Hakutulokset

  1. H

    ???SYYSMASSUT 2007??? HUHTIKUU

    Maarja; Mulla se on vielä sellaista möyrintää, mutta eiköhän masussa kaikki ole kunnossa vaikka ei joka tunti liikkeitä tunnukaan, iltaisin ja aikaisin aamulla liikkuu kyllä. :hug: :hug:
  2. H

    LaSposa ja muut *tutut*

    Siisamille tsemppiä :hug: :hug: :flower:
  3. H

    LaSposa ja muut *tutut*

    Marzallako tapaatte???
  4. H

    aid -pino

    Meillä on lapsi, joka saanut alkunsa luovutetusta siittiöstä, tehtiin kylläkin koeputkihedelmöitys. Vauva on ihana ja oma, mieskin tunsi sen heti omakseen vaikkei biologinen isä hälle olekaan.
  5. H

    ongelma

    Ottaisin yhteyttä ongelmakoirakouluttajaan. Toki osa pulmaa voi olla se, että poikien perheeseen tuli tyttö, mutta enimmäkseen mun mielestä vaikuttaa siltä, että kun teidän laumaan on tullut uusi jäsen, on pojat epävarmoja omasta asemastaan. Olethan sinä itse omalla käytökselläsi vahvistanut...
  6. H

    maalla asuminen

    Me asumme myös maalla. Tuo kaksi autoa on kyllä välttämättömyys, samoin kun nettiyhteys... Entisenä kaupunkilaisena mulla kesti noin kolme vuotta sopeutua maalla asumiseen, välillä olin jo lyödä hanskat tiskiin. Mutta nyt tuli just viisi vuotta täyteen, enkä mistään hinnasta enää pois...
  7. H

    Kuinka kauan rakensitte?

    Me ollaan rakennettu nyt 1v ja 4kk... Sisätöihin ollaan päästy, mutta paljon on vielä hommaa... :whistle: Kaikki ollaan tehty kahdestaan tähän mennessä, tai siis suurimmaksi osaksi mies yksin päivätyön päälle. Joten en ota stressiä, syksyllä olisi kyllä kiva päästä uuteen taloon asumaan...
  8. H

    G:Millaiset tulot rakentajilla

    \ Niin mekin rakennetaan talo 100 000. Osuuspankissa nauroivat laskelmille #&%?$!*, mutta Sampossa oltiin heti samalla aaltopituudella. Kaikki tehdään itse, sähkömies tulee vaan kytkemään sähköt. Käteen tulee rahaa meillä yhteensä noin 2600?/kk, minä töissä vain osa-aikaisesti...
  9. H

    keittiön yms kaapistojen hinta

    Me käytiin just pyytämässä tarjous Kalustetukusta, ja keittiön kaapit, liesikupu ja tasot 2400?. Ei mitään luksusta, ihan melamiinipintaa, pyökinväriset rungot ja tasot, valkoiset peiliovet (sis. yhden kaapin lasiovilla). Ja paljon laatikostoja. Ihan just sellaiset, mitä halusinkin. Vessan...
  10. H

    allergisen matkailu

    \ No, ei kyllä kuulu kaikkien huoneistojen/huoneitten valikoimaan... Jos huoneistossa on mikro, se selviää yleensä esitteestä tai ainakin toimistosta kysymällä. Jos ei ole, voi ruuan lämmitää vesihauteessa. Taisit tosin tarkoittaa lentokoneessa ruuan lämmittämistä, ja se onnistuu kyllä, kun...
  11. H

    Mistä löytää lihavalle lapselle housuja?

    Elloksella on myös mallistossa D-kokoja lapsillekin!
  12. H

    liikakarvoitus

    No mulla ei ole kyllä nuo pillerit karvoitusta juurikaan vähentäneet... usein melkein naurattaa, kun jossain puhutaan runsaasta karvotuksesta ja naisella on vaaleita karvoja just ja just näkyvästi... Toista mulla. Tämä on perinnöllistä, niin sitä ei varsinaisesti mitenkään voi hoitaa...
  13. H

    Turvakaukalo pakettiautoon?

    Mitä tarkoitat soveltumisella? Turvakaukalonhan ei kuulu nojata kojelautaan kuten isomman istuimen, joten siinä mielessä mikä tahansa käy, jos sitä epäilit. Jos taas tarkoitit turvavöiden soveltuvuutta, on Gracon Autobaby ainakin kaukalon, jonka saa kiinni lyhyisiin vöihin ja pelkkään...
  14. H

    Leipäohjeita?

    Kertokaas nyt kaikista parhaat leipäohjeenne! Minä kaipaisin jotain vaihtelua tavallisiin vehnäsämpylöihin ja vastaaviin...

Yhteistyössä