Hakutulokset

  1. M

    Relaatio 149

    Enää puuttuu sieltä pelastustoiminta ruudusta kolme sanaa. Eli meri ja merihätä niistä 15. Tulipalo 11. Auto 16 ja siinä on väliviiva. Nuo kaikki varmaan aukeaa kun keksit tuon 16 eli ennen väliviivaa on neljä kirjainta joista siis muodostuu se vinkkisanan au väliviivan jälkeen sana jatkuu...
  2. M

    Relaatio 149

    Se 14 on siellä rannalla oleva juttu joka littuu siihen 3. ruudun teemaan eli sellainen iso rinkula. 11 on ui ra, mutta kuten vaikka esim. yyterin ranta.
  3. M

    Relaatio 149

    Se 6 on erään siivekkään jalk, mutta myös peliväline eräässä pallopelissä
  4. M

    Relaatio 137

    Kuinka paljon mahtuu siihen millä sitä kuljetettiin joessa.
  5. M

    Relaatio 137

    Kiitos olin noita jossain vaiheessa yrittänyt erikseenn... Tuon toisenkin keksein eli nyt on relaatio 100% valmis.
  6. M

    Relaatio 137

    Saisiko apua kahteen sanaan: Tervatuotanto: Te-El-Ko (10) (tähen on jo täällä annettu vinkkiä, mutta ei aukea mullekaan noi vinkit) Oulun kaupunki: Suoraan pääsanasta alas (11)(2)-(8) Kiitos..
  7. M

    Korkokengät

    Mä muistan jostain lukeneeni tutkimuksesta, jossa todettiin, että mitä korkeammat korot on naisen kengissä niin sitä pienempää palkkaa hän ansaitsee. Olen yrittänyt etsiä tuota tutkimusta, että voisin uudelleen lukea sen, mutta en ole sitä löytänyt. En käytä korkokenkiä. Joskus nuorempana...
  8. M

    lihavat suomalaiset huonolaatuiset vaatteet päällä

    Tunnustan olevani lihava ryysyläinen. En oikeasti löydä vaatekaupoista mitään mikä miellyttäisi mua ja istuisi hyvin päälle. Monesti olen vaateostoksilta tullut tyhjin käsin kotiin eikä mulla ole rahasta kiinni mitä ostan. Enemmän mua ihmetyttää laihat ryysyläiset. Kaupat on pullolllaa...
  9. M

    S-alkuisia harvinaisia nimiä pojalle!

    Silver (lyhenne nimestä Sylvester/Silvester)
  10. M

    Apua turvaistuimen valintaan

    Meillä on cybex pallas fix ja suosittelen pallasta (saa myös ilman isofixiä). Jotkut aristaa sitä, että mahtaako lapsi tykätä siitä palkista. Me ollaan lapselle puhuttu aina vain pöydästä ja kuinka kiva kun istuimessa on pöytä. Ja kuinkas ollakaan lapsi on ihan innoissaan, että istuimessa on...
  11. M

    APUA! eestin käännöksessä

    Kulkea/kulho ei kuulosta virolta. Voitko laittaa tänne vaikka koko lauseen missä sana esiintyy.
  12. M

    HUI! Mikähän otus pihalla on...

    Mäyrän jälki sopisi kuvaukseen jäljestä, sekä mäyrät pitää just sellasta meteliä mitä ap kuvaili.
  13. M

    Lahja papalta

    JOs annat vain pimeesti siskollesi rahaa, eikä siitä jää mitään todistetta, niin sitten kun pappaasi ei enää ole, niin siskosi voi saada vielä perinnönjaossa hyvitystä siitä, että sä olet saanut ennakkoperintönä asuntovaunun. Sinuna tekisin ihan vain kauppakirjan pappan kanssa asuntovaunusta...
  14. M

    Onko täällä ketään jolla olis kokemusta näistä turvaistuimista?

    Istuin on tuossa eteisessä vielä, mutta vaikuttaa hyvältä. Poika on ihan intona istuimessa ja koeistui sitä tuossa eteisessä pitkän tovin. Palkki ei haittannut poikaa vaan on iloinen "pöydästä". En usko, että varsinaisessa autoon sovittamisessa tulee mitään ongelmaa, koska cybexin listojen...
  15. M

    Turvaistuin Saksasta

    En minäkään osaa Saksaa, mutta ei se ole mua estänyt ostamasta paljon Saksasta. Google kääntäjä on ollut kovassa käytössä ja olen kikiweltiinkin maksanut paypalilla, koska se on helppo tapa maksaa. Sitten sitä oppii pikku niksejä kuten helppo tapa ottaa selvää toimittaako nettikauppa Suomeen ja...
  16. M

    Turvaistuin Saksasta

    Kyllä tuolta kikiweltistäkin tulee paketti kotiin kannettuna. En vain ollut avaamassa ovea kotona kun olivat pakettia tuomassa. Sama on mytoyssin kanssa. Eivät sovi tuontiajasta ja jos et ole kotona, niin pakettin voi noutaa sitten illalla itellasta...
  17. M

    Turvaistuin Saksasta

    Ostin juuri Cybex Pallas fix:n Saksasta. Tänään tuli pakettikortti ja mies hakee istuimen illalla postista. Tilasin istuimen täältä: kikiwelt.de Lisään vielä, että olen ostanut usein Spielzeug, Kindermode, Babysachen, Spiele für draußen auf myToys.de - myToys.de sivustolta ja se on ihan ok...
  18. M

    Onko täällä ketään jolla olis kokemusta näistä turvaistuimista?

    Mä tilasin Cybex Pallas-Fixin Saksasta. Mies hakee istuimen tänään postista töistä tullessaan. Illalla päästään siis sovittamaan istuinta autoon. Istuin tulee 3 vuotiaalle joka painaa 12 kiloa.
  19. M

    hyvä turvavyöistuin

    Cybex pallas istuinta on saatavana ainakin Saksasta tilaamalla isofix- kiinnikkeillä.
  20. M

    Millä pohjaan palanut kattila puhtaaksi? Help!!

    Ruokasoodalla se tulee puhtaaksi ja sitten vähän sitruunamehua, niin alkaa ihan kiiltämään.

Yhteistyössä