Hakutulokset

  1. F

    Kiitos päiväni pilaamisesta.

    Juttu on hoidettu kun asianomaisilla on banni alkaen v.2009 ja päätyymisaika tuntematon.
  2. F

    Kiitos päiväni pilaamisesta.

    Minä tiiän kyllä mitä täälä tapahtuu. Eikä siitä sen enempää. Pitäkee palstanne, minua ei jaksa kiinnostaa moinen.
  3. F

    Kiitos päiväni pilaamisesta.

  4. F

    Kertokaas nyt joku

    niistä en tiedä mitään, olettaisin että se hyiöhomma menee samaan tapaan ku kuvien liittäminen.
  5. F

    Teen tänään illalle pellin pitsaa, täytteenä nämä :)

    meillä myös pizzapäivä :) itse tehdään myös.
  6. F

    Kertokaas nyt joku

    aijaa.com on aika näppärä. Itelläni on joku ongelma koska en saa niitä kuvia näkyviin koskaan ketjuun vaan pitää laittaa linkillä. Mutta yleensä niin että tuota maisemankuvapainiketta klikkaat ensin, sitte linkki ja sitte uudestaan maisemankuvapainike. Tai yksinkertaisesti kirjotat alkuun :[ i m...
  7. F

    Kertokaas nyt joku

    meinaatko että ihan profiilikuvaa vai siis yleensä kuvan liitettyä?
  8. F

    en löydä sopivia rintaliivejä

    liiviliikkeessä minäki avun sain. tahtoo vaan tulla kalliiksi ne liiviliikkeet. onneksi ei kovin tiuhaan tarvi käydä :snotty:
  9. F

    Jätkä, tai joku muu moderaattori jos paikalla on?

    toivottavasti asialle tehdään jotain.
  10. F

    Jätkä, tai joku muu moderaattori jos paikalla on?

    Viittisittekö vilkasta moderaattorien yv:n. tää ois vähän niinku tärkeetä. kiitos :flower:
  11. F

    G: Monet korvisreiät teiltä löytyy?

    vasemmassa kaks, oikeessa yks.
  12. F

    voi setäparkaa.

    Vanhempi setä kahden sandelssipäkin kanssa rollaattorilla lykki kohti kassaa ja päästettiin herra sitte päkkeineen meidän edelle ku hällä oli vähemmän ostoksia. Setä pääsi kassalle asti ja sitte narahti, rouva köpötti kassan päähän ja hallitus päätti että oluset jää kauppaan. Oli setä vähän...
  13. F

    Hui hitto mikä tuuli

    tuulee täälläki, ei tosin yhtä kovasti ku tossa rajan toisella puolella. :xmas:
  14. F

    migreenistä

    no se selittääki sitte. kiitos teille :flower:
  15. F

    migreenistä

    minä kysyn siksi, kun tää aihe on suht outo ja kuukeli ei mitään kertonu näin äkkiseltään. Voiko joku voimakas haju laukasta migreenin? Ukko tuossa käryytti CRC:n kanssa ja nyt räjähtää pää. :ashamed:
  16. F

    Mitä mieltä olette juoksuvaijerista koiralle....hyviä/huonoja puolia?

    appivanhempien koira oli aikanaan pelkästään vaijerissa ja oli muuten maailmanparas koira. Vaikka ei päästäny tuttuja eikä tuntemattomia ovelle sillon kun appivanhemmat oli poissa, niin silti, ei tehnyt kellekkää perheenjäsenelle pahaa eikä tullut hulluksi eikä syönyt häntäänsä. Joillekkin...
  17. F

    parvekkeelta nähtyä

    Sellanen justiin juoksemaan oppinut pieni tyttö otti hatkat leikkipaikalta tuosta puistosta ja ehti hyvän tovin kipitellä pitkin parkkialuetta jossa kulkee autoja hyvin huolimattomasti. Mammat jutteli puistossa eivätkä huomanneet mitään. melkein jo ite lähdin viemään sitä muksua tuonne...

Yhteistyössä