Hakutulokset

  1. TUNDRA-arjen sankari-

    Minne hehkulamput nykyään lajitellaan?

    Eivätkö energiansäästölapmut olekaan ongelmajätettä?
  2. TUNDRA-arjen sankari-

    Jos sinulla olisi tavoite pudottaa painoa 100kg niin....

    100 kiloa on kyllä todella paljon ylipainoa. Elämäntaparemontti ja sillä luulisi pääsevän aika pitkälle. Ravintoterapeutilta voisi saada parhaan mahdollisen avun ja lääkäriinkin kannattaisi ottaa yhteyttä.
  3. TUNDRA-arjen sankari-

    Lutkamarssi lauantaina -aiotteko osallistua?

    Se että haluan lapseni pukeutuvan hyvän maun sallimissa rajoissa ja haluan, että he oppisivat käyttäytymään ja pitämään huolen itsestään ja kavereistaan, ei poista mielestäni lutkamarssin ideaa. Jos joskus käy niin onnettomasti, että lapseni joutuisi seksuaalisen väkivallan uhriksi, en...
  4. TUNDRA-arjen sankari-

    Olisivatko miehet neuroottisempia ulkonäkönsä suhteen...

    :laugh: Ai miten ihania nuo liian lyhkäset kainalosortsit :laugh: Joskus on ollut linkkapysäkeillä joku jugurttimainos, joka kiellettiin, koska se loukkasi jonkun miehen seksuaalisuutta ja sai Ruben Stillerin tuntemaan itsensä pieneksi. Tai saattoi se olla joku muukin kovaääninen mies.
  5. TUNDRA-arjen sankari-

    Miehet ilmoittautukaa!

    Todistakaa väittämäni vääräksi tai vaikka oikeaksikin. Palstamiehet näyttävät Ned Flanderseiltä.
  6. TUNDRA-arjen sankari-

    Olisivatko miehet neuroottisempia ulkonäkönsä suhteen...

    Jos miestä esineellistettäisiin joka paikassa samalla tavoin kuin naista. Mihin tahansa katsookin, niin joka suunnassa on vähäpukeisten naisten kuvia. Ylipäätänsä miesten kuvilla varustettuja mainoksia on vähemmän ja niissäkin heillä on enemmän vaatteita päällään. Mitä jos seinillä olisi...
  7. TUNDRA-arjen sankari-

    Ollaan menossa naimisiin, mutta miksi mua ahdistaa?!!!

    Varmaankin aivan normaali olotila. Mulla iski niin paha rimakauhu, että aloin siirtämään häitä ja miettimään maistraattivaihtoehtoa, ennenkuin järjestelyissä päästiin alkua pidemmälle. Jostain syystä tuo minun paniikkini koski lähinnä niitä häitä. Haluan naimisiin ja haluaisin olla jo...
  8. TUNDRA-arjen sankari-

    Pinotaan palstan lortot

    Kaipa sitä on sen verran kevytmielinen, että minua voisi melkein lortoksikin sanoa. Vai onko se lortto-nimikkeen estävä tekijä jos lorttoilen vain yksityiskäytössä?
  9. TUNDRA-arjen sankari-

    Pinotaan palstan lortot

    No voi herratun aika. Kaikkea sitä näkkee ko vanhaksi ellää :D
  10. TUNDRA-arjen sankari-

    olen tavannut ihanan miehen jonka kanssa haluaisin elää,mutta...

    Ai miksi mie muistelin, että Sulevi?
  11. TUNDRA-arjen sankari-

    Tyhmä kysymys pyykinpesusta

    No pistänpä pyörimään ja sais nähdä kuinka käy. Jos kuivaus ei onnistu, niin ei siitä suuren suurta vahinkoa ole.
  12. TUNDRA-arjen sankari-

    Tyhmä kysymys pyykinpesusta

    Saako vaahtomuovipatjaa pestä pyykkikoneessa. Se on kooltaan puolikas pinnasängyn patjasta ja mahtuu koneeseen, mutta kestääkö se pesua.
  13. TUNDRA-arjen sankari-

    Mitä sairaalakassiin?

    Omat sukat Kosteusvoidetta
  14. TUNDRA-arjen sankari-

    Pian voi saada homon verta??!?

    Et taida oikein tietää mistä puhut.
  15. TUNDRA-arjen sankari-

    Pian voi saada homon verta??!?

    Voisikohan sitä onnettomuushetkellä saada jonkun kansion, josta voisi katsella kuvia ja tutkiskella verenluovuttajien luonteenpiirteitä. Minen halua Persujen verta.
  16. TUNDRA-arjen sankari-

    Pian voi saada homon verta??!?

    No voi herratun aika. Pitäiskö varmmuden vuoksi liittyä Jehovan todistajiin, jottei vain tuollaista pääsisi tapahtumaan. :headwall:
  17. TUNDRA-arjen sankari-

    Ehdotelkaas lapsiperheeseen sopivaa koirarotua!!

    Olen varmasti kamala ihminen, kun itse en pidä kaikista koiraroduista. En voisi kuvitellakaan hankkivani itselleni esim. chihuahuaa tai villakoiraa. Tekeekö se minusta huonon koiraihmisen ja minulla ei saisi olla koiria ollenkaan?
  18. TUNDRA-arjen sankari-

    Röökille kesken konfirmaatiojumalanpalveluksen!?!

    No olipas kyllä moukkia. Ja mitä ikään tulee, niin kyllä itseni ikäiset ovat aika tökerösti käyttäytyviä. Eräs tuntemani suntio kertoi, kuinka hän haluaisi koukun, millä saisi napsia aikuisten, noin kolmekymppisten miesten päästä pipot pois kirkossa. Mutta kun joillekin se oma tyyli on niin...

Yhteistyössä