Hakutulokset

  1. H

    Voi p*rk*l*, mitä nyt teen?!?

    Hei....äläs nyt.Mulla n aina uusien juttujen kans sillain että ensin olen tosi innoissani,sitten tulee katumus ja paniikki ja sitten huomaan olevani taas innoissani,menet sinne vaan!!Tsemppiä!
  2. H

    Linkittäkää hyviä tanssibiisejä

    Tää on niin hyvä:) http://www.youtube.com/watch?v=5SZUXNrzsfk
  3. H

    Mitäs teidän aamuun?

    Kohta ideaparkkiin vanhemman poitsun kanssa ja illalla kaverille bileisiin :)
  4. H

    Voikoos tollaset tuolinpäälliset,pehmustetut pestä jotenkin?

    Aivan,meillähän on sellaista!!En olis muistanut/tajunnut,kiitos :flower: :D
  5. H

    Voikoos tollaset tuolinpäälliset,pehmustetut pestä jotenkin?

    :D joku täyte noissa on,ei mitenkään muhkeet,mutta kuitenkin,ikeasta ostettu.Jos niitä liottais tjtn... :whistle:
  6. H

    Lämpenevä ripsien taivuttaja,ostin ,onko muilla?

    tolla vekottimella ei ripsiä laiteta mihinkään puristimeen vaan sillain erilailla:)
  7. H

    Lämpenevä ripsien taivuttaja,ostin ,onko muilla?

    Tossa kun luki että voi ripsarin laiton jälkeenkin pistää menemään,sillain kokeilinkin ja hienot tuli:)Voi olla parempi tietty et laittais ennen ripsaria,ja mitä häh,ihan cittarista ostin :D
  8. H

    Lämpenevä ripsien taivuttaja,ostin ,onko muilla?

    =) vaikuttaa aika hyvältä kun äskön testasin:)laitatteko sillä ennen vai jälkeen ripsaria?
  9. H

    G: mitä miehenne tekee just nyt, kun te dataatte?

    Katsoo jotain leffaa jonka haki,ihan järkyn kovalla vielä :D On kuulemma niin hienon kuulosta kun äänet kovalla :saint:
  10. H

    Alkuruoka,pääruoka ja jälkkäri.Jos saisitte valita niin mitkä ne olisi?(näyttö edessä)

    Kuulostaa hyvältä,paitsi noita pottuja en tee,olen jiitä vääntänyt koko kevään koulussa :D salaatti on kivan kuuloinen!
  11. H

    Alkuruoka,pääruoka ja jälkkäri.Jos saisitte valita niin mitkä ne olisi?(näyttö edessä)

    Näyttö on annoksina eli pöytiin tarjoiltuna.Mä en uskalla lähteä tornadoja paistamaan kun ei ole pakko:)näyttö on nyt syksyllä....
  12. H

    Alkuruoka,pääruoka ja jälkkäri.Jos saisitte valita niin mitkä ne olisi?(näyttö edessä)

    Itselläni siis on tarkoitus kokata näytössä 10:lle opettajalle nämä ruoat,mutta mitä laittais? Jälkkäriksi ajattelin itsetehtyä sorbettia ja pääruoka voisi olla lohi tms. laittakaas menuja kehiin:)
  13. H

    Miten selittää pian10v.pojalle minkänäköinen kuollut on,haluaisi nähdä isomumminsa arkussa

    :hug: sulle kamusein....en olis vielä joku aika sitten uskonut että sinä lohdutat sanomalla kuinka aika parantaa ja täytyy ain surra rauhassa,muistan kuinka romuna olit isäsi kuoleman jälkeen.Ihanaa että pystyt jo "auttamaan" meitä muita :heart:
  14. H

    Miten selittää pian10v.pojalle minkänäköinen kuollut on,haluaisi nähdä isomumminsa arkussa

    Kiitos kun kerroit tarinanne :heart: Ehkä tässä enitenpelottaa kun en ole itse 30v ikääni mennessä nähnyt koskaan kuollutta.menen poikani kanssa kyllä jos hän on sitä mieltä vielä kappelissa.Puoli tuntia ennen hautajaisia saa arkku kuulemma olla auki.
  15. H

    Miten selittää pian10v.pojalle minkänäköinen kuollut on,haluaisi nähdä isomumminsa arkussa

    ja me täällä ollaan koitettu selittää ettei mummi ole enään samannnäköinen kun vielä pari kk sitten...hän haluaa kuulemma nähdä mummin vielä :'( Ikinä ei ole ennen edes hautajaisissa ollut..
  16. H

    Hei atooppisten ihojen kanssa painivat,meille löytyi apu!!

    Luontaistuotekaupasta saa.Täällä meilläpäin maksaa 6e 600ml pullo,otetaan 2dl ainakin tuon ikäiselle päivässä ja määrää vähennetään pikkuhiljaa jos näyttää auttavan:)
  17. H

    Hei atooppisten ihojen kanssa painivat,meille löytyi apu!!

    Eli siis tuo havupuu uutejuoma.Ollaan nyt kolmisen viikkoa sitä otettu ,poika 9,5v ja käsissä ei ole enään kun haaleat jäljet atopiasta,kaulassa eikä jalkojen taipeissa mitään :o Jostain hymy lehdestä luin tuosta ja ajattelin ettei se mitään ota jos kokeilee,en olis ikinä uskonut että...

Yhteistyössä