Hakutulokset

  1. A

    Jokela!

    aika törkee tämä. oliskos jollakin vielä jotain asiallisisa kommenttja tähän?
  2. A

    kuinka teillä on varaa ostaa oma asunto?

    no tätä mäkin, me ollaan tavallinen 4 henkinen perhe joka tienää bruttona noin 5000€. silti meillä on varaa ehkä maksimissaan 200 000 lainaa, muta sitte vielä yhtiövastike, sähkö jne...
  3. A

    kuinka teillä on varaa ostaa oma asunto?

    Haluaisin kysyä, että kuinka ihmisillä on varaa ostaa esim omakotitalo/rivitalo/paritalo, joka maksaa 250 000-350 000 tai enemmän? Asun pääkaupunkiseudulla, ja ihmettelen asuntojen hintoja kerta toisensa jälkeen? Voiko tosiaan olla niin että tavallisilla ihmisillä on varaa noin kalliiseen?
  4. A

    Tarjottiin omakotitalosta täysi hinta eilen, mutta..

    tätä mäkin! soitto vaan välittäjälle heti:) ne on niin hullun kiireisiä, etteivät soita heti kun tietävät vaan vasta sitten kun on aikaa.
  5. A

    Mietteitäni ja ajatuksia mitä palsta on tuonut mieleeni. *Älä turhaan avaa, jos ns. lässynlässyn ei kiinnosta*

    Hieno kirjoitus, mutta liikaa kirjoitusvirheitä, pisteet ja pilkut paikoilleen kiitos. Suomen kieli on hieno asia. Luulen, että tätä palstaa ei myöskään kannata ottaa kauhean tosissaan. Tiedän että täällä on ihmisiä jotka lukevat tätä päivittäin ja silloin tällaiseen nettikeskusteluun alkaa...
  6. A

    Löysimpäs välikausihaalarin :)

    musta toi kenkäjuttu oli aika hauska...pitää ostaa uudet kengät että on varmasti sävysävyä.... sitten ihmetellään että miten ne lapsethaukku ja nirsoilee toistensa pukeutumista vanhempana....
  7. A

    minkä ikäisenä lapsenne oppi kuivaksi?

    kummatkin lapset alle 2-vuotiaina (tyttöjä molemmat).
  8. A

    Jokela!

    Jooko?
  9. A

    Jokela!

    Millaista on asua Jokelassa? Lapsiystävällinen? Plavelut? Onko helppoa matkustaa Helsinkiin töihin? Tarvitseeko 2 autoa? Löytyykö helposti tarhapaikkoja? Kertokaa mitä vaan jos asute tai olette asuneet Jokelassa!
  10. A

    HYPITÄÄN HYPPIKSELLÄ!

    Mitä kaikkia leikkejä/loruja/hokemia kuuluikaan siihen kun hypätään narua? Muistan ainakin "kasit", äiti meni kauppaan ja "laineet", mutta miten se esim oli kun 1 hyppäsi 2 hyppyä, sitten toinen tuli sisään ja ne hyppäs yhdessä 2 ja eka poistui ja kolmas tuli sisään...
  11. A

    3 kysymystä

    :attn:
  12. A

    Perhepäivähoitaja vai päiväkoti?

    lapsi (4v) ollut nyt kummassakin ja EHDOTTOMASTI VASTAAN ETTÄ PERHEPÄIVÄHOITO. Jos löytää hyvän sellaisen ei kannata missään nimessä päästää siitä irti. me tehtiin se virhe ja kaduttaa valtavasti.
  13. A

    3 kysymystä

    1) onko nyt jotain sellaista sairautta liikkeellä joka alkaa / johon liittyy päänsärky? Meillä 4 henkinen perhe josta 3 valittaa päänsärkyä ja yks joka ei osaa vielä puhua on kärttynen 2) Pitäisikö kihomatoja löytyä vielä pimpin ja pepun välialueelta vaikka lääkekuuri on otettu vuorokausi...
  14. A

    Kuka luki "meidän perhe"-lehdestä sen lapsi-jutun...?

    KERTOKAA MULLE EIKÖ NE ESIM SAUNO OLLENKAAN SEN LAPSEN KANSSA, KAI SE JOSSAIN VAIHEESSA HUOMAA? MEILLÄ AINAKIN JO 1,5VUOTIAS KYSYI MIKS ISÄLLÄ ON PIPPELI MUTTA MEILLÄ ON ÄITI SUN KANSSA PIMPIT...
  15. A

    Miten pärjätä 4-vuotiaan kanssa?

    ihan kun mun elämästä oman kesällä 4 vuotiaan kanssa. ihan kuin... huoh...onneks se nukkuu nyt :) heh
  16. A

    Haalarihousut...Mistä löytyy????

    tilasit mistä???MISTÄ NÄITÄ VOI OSTAA NETISTÄ??
  17. A

    Haalarihousut...Mistä löytyy????

    Mistä ihmeestä voi ostaa haalarivälikausihousut 104cm tytölle. Tuom kokoiselle näyttää saavan vain housuja, mutta tämä äiti haluaa haalarihousut.
  18. A

    Ymmärrättekö te näitä huutonetin "lisäilypaketteja"?

    toi linkki tonne huutoon ja se kohde oli ihan mieletön. kamalia vaatteita ja maailman sekavinta tekstiä...mikä kuuluu ja mikä ei jne... arghh :)
  19. A

    Miten pärjätä 4-vuotiaan kanssa?

    SILLEEN SITKEESTI VAAN. TUTTU TILANNE. välillä mä räjähdän välillä en :) meillä ainakin sanoo välillä tosi rumasti vastaan ja kieltäytyy lähes kaikesta systemaattisesti. Sittenb vaan päättäväisyydellä eteenpäin. älä anna sen huomata että oot epävarma vaan näytttele lapsesi edessä super varmaa ja...
  20. A

    Mistä mä löydän kuvioidun välikausihaalarin???

    kuulemma Polarn O Pyretissä pitäsi olla. Ainakin mun äidin mukaan...

Yhteistyössä