Hakutulokset

  1. M

    no nyt mulla on sit kielilävistys, mutta MITÄ IHMETTÄ...

    no mieki aloin tässä aatteleen että josko tuo olis vielä sitä kudosnestettä sit... kävin vaihattaan pienemmän korun liikkeessä, kun ei ollu enää pahemmin turvonnu ja sielä meinasivat että seurata vielä jonku aikaa..kumminki aika tuore ja silleen.. asiasta kolomanteen, onko kukaan tilannu...
  2. M

    no nyt mulla on sit kielilävistys, mutta MITÄ IHMETTÄ...

    no siis se ikäänkuin lähtee siittä lävistysreijän kohilta.. ja suunta on siis tuonne kurkkuun päin.. ja ilmaantui varmaan muutamia päiiä sen jälkeen kun reijän teetin...on kyl tosi kummallista, muuten ei enää oo mitään vaivaa tuossa kielessä, mut tuo..
  3. M

    no nyt mulla on sit kielilävistys, mutta MITÄ IHMETTÄ...

    no en nyt sitä kysyny, oliko järkeä vaan kyselin että olisko kellään tietoa/vinkkiä edellämainittuun asian... (se luetun ymmärtäminen...)
  4. M

    no nyt mulla on sit kielilävistys, mutta MITÄ IHMETTÄ...

    toi vaalea "lähmä" on mun kielellä?!?! koru ollut siis nyt noin pari viikkoa ja kielen pintaan ilmaantunu tuollanen "karvamaton tuntunen" ällöke!?!! ei auta vaikka oon syöny puolukoita (aatellu josko tuo olis sammasta..) MIKÄ NEUVOKSI?!?
  5. M

    kielilävistys

    laitetaas tää vielä kokeeksi tänne..eli siis, jos joku paikallinen on paikalla, ja tietoa löytyy, niin mielelläni vastaanottaisin tämän tiedon...(red&white ink tiietään, mutta liike on huomenissa kiinni..) muita??
  6. M

    red&white ink, tornio

    ok, eli kauppareissulla kävästä kysymässä..thänks!
  7. M

    red&white ink, tornio

    kielikorun hankintaa olen tässä ajatellut ja nyt sitte aloin kyselemään, josko joku tietäs täytyykö tuohon kyseiseen paikkaan etukäteen varata aika lävistyksen tekoon, vai riittäkö että lompsin sisään ja sanon sanottavani??
  8. M

    kielilävistys

    olisikos kenelläkään tietoa, missä/mistä Torniosta kannattais lähteä kyselemän/hankkimaan kielilävistystä??
  9. M

    lapsen hoitopaikan hakemuksesta olis kysyttävää..

    ok ok..eli näillä tiedoilla alan nyt täytteleen hakemusta...kiitos kaikille vastanneille!
  10. M

    lapsen hoitopaikan hakemuksesta olis kysyttävää..

    niin sitä mieki valmistuin ammattiin ja nyt tässä työttömänä ollessa aloin miettimään, että olisko ideaa laittaa nuorimmalle lapselle päivähoitopaikkaa hakuseen nyt?? jos sitä vaikka töihin "joutuis", niin olis sitten se hoitopaikka lapselle valmiina..vai miten sitä ruukataan menetellä, kun en...
  11. M

    kuinkahan tarkka se kilpirauhasen toimintaa kartottava verikoe on??

    oon tässä loppuviikosta menossa valitteleen kurjuuttani tohtorille ja ajattelin koittaa josko pääsisin tuohon verikokeeseen..onko kokemusta, antaako se selkeen vastauksen vai meneekö arpomiseksi??
  12. M

    mistä sitä saa voimia jaksaa taas pitkä, kylmä ja pimeä talvi??

    tosiaan nyt on (taas) sellanen syksyyn viittaava kylmähkö tuuli.. toki on vielä ONNEKSI heinäkuu.. tää vaan menee vuosii vuodelta pahemmaks tää ahistus ja masennus talvi aikaan!!
  13. M

    mistä sitä saa voimia jaksaa taas pitkä, kylmä ja pimeä talvi??

    kun nyt jo alkaa tuntuun että saas nähä miten pahaksi tää mieliala tästä menee.. eli kaikki vinkit kehiin!! olen alottanu kokeilun ruusujuuri uutteella.. mutta lisää vinkkejä toimivista ja hyväksi havaituista tuotteista tänne, kiitos!
  14. M

    tarttuuko marsukapi kissoihin tai koiriin?

    näillä minun marsupojilla todettiin nyt tuo marsukapi ja jotenkin meni ohi eläinlääkärin puheista että tarttuuko se muihin eläimiin..?: /
  15. M

    Aamunkoi- kirjasta

    kysytään nyt täältä julkisimmaltakin puolelta; ei kenelläkään sattumalta ole joutilaana tuota kyseistä kirjaa?? meinaa olla hippusen kiven alla saada mistään..: /
  16. M

    voi auttakaa nyt minua, marsupoikiin liittyen!

    kiitos! alankin heti tutkimaan nuita sivuja. jos ei vinkkiä hoitoon löydy niin maanantaina pirautan eläinlääkäriin.. on ne niin ihania veijareita...:heart:
  17. M

    voi auttakaa nyt minua, marsupoikiin liittyen!

    kun mie laitoin kaksi ihanaa mussukka marsua.. molemmat on ymmärtääkseni samasta pentueesta ja yhteis elo sujuu pojilla hienosti. ei mitään ongelmaa siinä. mutta... toisella pojulla oli korvan takaa lähtenyt karvoja kun meille tulivat, ja nyt huomasin tuon paljaan alueen suurentuneen.. siis...
  18. M

    pölynimuri-kokemuksia

    perheeseemme ollaan hankkimassa uutta pölynimuria..tällaista vaihtoehtoa meinasin harkita: PLYNIMURI ILMAN PLYPUSSIA KOMPRESSOR VC9076V vertaa hintoja ja osta halvimmat tuotteet ja nyt kysynkin, onko keneläkään kokemusta tuosta? onko tehokas? jos on lemmikkejä, kannattaako ostaa?..jne jne...
  19. M

    vielä kysttävää tuollasesta diakoniatoimiston(?) myöntämästä jouluavustus pussista..

    tottakai, ruokakassihan on aina tervetullut!! kenelleppä ei olisi?! saimme vain sellaisen käsityksen täyttämästämme paperista että kyseessä on ostolipuke ruokakauppaan.."niin että" älä ota kohtausta!!
  20. M

    vielä kysttävää tuollasesta diakoniatoimiston(?) myöntämästä jouluavustus pussista..

    niin sellaisen olemme siis saamassa..mutta nyt vain pohdimme tässä, että mitähän ihmettä se mahtaa sisältää, onko kenelläkään tietoa/kokemusta?? kun minulla itellä oli sellainen käsitys että saisimma esim. jonkun lahjakortin ruokakauppaan, mutta nyt tuli vietsä että "avustuskassi on...

Yhteistyössä