Hakutulokset

  1. M

    Säästämiskerhoja 2011

    En löydä kerhoa haulla enkä näe edes kerholistassa. Voisiko joku linkittää sen tähän suoraan, kiitos.
  2. M

    4-vuotiaan vatsakivut

    Meillä myös hiukan vajaa 5v tyttö ja on valittanut masuaan jo vuoden päivät. Kakkaa normaalisti kahdesti päivässä ja normaalia on uloste väriltään ja koostumukseltaan. Koska suvussa paljon keliakiaa se suljettiin heti ekana pois, verikoe oli negatiivinen. Sitten huomasin että tietyntyyppiset...
  3. M

    Hormonikierukasta huolimatta raskaana?

    On äärimmäisen harvinaista että hormonikierukan aikana raskautuisi. Hormonikierukka itsessään kun sisältää paikallisesti vaikuttavaa hormonia saattaa aiheuttaa jotain sivuoiretta mutta se ei tarkoita raskautumista. Mutta raskaustestin teko on aina paikallaan joka tapauksessa koska jos...
  4. M

    Puhukaa mulle järkeä

    :wave: Mulla on aivan hirveän vauvakuume. Se on tullut varkain kesän aikana. Nautin kuitenkin siitä että saan taas olla töissä ja aloitan kohtapuoliin maisterisopinnotkin. Sikatautikin pelottaa. Kuinka tässä nyt malttaa olla tulamatta raskaaksi? Puhukaa järkeä mulle.
  5. M

    kolmas lapsi vai ei

    Täällä kanssa kolmannen kuumeilija. Esikko 4½v ja pikkukakkonen 3v. Mies vongannut kolmatta jo kohta vuoden päivät, minä taas olen halunnut nauttia tästä kun kaikki on paljon helpompaa nykyisin; ei yöheräilyjä (paitsi kipeenä), ei vaippoja, lapset leikkii yhdessä itsenäisemmin eikä tarvitse...
  6. M

    Toimiiko muilla yv?

    No jos yleensä edes pääsee näille sivuille niin yv:t toimii aika heikohkosti. Välilä ei tule yv:t perille ja välillä herjaa lähettäjälle että minulla on muka kansio täynnä yms. Mutta mitäs tuosta, ei nää sivut enää tunnu pelaavan ollenkaan joten onko ihme jos yv tökkii kanssa.
  7. M

    Aaaaargh!!! Mä unohdin sen Perhon!! Kertokaa heti kaikki Mikkosista, pliis...

    No eipä ole paljoa kertomista. Pääasiassa se nainen vietti aikansa Timo T.A :n kanssa. Välilä vilahti Nina jossain kuvassa ja lopussa se nainen hetken rupatteli Ninan kanssa. Ja painotan sanaa hetken.
  8. M

    Minkälainen on SAPPIKOHTAUS?

    Voin kertoa oman kokemukseni. Ensimmäinen mahakipukohtaus tuli 2007 kesällä. Yhtäkkiä tuli keskelle ylämahaa hirvittävä mahasärky. Oksetti, tuntui että vatsa on jotenkin solmussa että mikään ei kulje, ei ilma, ei uloste ei mikään. Ihan kuin tukossa olisin. Koko päivän vääntelehdin sängyssä ja...
  9. M

    Uskaltaako yrittää kolmatta koska olen aika vauhkoa sorttia

    Tervehdys, eli ongelmani on että meillä on miehen kanssa vauvakuume ja haluaisimme yrittää kolmatta, itse toppuuttelen aika lailla koska olen aiemissa raskauksissani olloutnihan kauheen vauhko. Varmaan ne kuuluisat raskaushormonit on tehneet tepposensa mutta olen pelännyt ihan vauhkona että...
  10. M

    nopea painon nousu

    Tervehdys Sen verran haluan kommentoida, että itse lihosin 2 kuukaudessa 13kg pelkästään sen takia että en harrastanut säännöllistä liikuntaa ja ruokavalioon kuului pitsat ja kebabit. Lisäksi samaan saumaan sattui imetyksen lopettaminen. Muhun on pumpattu lapsena reuman takia melkoisen...
  11. M

    Kakattamisen tunne yhdynnän aikana

    Laitan vielä tähän lisää viestiä jos vaikka sattuisit joskus katsomaan tätä ketjua. Eli, tuo vaiva on todella yleinen. hyvin harvalla se vaan diagnosoidaan. Se diagnosoidaan yleensä silloin kun se oireilee jo niin pahasti että haittaa itseään. Esim jos on ummetustä tuo vaiva äityy pahemmaksi...
  12. M

    Kakattamisen tunne yhdynnän aikana

    Minulla on aina tuo vaiva ja se johtuu siitä, että mulla on peräsuolessa rectosele eli pussi johon kakka menee ja josta se sitten menee takaisin suoleen ja siitä ulostamispisteeseen. Se suolipussi on minulla kallistunut emättimen suuntaan ja siksi esim mua kakattaa aina yhdynnän aikana...
  13. M

    Ruokailusta

    Ihan mielenkiinnosta kyselisin, että millaista ruokaa teillä perheissä syödään? Teettekö useasti esim paistettuja ruokia ja paistetulla tarkoitan jopa sipulin kuullotusta, ruskean kastikkeen tekoa, jauhelihan, nakkien tms. paistamista kastiketta tai kettioa varten yms. Entä onko kukaan ikinä...

Yhteistyössä