Hakutulokset

  1. K

    Sanna irstailee lasten läsnäollessa

    Ilmoitusluontoinen asia?
  2. K

    Mistä huomaat/tiedät olevasti laihtunut...

    Mä en ole tainnut milloinkaan laihtua niin, että sen kunnolla huomaisi. (muutakuin vaa'alla) :/
  3. K

    ihana lumisade pihalla

    Täällä sataa vettä. :| Ja ne paskat ovat olleet käytänössä koko talven näkyvillä.
  4. K

    Kasvatus hukassa...

    En tiedä sitten. Meillä on täysin eri tavat. Kun lapsi ärsyttää, ärsyynnyn ja näytän sen heti. Ja jos ärsytetään tahallaan ja jatketaan, ärsyynnyn mä vielä enemmän ja kun kunnolla ärähdän, ollaan taas hyvin kiltisti. En osaa neuvoa, minusta kun ärsyyntyminen on luonnollista. :/
  5. K

    mitä tarkoitetaan sanonnalla "vanhassa vara parempi"?

    :/ Emmää kyl tiedä. Enkä sitä tuossa yhteydessä edes käyttäisi. Paitsi jos olet jo piiiiiitkään seurustellut...
  6. K

    Perätilasynnytys, kokemuksia?

    :D Musta taas se oli hyvä, kun ei tarvinnut yrittää pitää sukanvarsista kiinni. :D
  7. K

    Perätilasynnytys, kokemuksia?

    Ai niin. Jas episiotomian tekivät silloin automaattisesti. En tiedä, onko käytäntö muuttunut, tosta kun on aikaa pian jo kymmenen vuotta.
  8. K

    Perätilasynnytys, kokemuksia?

    Joo, tota... Mitäs niin... Helppo se oli, avautumisaika pidempi, hiitaampi ja ponnistuslupa heltisi vasta kun oli täysin auki, mutta ponnistus oli helppo. Jalat piti olla niissä pidikkeissä (siis puolimakaavaan joudut) ja lääkäri odotettiin paikalle...
  9. K

    Teettekö te päivisin muuta kuin istutte koneen ääressä?

    Eeeen tee. B) Eikun, käyn mä sentäs jääkaapilla välillä. :xmas:
  10. K

    Missä asiassa olet toisenlainen äiti kuin monet muut?? Missä asioissa sinä menet äitiydessäsi valtavirtaa vastaan??

    No mä luotan tutkimukseen, minkä mukaan lapsilla pitää olla joutilasta aikaa, jotta joutuu miettimään ja aivot voivat kehittyä. :xmas: (siis olen laiska) Mutta kummasti tuntuu toimivan. =)
  11. K

    Mitä mieltä 12vee tytöstä, joka haluaa pukeutua kokonaan mustaan?

    Mitä mieltä, jos kokonaan punaiseen? Kokonaan keltaiseen? Vain monivärisiin? Väri se vaan on.
  12. K

    Mikä on synnytyksen kivuliain vaihe?

    Höm. No, esikoisessa ponnistus ei sattunut yhtään. (mutta se ponnistusluvan odottaminen!) Kakkosesn pää taas oli saada mut karjumaan. :D Kolmas oli kokonaisuudessaan suht kivuton. Ja neljännessä supistukset ja ponnistusvaihe molemmat yhtä tuskaa. Esikoisen synnytyksessä aquarakkulat...
  13. K

    Pääsiäinen pilalla.

    Yleisesti ottaen valittavat ihmiset ovat ikäviä. Pilaavat viimeisenkin tunnelman. :|
  14. K

    Miksi vietät/et vietä pääsiäistä?

    Mulle se on kevään juhla. Ruokaa, tuoreita kasviksia, keltaista, aurinkoa, sitruunaa... (joojoo, minä syön siis taas)
  15. K

    Mikä on synnytyksen kivuliain vaihe?

    Viimeiset kymmenen supistusta saavat toivomaan että voisi pyörtyä. ja ponnistusvaiheessa se, kun pää repii tien ulos. Mutta ihan kaikista kamalinta on se, kun jo tekisi mieli työntää mutta ponnistuslupaa ei heltiä ja supistuksen tullessa yrität pidätellä. Luojan kiitos, meille ei enää lapsia...
  16. K

    Voitko syödä litran kevytjäätelöä yhteen menoon?

    No en totisesti. Kolmanneslitra on mulle jo vähän liikaa...
  17. K

    ajatteletko terveyttäsi ja sitä mitä voisit toisin tehdä? LISÄYS: ja ikäsi n 5 v tarkkuudella

    Tottakai mietin! Ja teenkin asialle jotain. Mä aion elää piiiitkään nauttiewn ja toimintakykyisenä. (ja kohta napsahtaa 33 vuosi elämää täyteen)
  18. K

    Onko teidän tissit isommat imetysaikana?

    No eivät pahemmin olleet. Tietty kausittain, jos maitoa pukkasi eikä heti päässyt imettämään.
  19. K

    Vertaillaan: Maksoivatko vanhempanne tv-luvan kun olitte pieniä ja maksatteko te nyt?

    Isäni ei tasan tarkkaan moiseen osallistunut, mutta äitini maksoi, ja tietysti mekin maksamme. =)
  20. K

    Tuosta meikkausketjusta tuli mieleeni :D

    Silloin kun mä olin kahdentoista-kolmentoista, oli muotia ne järkyt kokosilmästä luomeen asti sinipunavioletit luomivärjäykset (lue; näytit turpiinsaaneelta). Luojan kiitos, ei niistä ajoista kuvia ole... ainakaan montaa... :xmas:

Yhteistyössä