Hakutulokset

  1. A

    te, jotka olette jääräpäisesti sitä mieltä, että se koiruus saa olla siellä missa haluaa ja missä muu perhe on niin kai teillä

    hih, kyllä nukkuivat aikanaan, jopa molemmat ennen lapsia :kieh: so what?
  2. A

    Kuinka häädetää kyyt pois?

    ja tapan varmasti jos kyyn näen, sen verran monta kertaa nähnyt mitä jälkeä tekee koiralle ja kerran itselleni, niin en ota riskiä mitä tapahtuu lapsille
  3. A

    nyt kun on haukuttu ne vieraat siellä koiraperhleessä, niin haukutaan ne koiran omistajat samoin tein

    silloin kun meillä oli vielä koira niin lapset oppi hyvin äkkiä siihen että vain ruokapöydän vieressä syödään, mutta jos lähti ruoka kädessä kävelemään niin koira seuras välittömästi ja vei sen ruuaa jos johonkin jätti. ja pöydän alunen oli ihanan siisti eikä sohvalla ollut puoliksi syötyjä...
  4. A

    G: uskaltaisitko ostaa 50 vuotta vanhan omakotitalon ?

    meijän on talo yli 100.v, se nyt riippuu kait siitä onko ollut tyhjillään kauaa tai onko ihan peräti kylmillään. onko tehty remppaa yms. jos kunnon hirsinentalo on niin onhan se paljon parempi kuin nykyiset muovipussiin tehdyt, riippuu täysin talosta!
  5. A

    Kenellä lapsia 90-luvulta?

    mulla esikoinen. ihan normaalit yhdistelmät oli/on vieläkin, vihreät brion. 3 lasta on kestänyt
  6. A

    Kuinka monen mies muisti itse omaa äitiään ?

    joo sama täällä minä ostan lahjat molemmille mammoille
  7. A

    minkälainen anoppi

    joo, ihan mukava välillä, mut välillä todella ärsyttävä
  8. A

    Onko Pioni hyvä lastenkenkä merkki?

    kyllä niitä meillä on ollut ja on nytkin, eli mielestäni ovat erittäin hyviä ja kestäviä
  9. A

    käyttääkö lapsesi pyöräilykypärää?

    joo käyttää sekä minä että ipanatx3
  10. A

    Lainaisiko vanhempasi sinulle 2000? jos tarvitsisit?

    meillä nyt ei enää elä kuin isoäidit ja ne on kumpikin köyhiä eläkeläisiä joten ei
  11. A

    kissojen ehkäisystä

    ai :( no sit en edes ajattele pillereitä. toi mouruaminen ja peppu pystyssä kulkeminen on ärsyttävää ja aiheuttaa monta kysymystä lasten keskuudessa :ashamed:
  12. A

    Milloin voi viedä parsakaalin taimet ulos kasvimaalle? Entäs samettikukantaimet?

    ruohosipuli kestää kauan ennenkuin itää, kyllähän noi vois jo pikkuhiljaa pistää purkkiin, ja ainahan parvekkeella on lämpimämpää kuin avomaalla. salaatti itää parissa päivässä joten sen voi laittaa viimeisenä.
  13. A

    Milloin voi viedä parsakaalin taimet ulos kasvimaalle? Entäs samettikukantaimet?

    melkein ne vois olla niissä ihan istutukseen asti, kyll mä ainakin aina kylvän n.2 per potti ja hyvin jaksavat kasvaa loppuun asti. aurinkoista paikkaa nekin kaipaavat muuten tulee hintelää. niin kyllä niitä suositellaan istutettavan vasta kesäkuun puolella, ainakin jos kukkamaahan laitat...
  14. A

    Milloin voi viedä parsakaalin taimet ulos kasvimaalle? Entäs samettikukantaimet?

    ei samettikukkien taimia voi vielä ulos istuttaa, ei kestä yöpakkasia. ja äkkiä kyllästyt jos alat iltaisin niitä tuomaan sisälle ja aamuisin ulos. harventaa ne voi pari senttisenäkin mutt riippuu siitä miten harvaan ne on kylvetty. parsasta en osaa sanoa mitään
  15. A

    kissojen ehkäisystä

    millainen toimenpide se on tyttö kissalle? miten kauan on kipeä ?
  16. A

    kukkien istutus asiaa

    perennoja voi istuttaa jo ulos. ja kehäkukan siemenet myös, jos on kovin kylmää niin ne ei idä vaan märäntyvät mut kyll nyt jo lounaassa voi
  17. A

    musta-ja punaherukoita pakkanen täynnä. Mitä niistä vois tehdä?

    3dl kermaa-vaahdota 2 kananmunaa ja 0,5dl sokeria-vaahdota yhdistä nää ja lisää 2dl marjoja, kaada jäädykevuokaan ja pakasta
  18. A

    Peräpukamat :( Kenellä leikattu, kokemuksia kiitos!

    ei niitä välttämättä hirtetä, riippuu ovatko ulkoiset tai sisäiset. Vain kirurgi osaa sanoa sen. jos on ne on yhtä hel*** tuskaiset kuin mulla aikanaan niin leikkaus (vaikkei sekään kiva ollut) on suuri helpotus ja elämänlaatua parantava että kaiken sen kesti ja leikkaukseen menoa oikein...
  19. A

    kissojen ehkäisystä

    kumpi parempi sterilisointi tai e-pillerit? kokemuksia! kissat nyt 1-v, enkä kestä tota mouruamista...
  20. A

    Meikkaatteko joka päivä?

    en.

Yhteistyössä