Hakutulokset

  1. S

    Voiko tota rasvoo käyttää joka päivä?

    nii joo mä oon ainoo joka luulee et näist rasvoist mitää hyötyä onkaan :ashamed:
  2. S

    Naisten ja miesten eroja!

    Kun Laura, Liisa, Elisa ja Marja menevät ulos lounaalle, he kutsuvat toisiaan Lauraksi, Liisaksi, Elisaksi ja Marjaksi. Kun Marko, Kalle, Esko ja Tomi menevät ulos, he viittaavat toisiinsa nimillä Läski, Godzilla, Runkkari ja Pelle. 2. ULKONA SYÖMÄSSÄ Kun lasku saapuu, Marko, Kalle...
  3. S

    Mitä annatte päiväkodin tai kerhon tädeille?

    no on rikas jos meilläkin hoidossa sen seittemän tätiä ja kaikille jos ostaa tommosen 15 e ni eihän sitä jää itelle penniäkään ite aattelin ehkä viis e
  4. S

    Mitä annatte päiväkodin tai kerhon tädeille?

    onks pakko jos ei haluu mä oon muutenkin niin huono noissa asioissa ja joku kukka tuntuu niin latteelta,roskiinhan se menee... kehtaako syksyllä enää palata hoitoon jos ei lahjo?
  5. S

    Tää on taas näitä SÄHLÄRIN päiviä!

    Aamulla menin iloisena kouluun klo 8, meillä alko tunnit vast kymmeneltä.. no koe meni päin mäntyä ja ketutti.. Lähin kauppaan ja kasattuani ostokset hihnalle en löytäny rahapussia, siinä sit pää punasena juoksin autolle rahaa hakemaan :ashamed: Autolla huomasin et tarviinhan mä auton...
  6. S

    koira, mutta millainen?

    koiria on niin monenlaisia.. laita vähän tarkemmin mitä etsitte, sohvakoiraa,metsäkoiraa,agility kaveria pitkä vai lyhyt karva vahtia?
  7. S

    Olinko kamala äiti...

    meilläkin tehoaa aika hyvin kun pakotetaan ite siivoamaan omat sylkemiset
  8. S

    Takapihalla istuu susi ja poikasensa

    no jos tää on totta niin PIDÄ HIRVEETÄ METELIÄ siinä pihalla paukuttelet ovea ja kattilankansia ja huudat kun heikkopäinen kukavaan juoksis tota karkuun
  9. S

    Kuinka moni tänään ottaa pari olutta ja kattoo miehensä kanssa jääkiekkoo!!

    oonko mä ainoo jok on kurkkua myöten täynnä jääkiekkoo :kieh: mitään muuta ei voi koko iltana kattoo B) Tätähän tässä ei kysytty mut oli ihan pakko :headwall: :headwall:
  10. S

    G Ken lämmittää torppaa puilla?

    me lämmitellään puilla tai harjoitellaan :D siihenkin oppii ne parhaat niksit ajan kanssa Paljonko puuta poltatte kerralla? tai muutenkin?
  11. S

    miks tää kuva on näin musta?

    ei tää mulla oo mitään virusta tuottanu, ja melkeen joka päivä oon avannu :D ihan turvallinnen on
  12. S

    miks tää kuva on näin musta?

    Kyse on emmerdalen vebbikuvasta se päivittyy min välein. aattelin et onks muka tuolla yö? eikait briteissä tähän aikaan näin pimeetä oo :ashamed: http://www.itv.com/Soaps/emmerdale/webcam/default.html
  13. S

    Lasten kanssa etelään? Pelkkää hotellia, allasta ja rantaa?

    minkä takia pitäs nähdä :D eiks sitä LOMALLA saa tehä just mitä lystää,vaikka maata sängyssä 4 seinän sisällä jokainen tyylillään :headwall:
  14. S

    Ulkoilu kahden taaperon kanssa

    eikä tääkään varmaan auta :D toivottavasti lohduttaa,ei se kauaa kestä :D Ja itse huokaisen helpotuksesta kun toi vaihe on jo ohi. vuos ikä eroo lapsilla ja mä muistan ton... mut jotenkin siitä on vaan selvitty,jälkeenpäin aateltuna valjaat ois ollu kivat ees toisella :D
  15. S

    Mä sain ihan sikahyviä sähköposteja!

    nii et niit ei mitenkään saa suoraan tosta sp:sta kopioitua tänne? höh B)
  16. S

    Mä sain ihan sikahyviä sähköposteja!

    ja haluaisin jakaa ne teidän kanssa,tarviin apuja! kun niissä on kuvia ni voiko niitä ylipäätään laittaa tänne ja jos ni miten kun ei ihan tolla kopioi liitä toiminnolla tuu :D
  17. S

    Ostaisitko/mielipiteitä (talo)

    ei onneks ollu kallis. mut ajan myötä lattia antanu periks, oli kun ois trampoliinilla ollu kun hyppi siinä lattialla ei onneks hometta mistä tommosenkaan ois tietäny,mut pikku homma oli korjata
  18. S

    Ostaisitko/mielipiteitä (talo)

    nii ja kattoo et patterit toimii ja onko vanhat ikkunat tosiaan ja missä kunnossa uunit,voi olla kallis remontti... ja käykää talon alla,me ei käyty,vaikka muuten tutkittiin tarkkaan ja pieni ylläri olikin kun muutettiin
  19. S

    Käyttääkö kenenkään lapset enää...

    meillä käyttää 3 ja 4v eli mehän ollaan tosi muodin mukana kun aika moni vielä kuriksia käyttää :D mä nimittäin kysyin samaa kysymystä vuos sit kun ei meinannu likoille löytyy kuriksia
  20. S

    Ostaisitko/mielipiteitä (talo)

    maanantaisen homeloukku ohjelman jälkeen kannattaa myös haistella talon sisäilmaa :) jos on paljon ilmanraikastimia :| sen ohjelman jälkeen ihme jos kukaan uskaltaa taloa ostaa

Yhteistyössä