Hakutulokset

  1. Aku

    Turvaistuin turvakaukalon jälkeen...

    Kuten Talvicci sanoikin niin suositushan on että pienet matkustais selkä menosuuntaan ja siihen nähden mun mielestä noita selkä menosuuntaan istuimia on tosi vähän.Ja siis sellaisia jotka olis pärjänneet arvosteluissa muutenkin.Kun sitten taas tuo gracon istuin joka on näin ollen...
  2. Aku

    Turvaistuin turvakaukalon jälkeen...

    Käytännössä olen huomannut seuraavia eroja (kerron perustelut siis, ettei tarvi kenenkään "suuttua" ja nämähän ovat sitten vain minun mielipiteitäni ja kokemuksia) - MC:n saa paljon tiukemmin penkkiin kiinni - Kallistus toimii tosi hyvin MC:ssä, GCC:ssa se on mun mielestä vitsi - MC on...
  3. Aku

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Heinäkuussa 2010******

    Meillä Iina nukkuu yhdet unet lähes poikkeuksetta.Yleensä tuo menee siinä 12-12.30 nukkumaan eli valvoo aamusta sellasen 4-4,5h.Neidillä vaan pitää olla actionia niin että jaksaa pysyä hereillä.Meiil äse on ehkä helpompaa kun on isosisko järjestämässä sitä.Aamusin ollaa ulkona ja Iina konttailee...
  4. Aku

    n.8kk päiväunet

    Meillä 8,5kk tyttö on nyt pari viikkoa mennyt yksillä päikyillä.Nukkuu 2-3h jaheräilee tossa 15-16 aikaan.Yöunille menee aika tasan klo 20 ja nukkuu 11-12h =)
  5. Aku

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Heinäkuussa 2010******

    Hemari,kyllä vaan.Meillä on nyt pari viikkoa menty pääsääntösesti yksillä unilla jotka kestää 2-3h ja ajottuu tonne puolen päivän jälkeen.Iinala alko ne aamutorkut venyy myöhemmäks ja myöhemmäks.Totesin sitten että 11 maissa ei enää kannata nukuttaa kun sit tokat unet menee niin pitkälle...
  6. Aku

    5 vrk ikäisistä...

    NAUTI!Näin mulle sanottiin lääkärin toimesta kun käytiin esikoisen kanssa synnärillä sydänkontrollissa.Totes vaan että toiset nukkuu toiset ei,meillä likka veteli ekat pari vkoa ehkä 20h unta vuorokaudessa =) Toinen olikin ihan toista maata...
  7. Aku

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Heinäkuussa 2010******

    Kovasti kuulostaisi hampailta Iitun emo varsinkin ekat voi olla aika tiukassa.Meillä oli juuri tuollaista kunnes alas ilmesty 2 nököä vierekkäin.Sit oli pari viikkoa rauhallista kunnes pari päivää sit alko taas ruokalakko ja huomasin että ylhäälle on toinen jo puhjennu ja toinen ihan sillä...
  8. Aku

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Heinäkuussa 2010******

    Moi LinneB kiva kuulla teistä pitkästä aikaa. Meillä on täällä yksi korvakierretapaus.Juurikin tuo 4 tulehdusta kerettiin sairastaa joista viimeiseen saatiin antibiootit 2 annoksen piikkinä.Se sitten katkaisi tuon kierteen ainakin toistaiseksi.Suun kautta syötävät kuurit pistivät masun...
  9. Aku

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Kesäkuussa 2010****** (Listan päivitykset yv:nä! Nimenhuuto!)

    Pikainen Huomenta! Tuohon turvaistuin asiaan kommentoin.Jännä miten samasta istuimesta voi olla niin montaa eri mieltä.Meillä nimittäin on myös isommalla tuo Akta Graco Cosmic ja en ole ollut niin kovin tyytyväinen kyseiseen penkkiin :( Turvallinenhan se on mikä on kai tärkeintä,mutta...
  10. Aku

    Ensimmäiset viikot vauvan kanssa kotona

    Meillä myös ensimmäiset viikot oli mukavia ja vauva nukkui paljon.Jopa niin paljon että äiti ihmetteli onko ihan normaalia :D sen minkä ihan alusta muistan parhaiten on jano,siis kun imetti niin suuta kuivasi ihan sairaasti ja lähettyvillä piti olla tuopillinen vettä koko ajan :p...
  11. Aku

    8kk nukkuu vain yhdet päiväunet

    Mä ostin lastentarvikkeesta partsivaunuihin Emman irtovaljaat (8e) samaisesta syystä :) Meillä tosin nukutaan vielä 2 unet mutta pian varmaan siirtyy yksiin.
  12. Aku

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Kesäkuussa 2010****** (Listan päivitykset yv:nä! Nimenhuuto!)

    Tsemppiä Himpsuli testiin :) Kyllä sä läpi pääset ku mäki pääsi ja luin aineiston tasan kerran läpi.Luet vaan kysymykset ajatuksella pari kertaa. Pikainen tilannepäiviyts täältä.Neidillä näyttäs nyt korvatulehdukset helpottaneen toistaseksi,JEEEEEE!!!! Meillä kontataan ja mennään itse...
  13. Aku

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Kesäkuussa 2010****** (Listan päivitykset yv:nä! Nimenhuuto!)

    Pikainen vinkki niille joilla karkeamman ruuan syöminen takkuaa: Ensinnäkin ei kiirettä!Meillä esikoinenhan oli hirvee sihtikurkku ja totuteltiin karkeampaan ruokaan joskus 9-10kk iässä laittamalla soseen sekaan raejuustoa (tuossa iässähän alkaa hapanmaitotuotteiden testailu niin tuli siinä...
  14. Aku

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Toukokuussa 2010******

    Iitun emolle noista antibiooteista kommentoin pikaisesti. Kaverille määrättiiin rintatulehdukseen antibiootit ja sanottiin että rintamaidolla olevalla vauvalla toden näköisesti ärsyttää masua eli maitohappobakteerit käyttöön.Monestihan niitä suositellaan käytettäväksi jos lapsellekin...
  15. Aku

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Toukokuussa 2010******

    Joo...täytyykin ottaa puheeks toi allergian mahdollisuus siellä korvalääkärissä. Tiila tosta lasten samaan huoneeseen laittamisesta.Mäkin oon miettiny mutta noi korvatulehdukset sotki sit suunnitelmat.Luin jostain vauva/perhelehdestä tossa muutama kk sitten että lapset ois hyvä laittaa samaan...
  16. Aku

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Toukokuussa 2010******

    Voi pientä :( Toi on ihan kauheeta. Muistan kyllä monet aamut kun on sokkona törmäilly vessaan silmiä huuhtelemaan kun olivat rähmineet umpeen. Toivottavasti teilläkin helpottaa iän myötä ettei ois joka keväinen vaiva.Tosta ataraxista mullakin on kokemusta kun taas toi Aerius on tuntematon...
  17. Aku

    vauvan ilta- ja aamupalan väli?

    Iltapuuro tossa klo. 19 jälkeen ja klo 20 nukkumaan.Heräilee 6-7 maissa ja aamupuuro on 7-7.30 tienoila.Muistaakseni esikoisellakin oli n. 12 h väliä ja kun aattelee niin itselle ainakin se on aika pitkä aika olla syömättä eli voihan hyvin sun vauvalla olla nälkä tuolloin 5 maissa.
  18. Aku

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Toukokuussa 2010******

    Ikävää marsupilami että teillä on tuollainen tilanne :( Oon ite ollu pienenä aika allerginen just siitepölylle ja joillekin eläimille eikä se todellakaan oo mukavaa. Miten teillä oireilee allergiat? Mä oon tässä pähkäilly tätä meidän korvatulehdushärdelliä ja tullut siihen tulokseen että...
  19. Aku

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Toukokuussa 2010******

    Tässä vielä pari kuvaa meidän neidistä konttitreenejä ja siis edelleen konttaa vain peruuttaen :laugh: ja tässä viime perjantailta skidirokista :D
  20. Aku

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Toukokuussa 2010******

    Nyt on vähän pakko purnata tänne.Aiheena julkinen terveydenhuolto... Mies käytti Iinaa viime yönä lastenklinikan päivystyksessä kun kuume huiteli 40C eikä laskenut panadolilla nimeksikään.Muita oireita ei siis ollut.Antoivat heti tullessa voimakasta kipulääkettä joka laskikin kuumeen.Myös...

Yhteistyössä