Hakutulokset

  1. Jode

    Rumat naiset

    Onneks se rumuus ei haittaa kun täälläSuomessa on noin tyhmiä miehiä.
  2. Jode

    Naistenklinikalla synnyttäneet!!!Miksi? Lapsen tehohoito siellä?Suuri lapsivesimäärä?

    Me ainakin päästiin perhehuoneeseen, kun lapsi oli teholla. Aika alkuraskaudessa huomattiin, että sikiöllä oli turvotusta, sitten kuljettiin Naistenklinikalla tutkimuksissa. Lapsivettä oli tosi runsaasti, sen huomasi siitä, että vatsa oli tosi kova. Siis päältä tunnusteltuna. Neuvolassakin...
  3. Jode

    VIHERKASVI-IHMISET!! :)

    Kirjovehkan varren voi pätkiä, ja laittaa pätkät multaan. Siis pinnan alle poikittain.
  4. Jode

    8kk vauva ei liiku vielä...

    Niin :) Että älä huoli, se alku vaan voi olla teilläkin hankalaa. Ja kyllä sitä tuli muutaman kerran toivottua, ettei olis oppinut kävelemään vielä pitkään aikaan, liike ei ole pysähtynyt vieläkään! :o Poika on nyt 2,5v.
  5. Jode

    8kk vauva ei liiku vielä...

    Mun poika ei osannut edes istua 8-kuukautisena. Mutta oppi sitten kuitenkin lopulta ryömimään, sitten seisomaan, sitten istumaan ja käveli 10,5kk iässä.
  6. Jode

    Kuinka mulkero olet? (testi)

    Mä jäin nollille B)
  7. Jode

    Kokemuksia cympaltasta, panacodista, tramalista ja erilaisista mielialalääkkeistä?

    No ei kai kukaan sitä kuvittelekaan mielialalääkkenä käyttävänsä? Joskus käytin pitkän aikaa Panacodia, siihen tottui äkkiä. Mutta kun otin yhden vuosien tauon jälkeen, ei tehnyt mieli ottaa uudestaan, sen verran pahasti rupes päässä ja niskassa humisemaan. Mutta auttoi kyllä selkäsärkyyn hyvin.
  8. Jode

    Onko normaalia, että 2-vuotias tunnistaa tietyn auton ja haluaa sen kyytiin ihan vimmatusti?

    No kai ne tarhantätit tietää, millaisia parivuotiaat on. Meidän poika on pitkän aikaa innostunut aina kun näkee Volvon, vaikka ei meillä sellaista ole. Mersut ja Fordit ja Audit tunnistetaan kanssa, mutta ei mua mitenkään ahdistais, jos pelkästä Volvosta innostuis. Se on noita poikien juttuja :)
  9. Jode

    6kk pyllyssä rakkoja, joku rokko?

    Voi olla tosi lievä, mulla on ollut vesirokon aikana yksi näppy.
  10. Jode

    Ranteessa patti, mikähän vois olla?

    Ei siitä montaa päivää saikkua tullut, ei tossa haavassa ollut varmaan kuin 4 tikkiä. Aika pieni se laikkaus oli, kun tehtiin ihan päiväkirurgisesti puudutuksessa. Saman päivän iltapäivällä pääsi jo kotiin. Mä en enää tarkkaan muista kuinka nopeasti, mutta nopeasti kuitenkin parani, koska olin...
  11. Jode

    Ranteessa patti, mikähän vois olla?

    Muistaakseni patti tuli takasin alle kahdessa vuodessa. Toka kerralla rannetta avattiin vähän enemmän, että saatiin kunnolla pois. Ja kyllä kannatti. Siihen asti olin käynyt aika usein tyhjennyttämässä patin, tai painanut sen littanaksi toisen käden peukalolla. Nyt ei enää kättä särje :)
  12. Jode

    Ranteessa patti, mikähän vois olla?

    Jos on ganglio ja se vaivaa, se voidaan myös leikata. Multa on leikattu pari kertaa. (Ekan leikkauksen jälkeen kasvoi takaisin, mutta nyt on ollut pois ainakin 8 vuotta). Eikä välttämättä saa kirjalla lyödä sitä pattia! Lääkäri sanoi mulle joskus, että hän olis sen paukauttanut, mutta ei voinut...
  13. Jode

    Kuka tietää korujen valmistamisesta?

    Juu onhan se hauskaa harrastaa korujen tekemistä, mutta kun sitä työkseen tekee, on ihanuus aika kaukana. Likaista ja hikistä ja huonosti palkattua hommaa.
  14. Jode

    Onko muiden 3vuotiaat tälläsisiä?

    :saint: 2,5v meillä ei kyllä ole tuommoinen vänittäjä. Meillä on kitikitikiti. Välillä menee monta päivää ilman mitään kitinöitä, nyt on 3 pv kitisty putkeen, jopa unissaan.
  15. Jode

    papa koe

    Harvemmin lääkäri papaa ottaa, mulla on yleensä ollut terkka tai kätilö, joka on ottanut.
  16. Jode

    Paljon teillä on sähkölasku? :O

    okt 90 neliötä, puu- ja sähkölämmitys, sähkölasku n.600e/vuosi. Tasauslasku tulee vain kerran vuodessa, joten ei mitään tietoa paljonko on kunkin kuukauden osuus kulutuksesta.
  17. Jode

    Kuinka nopeasti koirapöly poistuu asunnosta?

    Mä sain oireita mummulassani, vaikka sieltä oli kissa kuollut monta vuotta aiemmin. Se pöly jää patjojen ja sohvien sisään varmaan ikuisiksi ajoiksi. Siksi en voi mitään sohvia yms. ostaa käytettynä. Ja koirapaikassa en pysty joskus olemaan edes viittä minuuttia kylässä, vaikka olisinkin...
  18. Jode

    Mitäs eläimiä teillä on tullut vastaan hotellihuoneessa?

    Torakoita. Ei ollu kyllä viiden tähden hotelli, ihan siisti ja hieno kyllä. Jenkeissä.
  19. Jode

    Tuosta turkisketjusta tuli mieleeni että kuka...?

    Ap puhui minkki- tai vastaavasta turkista.
  20. Jode

    Tuosta turkisketjusta tuli mieleeni että kuka...?

    Niitä minkkejä kyllä voi pyytää ihan luonnostakin, ei niiden ole pakko olla tarhattuja. Pojallani on turkishattu, luonnosta ammuttu on sekin eläin mistä se on tehty.

Yhteistyössä