny jotain ja aika huonolla menestyksellä eli toivottavasti nyt onnistuu..
  11. M

    reseptiapuja

    mulla löyty tällänen vanha tiikerikakku ohje jossa käsketään vaahdottaa rasvaa 250g ja sitten erikseen vaahdotetaan sokeri ja muna niin tyhmä täällä nyt kyselee että pitääkö rasva sulattaa vai huoneenlämpösenä vaahdottaa :ashamed: :ashamed:
  12. M

    Avonista tietävät hohoi!!!!

    Onko avonilla hyvää rasvaa atooppiseen ihoon? :wave:
  13. M

    mitä sinä tekisit tässä tilanteessa?!?

    \ En usko... Ja kuitenkaan se ei auttaisi tilannetta, koska työtä tehdään VAIN iltaisin, viikonloppuisin tai öisin
  14. M

    mitä sinä tekisit tässä tilanteessa?!?

    Eli minulla loppuu siis hoitovapaa syyskuun viimeinen päivä. koko ajan etsin uutta työtä, mutta jos en löydä ennen kuin hoitovapaa loppuu?
  15. M

    mitä sinä tekisit tässä tilanteessa?!?

    Ja alkuun heti, en kaipaa saarnoja siitä että tee päätöksesi itse. Niin teenkin/olenkin jo lähes tehnyt, mutta kuitenkin kiinnostaisi miten te muut tekisitte. Eli poika on syksyllä 2v. kun minulla alkaisi työt. Minun nykyinen työ on rankkaa ja vaativaa, välillä joutuu ihan ottamaan osumia. Työ...
  16. M

    Kun pillerit ei käy...

    eli siis, e-pillereitä olen syönyt monia erilaisia ja aina ne tekevät minut "hulluksi", turvottaa ja raivoan. Mitä muut käyttää ehkäisynä jos/kun e-pillerit ei käy.
  17. M

    Musta on niiiiin hupaisaa kun jotkut kuvittelee...

    Mulla on serkku vähän samaa tyyliä, kuin yhden anoppi oli: kaikki pitää olla uutta, ja jos ei uutta niin sitten antiikkia. Kaiken pitää olla myös oikean merkkistä, ja kaikkea on oltava paljon. Ja sitä tavaraa siis on, ja paljon! Huvittavaa tässä on se, että kaikki on ostettu luottokorteilla...
  18. M

    sex with ex;) ?

    \ Mimmi79.. milloin muutit pois, onko tuosta kauan? Ajattelinpa vain...
  19. M

    mulla on sitten persoonallisuushäiriö

    Mulla sama juttu; on ahdistununeisuus häiriö ja sitten vielä estynyt persoona. Ja masentunut. Voimia sulle!

Yhteistyössä