Hakutulokset

  1. Y

    Ahdas virtsaputki/munuaisten gammakuvaus

    Jo on Riksulla ollut aika rankka kokemus. Toivottavasta teillä nyt kaikki hyvin :hug: Me oltiin siellä munuaiskuvauksessa marraskuussa ja yllättäen toimivuus olikin 18%, näytti silloin että tosi heikolta näyttää, tietysti tosiasia on että todella heikosti toimii, mutta luulin olevan huonompi...
  2. Y

    Nostaa laittomasti rahaa kelasta!!!!!!!!

    Olen yh ja todella läheltä liippaa!!!!Olen itse asioita häneltä kuullut ja on itse minulle sanonut että saa eläkettä 2000 kuussa. Voi tietysti olla että valehtelee, mutta sen tiedän että laittomasti eläkettä nostaa tänäkin päivänä
  3. Y

    Nostaa laittomasti rahaa kelasta!!!!!!!!

    On vuokrannut kaupungilta tontin. Ei alkanut rakentamista määräajassa ja ilmoitus tontin pois ottamisesta tuli kaupungilta. Siitäkö kauhea sanasota vedoten polviinsa,miten sairas on ja sai jatkoaikaa eikä ole vieläkään aloittanut rakentamista koska on eri kaupungissa töissä
  4. Y

    Nostaa laittomasti rahaa kelasta!!!!!!!!

    Saa jos tehnyt ikänsä töitä,en ainakaan kadehtisi sairaseläkettä jos pitää valheellisin keinoin nostaa,jotain rajaa pitää itsekunnioituksellakin olla
  5. Y

    Nostaa laittomasti rahaa kelasta!!!!!!!!

    Tässä ei ole kyse huvikseen käräyttelystä,eikä mitenkään mieluinen asia,vääryydestä kyse
  6. Y

    Nostaa laittomasti rahaa kelasta!!!!!!!!

    ei tietysti paperills ole, tiedän että vaikea näyttää toteen. Kai tiliotteesta näkyy, luulisin, rehentelee että on kolme tiliä
  7. Y

    Nostaa laittomasti rahaa kelasta!!!!!!!!

    Jos käräytän niin onko kelalla vaitiolovelvollisuus
  8. Y

    Nostaa laittomasti rahaa kelasta!!!!!!!!

    Ilmoittaa kelalle kilometrikorvauksia ja saa osan palkan pimeenä. Kerännyt kelasta jo jonkin aikaa rahaa ja sillä on tontti johon aikoo rakentaa uuden talon. Ei ole ihan pienestä summasta kyse
  9. Y

    Nostaa laittomasti rahaa kelasta!!!!!!!!

    Eli,, tuttavani nostaa kelasta sairaseläkettä kelasta polviensa takia 2000 euroa kuukaudessa ja ilmoittaa kelaan ettei voi tehdä töitä. Kuitenkin kokopäiväisesti tekee töitä rakennusalalla eikä pidä päivääkään lomaa. Voin kertoa että kyseessä on ihminen joka menee aina sieltä mistä aita on alin...
  10. Y

    Ahdas virtsaputki/munuaisten gammakuvaus

    Eilen oltiin taas munuaiskuvauksessa ja ei kovin hyvältä näyttänyt. Kun isotooppiaine laitettiin niin oikea munuainen täyttyi normaalisti ja vasen todella huonosti, vasen puoli todella paljon pienempi verrattuna oikeaan munuaiseen. Tyhjennyslääkkeen jälkeen oikea tyhjeni kokonaan mutta vasen...
  11. Y

    Kauanko teillä mennyt alle 16-vuotiaan vammaistuen päätöksessä?

    Tilanne tarkistetaan vuoden välein ja jos rasitus jatkuu samanlaisena niin hoitotukea jatketaan taas vuodeksi eteenpäin. Takautuvasti tukea saa vuoden ajalta. Se on aina toistaiseksi voimassa oleva päätös joka kelasta tulee. Säästä kaikki kuitit ja laita ne kelaan mukaan,kysyvät niitä kuitenkin...
  12. Y

    Kauanko teillä mennyt alle 16-vuotiaan vammaistuen päätöksessä?

    Onko tämä teidän ensimmäinen hakemus? Meillä ekasta noin 2kk ja jatkohakemuksen kun vein niin odottelin c-lausuntoa pari viikkoa ja sen vietyäni sain päätöksen kahdessa viikossa
  13. Y

    Ahdas virtsaputki/munuaisten gammakuvaus

    Missä te käytte kuvauksissa, ihmettelen vaan noita hoitajia jos poistuivat :/ meillä ainakin ovat olleet vieressä tai melkein ainakin.siis eivät poistuneet ole. Poika täytti juuri kolme ja koko ajan ovat sanoneet että katsotaan vielä seuraava kuvaus ja sitten ehkä päätetään. Lääkettäkin vielä...
  14. Y

    Ahdas virtsaputki/munuaisten gammakuvaus

    Siis taitaa olla seuraavaksi kuudes kerta :headwall:
  15. Y

    Ahdas virtsaputki/munuaisten gammakuvaus

    Hei! Meillä tehty neljä kertaa isotooppikuvaus ja välillä ultrataan ja taas isotooppikuvaus. Meillä yksivuotiaana kuvaus meni hyvin, lapset osaavat kummasti yllättää. Tyksissä tehtiin ja siellä oli videot viihdykkeenä ja todella kivat hoitajat jotka viihdyttivät käsinukeillakin. Minä olen...
  16. Y

    Ahdas virtsaputki/munuaisten gammakuvaus

    :wave: Meille tuli uusi aika tyksiin munuaiskuvaukseen marraskuussa. En kyllä ole kovin ajatellut tuota sädetysasiaa, mutta nyt kun mainitsit siitä niin pitää kyllä ottaa se seuraavaksi puheeksi kun ollaan menossa. Renografia on meillä tehty jo useaan kertaan enkä kyllä muista että haitoista...
  17. Y

    Ahdas virtsaputki/munuaisten gammakuvaus

    Hei taasen :wave: Taas tyksin käynti takana. Tällä kertaa oli ultrakuvaus ja pissatesti ja hyvin kuvaukset menivät. Kreatiini verikoe piti myös ottaa ja arvo oli 25. Muistaako kukaan että mitä ne viitearvot on? Kuvauksen tulos oli että vasen munuainen huomattavasti pienempi mutta sen...
  18. Y

    lakimiehiä paikalla?????

    Siis tarkoitin yhteystietosi niin otan yhteyttä. T ämä myös tarkoitettu " lakitieto" henkilölle
  19. Y

    lakimiehiä paikalla?????

    Hei! Laittaisitko yv;tä niin kerron tarkemmin, neuvoja kaipailisin
  20. Y

    lakimiehiä paikalla?????

    Hei! Mahtaisiko täällä olla ketään lakiasioista tietäviä??

Yhteistyössä