Hakutulokset

  1. T

    LAKKI ASIAA!

    Tiesittekö muuten sitä että se vanha uskomus että lakki pitää olla korvilla lapsella ettei tule korvatulehdusta on ihan huuhaata. Meillä on hupparin huppu ollut ainoastaan päässä näin keväällä muuten tulee liian hikinen.
  2. T

    Kai nainen voi olla kaunis ilman laittamistakin?

    minä ainakin olen saanut kehuja että näytän nätiltä meikin kanssa ja ilman...kyllä tuntui kivalle, kun olen niin laiska, että harvoin jaksan laittaa pakkelia naamaan...ja muutenkin tykkään olla luonnollinen :) miusta kaikista kauneimpia naisia ovat juuri nämä "tuulipuvut päällä ja ilman...
  3. T

    Katsokaa lapsilisät Kelan sivuilta ja

    mitä sitten jos joku kyselee millon niitä maksellaan...eihän niitä avauksia ola pakko avata ja voi jatkaa tytyyväisenä elämäänsä. Itse muistan ainakin helposti siitä millon lapsilisät tulee että jos 26.päivä on la,su tai ma niin tulevat aina edellisenä perjantaina! ja jos pe on pyhä niin sitten...
  4. T

    kävely

    \ näin mullakin. ainaski 3 kertaa ennen lenkkiä kävin vessassa ja sitte ku tuli lenkiltä,joutuu suurinpiirtein juosta vessaan...
  5. T

    miten helposti isä saa lapsen?

    \ isä on tavannut lastaan säännöllisesti joka toinen viikonloppu yleensä neljä päivää. Monesti myös monta viikonloppua putkeen. Tässä tapauksessa ei ole kyse mistään kiusanteosta vaan äidin sukulaiset ovat soittaneet isälle että voisiko tilanteelle tehdä jotain ja myös äidin nykyinen mies on...
  6. T

    miten helposti isä saa lapsen?

    \ juu, sossuun meinaa soittaakkin. Olis kiva kuulla jos jollain jotain kokemusta tälläsistä jutuista?
  7. T

    Tein juuri...

    oi, kiitos!! laitoin kirjamerkkeihin tän,niin voin tulla katselemaan jos en meinaa keksiä mitä ruokaa tekis :p
  8. T

    miten helposti isä saa lapsen?

    \ on tavannut! isä tykkää pojastaan todella paljon ja tapaa säännöllisesti häntä. Itku silmässä tästä asiasta isä on ollut, kun luuli että pojalla on hyvät oltavat kotonaan :'( Isällä on kaikki kunnossa ja poika saisi hyvän ja rakastavan kodin :heart: jos heillä on yhteishuoltajuus niin voiko...
  9. T

    miten helposti isä saa lapsen?

    jos lapsi on asunut äidillään, mutta lähiaikoina isälle on tullut monesta suuntaa viestiä, että lapsen äiti juo aika paljon, niin onko tässä perusteet että lapsi pääsisi isän luo. isä aikoo soittaa sossuun ja kertoa tilanteen tarkemmin, mutta pelkää ettei hänellä isänä ole ollenkaan hyvät...
  10. T

    Tiedätkä sellasta ihmisistä joka painaa yli 100kg, eikä näyt

    \ siis kertooko ne sulle painonsa? ite en kyllä tiiä kovinkaan monen ihmisen painoja, en ees oman mieheni...
  11. T

    Tiedätkä sellasta ihmisistä joka painaa yli 100kg, eikä näyt

    mistä ihmeestä tiiät kuinka paljon ne painaa? ite oon kyllä tosi huono tietämään kenekään painoja ja lähipiiriin kuuluu laihoja ja pulskempia
  12. T

    super noloo mutta olisko jollakin LAINATA 2E =)

    \ joo, vaikka molemmat olis töissä!
  13. T

    minkä on HERKIN raskaustesti?

    minkä merkkinen siis?
  14. T

    MERKINTÄ LUOTTOTIEDOISSA, opintolainaa ei varmaan saa?

    erityistapaus tarkottaa lähinnä sellasta että merkintä on pieni ja hoidettu pois eli sit voi saada
  15. T

    miksiii??

    tyttö
  16. T

    MINKÄ KOKOSIA LAPSENNE OLI 1V NEUVOLASSA JA SYNTYESSÄÄN?

    Tyttö syntyessään 3480/52 ja 1-v. 8225/73,5. Pienihän tuo on ikäisekseen mutta kasvaa kuitenkin ja syö hyvin, niin minkäs teet. Ei kaikkien tartte olla samanlasia. Onneksi!
  17. T

    Ostanko ja perustan päiväkodin?

    Kannattaa ehkä erikoistua,liikuntapäiväkoti,luovapäiväkoti,luontopäiväkot. Siitä vaan!i
  18. T

    millä rv:llä oot hakenut vaipat ja

    Saatiin joululahjaksi pari pakettia, vauva syntyi sit 26.12. Jos ei ois saatu mies ois ostanu ennen kotiin hakua newborn vaippoja...
  19. T

    yök kylppäri aivan homeessa=X

    Vaihtasin heti kämppää,tosta voi tula allergiat ja astmat ja yskän röhä taudit jos ei teiilä jo ole....en muuttais ees takasin vaan vaatisin kaupungilta toisen asunnon. Turha leikkiä terveydellä.
  20. T

    Mä löysin mun unelmatalon. =)

    kIVA PIKKUTÖNÖ...

Yhteistyössä