Hakutulokset

  1. hassu

    Mää täälä kyselen taas.... *autoasiaa*

    ylempi, vie vähemmän bensaa, kai. Ja ei oo niin pakettiautomainen.
  2. hassu

    Tehtiin diili miehen kanssa!:D

    Aika hyvä diili! Käytit ehkä vähän sitä naisellista vetovoimaa hyväksesi :whistle: Mä tein diilin miehen kanssa äsken, että se saa mennä katsomaan lätkää ja golfaamaan ja mä saan mennä huomenna shoppaamaan vaatteita ja vielä yllätyksen sen lisäks. =)
  3. hassu

    missä vaiheessa polille näytille?

    mulla tuntui selässä tosissaan. Pysyttelin tosi pitkään kotona, silleen että autossa istuminen tuntui kauheelta jo. Ehkei järkevää mut oli kiva olla mahdollisimman pitkään omissa oloissani.
  4. hassu

    mikähän on???

    toki voi olla viikkoja tai sitten vaan päivä pari! Supistukset voi tuntua reisissä vaikkei tuntuis mahassa. Sekin on yksilöllistä.
  5. hassu

    Paljonko haluaisitte perheenne nettotulojen olevan??

    niin paljon kuin mahdollista :laugh:
  6. hassu

    Voitteko kertoa suomi-usa pelin tän hetkisen tuloksen?

    00 tilanne, 2. erä
  7. hassu

    joku kaltaiseni

    jatkuuko vielä ens viikolla?
  8. hassu

    Mitä teitte tänään?

    haettiin mäkkärin drivestä äitienpäivän ruoat, käytiin kaupungilla coffee housessa kahvilla ja kakulla, käveltiin leikkipuistoon ja keinutettiin pikkumiestä.
  9. hassu

    Sain tänään aamupalan sänkyyn tarjoiltuna

    ihanaa! Mä en saanut vaikka ihan luulin että saan tarjoilun. Mies piti unikoulua yöllä, joten ei varmaan jaksanu..
  10. hassu

    mikähän on???

    Luulen, että pää puskee ja avaa ja kypsentää paikkoja. Mut kyllä voi mennä helposti 3 viikkoa ennenkuin synnytyksessä olet, mulla olis just sama juttu samoilla viikoilla. Mutta joillakin kanavat kypsenee nopeemmin. Tsemppiä! =)
  11. hassu

    Painosta, kumpaako olisitte mielummin?

    alipainoisen valitsen :ashamed:
  12. hassu

    Vaikka äitienpäivän tarkoitus on kai

    no voi :hug: kyllä ansaisisit myös kaffetta sänkyyn. Etkö voisi hienovaraisesti ehdottaa miehellesi, että useimmat mammat saavat esim. ruusuja äitienpäivänä ukoiltaan?
  13. hassu

    mitä ajattelisit tälläsestä äitienpäivälahjasta?

    Täh, mä en naiset oikein ymmärrä teitä nyt :o Mitä "nolostumista" siinä on että saa kalliin lahjan? Nauttiikaan niistä lahjoista, mies vaan rakastaa ja haluaa hemmotella teitä! Mun mielestä nainen/äiti TARVITSEE joskus huomiota mieheltä, jotta suhde ei pääse väljähtymään ja ylipäätän pystyy...
  14. hassu

    Virtsatietulehduksen oireet pojilla?

    Meillä alunperin 40 asteen kuume, jonka takia vietiin lääkäriin. Virtsatientulehdushan se oli. Myöhemmin ei ole ollut oireita vaikka tulehdus päällä. Nyt poika 11kk on estolääkityksellä koko ajan :snotty:
  15. hassu

    En mä kestä olla lapseton!

    Ei sussa ole mitään vikaa :hug: Paljon jaksamisia, vaikka en edes tiedä kuinka iso tuska se on. :ashamed:
  16. hassu

    Mä oon uus täällä moi!

    jihuu!!!mukaan vaan!=) mäkään en enää siellä käy, tosin en enää muista ees kyseisen paikan nimee |O
  17. hassu

    Kuinka monen mies tekee itse TEILLE äitienpäiväkakun??

    mä kerroin ettei mulle kakkua, oon laihiksella.. :whistle: nyt harmittaa... :ashamed:

Yhteistyössä