Hakutulokset

  1. Dorde

    Lahna sängyssä :(

    Yöks mitä kommentteja. Mutta ihan oikeasti, miehet ei aina tajua. Mitä jos sä letkauttaisit jotain yhtä nasevaa?
  2. Dorde

    mitä tänään syödään?

    En vielä tiedä. Lounas on eilistä keittoa, jotain tuhdinpaa pitää kai kehitellä. Kauppaan mars, jauhelihaa on kaapissa, mitä tekis? Perus kastikkeet ja lihapullat tökkii.
  3. Dorde

    Unikoulu kerrostalossa

    Mä tassuttelin kakkosen kanssa mutta silti se karjui kaksi viikkoa. Kiitos naapureiden pitkelle pinnalle :flower: . Voisitko sanoa heille tai laittaa vaikka postiluukusta lapun etteivät ihmettele? Tai mitä se oikeastaan kenllekkään kuuluu jos lapsi vähän parkuu, ei mullekkaan ole lappuja tullut...
  4. Dorde

    Lasten saunominen vanhempien kanssa?

    Mä en ehkä sais saunahetkestä sitä nautintoa jo saunoisin exän tai mutsin miesystävän kanssa. Vaikka alostomuus onkín normaalia ja olen sinut itseni kanssa mutta silti!!
  5. Dorde

    Kaverin koti haisee niin kamalalta...

    Niin ja tottakai kehtaat sanoa! Asian voi esittää hienovaraisesti, ei tarvitse laukoa 'teillä haisee'.
  6. Dorde

    Kaverin koti haisee niin kamalalta...

    Juu ja kaikkea muutakin kivaa. Mun isovanhempien talosta löytyi hometta, mummilla pahat oireet jo vuosien ajan olleet. Siellä talossa oli sellainen oma haju, ehkä hieman imelä.
  7. Dorde

    Kaverin koti haisee niin kamalalta...

    Juu tuo home tuli munkin mieleen ekaksi. Millainen talo on?
  8. Dorde

    Minkäikäiselle voi opettaa tunneälyä?

    Juu rätti kouraan sitten vaan. Ottakaa vaikka tavaksi aina pyyhiä tasot ja pöydät ruuan jälkeen. Tunneälyä ei mun mielestä voi opettamalla opettaa, siihen kasvetaan, ja tietysti lapsen lähimmät on ne suurimma vaikuttajat. Ja imee myös susta sen mallin että vailittaa saa ja äiti ei ikinä komenna..
  9. Dorde

    apua, onko kaikki ostanu jo talvivermeet viime alesta.. :(

    Mä haluan isommalle Remun välikausipuvun, ne on hyviä. Talvipuvun merkillä ei ole väliä, kunhan on lämmin ja pitää edes hiukan kosteutta :) Paitsi että täällä Helsingissä sai viime vuonnakin käyttää talvipukua sen 3kk jos sitäkään. Melkein pelkkää syksyä koko 'talvi'.
  10. Dorde

    kuinka saatte hiuksenne näyttämään siisteiltä

    (sori että nostan mutta pakko vastata) Ei pese hiuksiaan, kuulemma jos sen takkupään kastelee niin ei päätä jaksa nostaa vähään aikaan kun rastat on isot ja painavat ja imevät vettä kuin pesusienet.. Mies kyseessä :D Ollaan sen vaimokkeen kanssa mietitty että mitähän siellä kasvaa, tukka...
  11. Dorde

    kuinka saatte hiuksenne näyttämään siisteiltä

    Miten sä hoidat niitä? Kaveri dippaa omat peppuun asti olevat rastansa kiuhuvaan veteen muutaman kerran vuodessa. Pöpöt kuolee. Mutta mitens päänahka?
  12. Dorde

    Saako teidän n. 1,5-vuotiaat lapset koskaan sipsejä?

    rasvaa ja suolaa löytyy kyllä fetajuustostakin. Sipseissä noita lisäaineita enemmän minkä kyllä tiedostan .Lisäaineiden takia meillä ei valmisruokia kauheasti syödä, ja aina yritän ostaa luomua jos ei ole ihan kamalaa hintaeroa. Mutta jos parikertaa kuussa saa vähän lisäaineita niin ei kai se...
  13. Dorde

    Ehkä nyt tulee ratkaisu

    Ei mitään ehkä sanoja. Sinä paranet. Usko siihen vakaasti. Päätä parantua äläkä anna minkään horjuttaa sitä. Kaikki järjestyy varmasti. Ole avoin ja juttele eka vaikka terapeutille ja sitten läheisille.
  14. Dorde

    Mitäs vielä??????? Kolmas puuttuu.....

    Älä manaa ja kutsu sitä epäonnea luoksesi. Ajattele että kaikki on loistavasti ja mitään kömmähdyksiä ei enään satu.
  15. Dorde

    Mies löysi eilen lompakon!

    Oliko? No kappas niin olikin, olenpa pässi =)
  16. Dorde

    Aula-palveluemäntä

    Mun tuttu saa vastaavasta työstä palkkaa 1800e/kk
  17. Dorde

    Mies löysi eilen lompakon!

    Laita viesti tai soita. Varmasti on hukkaaja sulle kiitollinen. Meillä soi ovikello tässä edellisellä viikolla ja oven takana tyttö miehen lompakon kanssa. Oli löytynyt rapun edestä pusikosta. Oltiin ihan äimänä miten se on sinne joutunut kunnes saatiin nuorempi kakru kiinni itseteossa kun...
  18. Dorde

    Saako teidän n. 1,5-vuotiaat lapset koskaan sipsejä?

    Aivan. Meidän syö myös herkkuna oliiveja, aika suolaisia, onko sekin pahista? =) Mutta miten kiellät jos joskus syödään sipsejä tai poppareita tai vaikka fetasalaattia ja nuorin kerjää vieressä kuola valuen. Kyllä lapset saa maistaa kaikkea.
  19. Dorde

    Laihtumisesta...

    Siis tottakai sallit itsellesi myös herkkuhetkiä. Aluksi ne voi olla sitä suklaan/suolaisen himoa ja kaipaat niitä entisiä mässyjä. Mutta odotas kun aikaa kuluu dietillä hieman niin huomaat että sun himot muuttuu, ihan oikeasti salaatti, kotimainen kurkku, vesimeloni, lintujen ruuat (jyvät ja...

Yhteistyössä