Hakutulokset

  1. L

    "Napanuora oli kiertynyt vauvan kaulan ympäri eikä sydänääniä kuulu"

    No mun lapsi oli ainakin täysin puhdas, hoitaja laittoi vaatteet päälle ja sanoi että mitä sitä puhdasta lasta pesemään.
  2. L

    SYNTTÄRI LAHJA LAPSELLE (ei ole kummilapsi)

    Minä esim. voin kyllä myydä sulle uuden kirjan tuolla 5e plus postarit 1e.
  3. L

    Ratas apua kaivataan!

    Kuluttaja.fi - Tuotteen tiedot Meiltä löytyis noi, tarkotus laittaa huutonettiin. Ilmakumipyörät, jarrut
  4. L

    Tytölle kokonaan musta/ruskea haalari?

    RASAVIL TALVIHAALARI UUSI 98 CM 39.00 € - Tyttöjen ulkovaatteet 86-104 cm - Vaatetus - Huuto.net Tuo on mun mielestä sellanen joka käy molemmille, harmi kun on liian pieni. Sun lapselle varmaan aika hyvän kokonen.
  5. L

    3v:talveksi haalari vai 2-osainen puku?

    Huuto.net Jos ei ole kirjauteneena niin noi linkit ei vissiin toimi että laitan uudelleen.
  6. L

    Millainen toppahaalari hoikalle lapselle?

    RASAVIL TALVIHAALARI UUSI 98 CM 39.00 € - Tyttöjen ulkovaatteet 86-104 cm - Vaatetus - Huuto.net Tällastako sinä etit, millasta kokoa?
  7. L

    Millainen toppahaalari hoikalle lapselle?

    Juu noi on suomalaiselle lapselle mitoitettuja eli isoja vyötäröltä, meillä menee tutankin vaatteet remonttiin vyötäröltä pienemmälle.
  8. L

    Millainen toppahaalari hoikalle lapselle?

    Oletko koettanut sellasta kuin selja.fi Minä olen ostanut ihan tuolta Tuurin Siltalasta.
  9. L

    mitä tykkäisit jos kysymättä naapuri tois sun ekaluokkalaisen autokyydillä koulusta kotiin ?

    No minulla ei välttämättä ole minkäänlaista tietoa naapurini ajotaidoista, vaikka hänellä olisikin lapseni ikäinen lapsi, se ei kerro yhtään mitään. Jos minä olisin ollut hänen kyydissään ja tietäisin että hän myös osaa sillä autolla ajaa ihmisten lailla ja jos kaupungista kyse, niin...
  10. L

    Millainen toppahaalari hoikalle lapselle?

    Rasavililla on kivoja haalareita ja meidän hoikilla neiteillä todella hyvät.
  11. L

    mitä tykkäisit jos kysymättä naapuri tois sun ekaluokkalaisen autokyydillä koulusta kotiin ?

    Säkö annat lapsesi kenen tahansa kyytiin? En anna anopinkaan kyytiin, mielestäni hänellä ei tarvisi olla enää korttia saatikka autoa. Jos lapset johonkin menee autolla, silloin ajan joko minä tai minun mieheni, ammattikuski bussissa tai taksissa.
  12. L

    Radiopuhelin itkuhälyttimenä? Mikä merkki/malli?

    Meillä jäi noi Coprat käyttämättömiksi kun pidin tavallista itkaria parempana, eli pitäis laittaa huutonettiin vissiin myyntiin kun sais aialliseksi.
  13. L

    auttaisin mielelläni

    Tokihan sitä voi lampaita ostaa joka hepulle afrikkaan, mutta kuka tosiaan auttaa suomalaisia tavallisia tallaajia jotka kituuttavat päivästä toiseen pienillä rahoilla?
  14. L

    Mistä lasten rannekello?

    Olisko tällanen mieluinen?
  15. L

    Mitä mieltä nimestä?

    se on lappilainen miehen nimi.
  16. L

    Mistä lasten rannekello?

    No ei siellä tällähetkellä lasten kelloja ole mulla, mutta ota yhteyttä.
  17. L

    Mistä lasten rannekello?

    Ota yhteyttä yviestillä
  18. L

    Auttakaas valinnassa! Mitkä näistä matkarattaista ostaisit etelän lomaa varten?

    Meillä on käyttämättömänä Gracon isopyöräiset matkarattaat ja tuollaisilla pienipyöräisillä mitkä noissa kuvissa oli, en lähtisi mihinkään, varsinkaan kiveyksille mitä etelä on täynnä. Ja noissa meidän gracoissa saa vielä selkänojankin ihan alas, noissa ei vissiin yksissäkään ollut tuota...
  19. L

    ABC- liikenneaseman palkka

    S-ryhmällä on yleensä mara käytössä
  20. L

    Ehdotuksi kastelahjaksi...

    Olen tämä vieras, ei ole muoviset vaan metalliset ja ihan paketissa.

Yhteistyössä