Hakutulokset

  1. V

    *Marrastähdet '07* syyskuussa

    Moikka!!! Galluppiin vastailen ihan ekana... Meillä 81 neliöö 3h+k ja tuntuu et ahdasta tulee olemaan kun toinen syntyy. Haluisin melko pian omaan huoneeseen uudenki tulokkaan, mut turha haaveilla. Oon niin herkkäuninen ettei omasta nukkumisesta tule mitään vauvan tuhinan keskellä...
  2. V

    *Marrastähdet '07* syyskuussa

    Moi! Onpa aika taas vierähtäny kun nyt jo uutta pinkkaa pukkaa!! KIVUNLIEVITYKSESTÄ; menin sillä asenteella esikoista synnyttämään et kaikki mitä voi ottaa haluan kokeilla. Mulla aquarakkulat auttoi tosi hyvin, mut sehän on niin et se auttaa nimenomaan selässä oleviin suppareihin...
  3. V

    *Marrastähdet -07 elokuun eloilla*

    Noista mummu-ja pappajutuista... Mun anoppipuoli kutsuu itseään mammaksi ja se on TOSI ÄRSYTTÄVÄÄ TEESKENTELYÄ! Mä tiedän ettei se ihminen välitä kakan vertaa meidän perheestä mut miehelleen uskottelee muuta. Omalle pojalle kyllä kutsutaan häntä ihan nimeltä. Huvitti kun miehen siskon tyttö ei...
  4. V

    *Marrastähdet -07 elokuun eloilla*

    Moi vaan pitkästä aikaa! Neuvolasta. Mulla on tähän asti välit ollu 5-7 viikkoa mut nyt sain seuraavan käynnin 3 viikon päähän. Kaikki oli hyvin, kohdun suu napakasti kiinni ja kaulaa 3 cm jäljellä. HB oli 133 ja paineet 120/76. Sf-mittaa ei otettu edelleenkään, vähän kyllä ihmetyttää...
  5. V

    *Marrastähdet -07 elokuun eloilla*

    Me asutaan Nokialla, kommunistien kehdossa. :o Eipä taida varoja täällä pahemmin tähän äippäpuoleen olla. No ei sen puolen lasten neuvolaankaan kun niitäkin käyntejä on karsittu kun vertaa esim Tampereen käynteihin. Ja vielä kun odottaa toista ja eka raskaus ollut normaali niin ei niitä...
  6. V

    *Marrastähdet -07 elokuun eloilla*

    Mulla ei sf-mittaa ole otettu vielä KERTAAKAAN! Seuraava neuvola 16.8 ja siinä taas väliä kuutisen viikkoa. Edellinen väli oli 7! Että hyvin menee täällä päässä... Esikosta eka mittaus oli 17+0. Viljonkka rv 26+4
  7. V

    *Marrastähdet -07 elokuun eloilla*

    Niin, me ollaan kestoiltu ensimmäisen kanssa ihan alusta lähtien ja tottakai sama meno jatkuu toisen kanssa.
  8. V

    *Marrastähdet -07 elokuun eloilla*

    Ai niin. Piti tota masun muotoa vielä kommentoida. Mulla myös esikoisesta maha oli tosi korkealla ja joudun aika pian ostamaan rintsikoita missä on suurempi ympärys ku vanhat ei menny kiinni. Nyt taas on tosi ailhaalla ja kun sitä puhuin neuvolassa niin täti sanoi, et johtuu siitä kun...
  9. V

    *Marrastähdet -07 elokuun eloilla*

    Mulla esikoinen kääntyi viikolla 32. Eikä olleet neuvolassa ainakaan huolissaan vielä siinä vaiheessa. Muistaakseni viikolle 33 mennessä suurin osa vauvoista on kääntynyt rt:hen. Meillä tää kaveri on ainakin vielä perätilassa kun potkut tuntuu alaröörissä. Kiva kuulla Katjuza et voit...
  10. V

    *Marrastähdet -07 elokuun eloilla*

    Mä ostin mun kaverilta 56 cm Travallen toppahaalarin missä jalkaosa on pussi. Noi Travallen vaatteet on niin reiluja et uskoisin et se menee sen ajan mitä nyt toppavaatetta sit tarvii. Loppujen lopuks aika vähiin jäi viime talvenakin toppavaatteiden käyttö, kun sit vaunuihin en niin paljoa...
  11. V

    *Marrastähdet '07* heinäkuun helteessä :)

    Pikku-M, meidän esikoinen on 1v1kk. Olis se vaan ihan kauheeta jos vauvan syntymä olis just nyt käsillä. Kolme päivää on päikkäreillekin menty kauhean huudon kera. Se on tosi rassaavaa, kun normaalista päikkäriajasta on 3 tuntia myöhemmin vasta saatu poika unille. Mä en voi käsittää mikä sillä...
  12. V

    *Marrastähdet '07* heinäkuun helteessä :)

    Voi ku ikävää! Melkeinpä sen varmaan itse arvasitkin että jotain on täytynyt jo tapahtua kun niin kovasti supistelee. On se vaan niin iso onni, kun on sukulaiset lähellä. Siksi mekin muutettiin ennen esikoisen syntymää takaisin kotipaikkakunnalle. Olisko mahdollista saada apua esim MLL:ltä tai...
  13. V

    *Marrastähdet '07* heinäkuun helteessä :)

    Moi!!! Kyllä sen sydämen sinne voi laittaa, meille tulee siis toinen poika! Isi tuntee täälläkin liikkeet mut paljon vaimeempina kun esikosta, toi istukka sen varmaan vielä aiheuttaa. Mä olen kuullut et villasukat auttaa levottomiin jalkoihin myös. Mulla on ihana anoppi, on aina...
  14. V

    *Marrastähdet '07* heinäkuun helteessä :)

    Tulin pikaisesti kommentoimaan tota tubirokotetta. Siis se roketevalmistehan on vaihtunut eikä enää ole sama minkä aiemmin vauvat ovat saaneet. Vielä viime kesänä ja alkusyksystä sen sai valita halusiko sen vai ei ja me ei otettu sitä. Siis siinä uudessa rokotevalmisteessa on suurempi...
  15. V

    *Marrastähdet '07* heinäkuun helteessä :)

    Moikka pitkästä aikaa!!! Hassua kuinka paljon noi rautasuositukset vaihtelee, kun mulle sanottiin et on ihan normaalia että hb laskee raskausaikana ja et sit jos alle 110 menee niin on vasta syytä aloittaa rauta. Alussahan se laskee oikeestaan aina kunnes yleensä sit alkaa taas nousta...
  16. V

    *Marrastähdet '07* heinäkuun helteessä :)

    Ollaan oltu menossa pää kolmantena jalkana monta päivää joten en ole ehtinyt paljo kirjoitella. Miiku en tiedä millaista se sun vihlonta on, mut mulla esikoisesta vihloi alas päin ja vähän niinku peppusuoleen päin välillä. Se oli sit sitä et vauva potki niin kovasti siihen suuntaan eikä sitä...
  17. V

    *Marrastähdet '07* heinäkuun helteessä :)

    Moi vaan!!! Paljon oli mitä halusin kommentoida, mutten taida muistaa kaikkea! Ensinnäkin oon kans rh- ja se d mistä joku kyseli tarkoittaa ihan samaa. Esim jos - verisyhmän omaavalle odottajalle tulee vasta-aineita se saa anti-d pistoksen seuraavaa raskautta varten. Ja ab-veriryhmä on...
  18. V

    *Marrastähdet '07* kesäkuun paisteessa :)

    Onpa kiva nähdä muiden masukuvia. Mulle ku kaikki päivittelee et tuleeko jättiläinen tai kaksoset mut eipä tuo sen isommalta näytä kun teidän muidenkaan. Ja vielä oli tosi pikkuinen rakenneultrassa meidän poju. Ostin alesta sellaisen 56 cm bodyn missä lukee "pikkuveli" ja heti tuli mieleen...
  19. V

    *Marrastähdet '07* kesäkuun paisteessa :)

    Mittasin masun ympäryksen, 91 cm. Viime raskauden lopussa mitta oli 108cm. Oli tosi iso masu silloin, jotakin kertoo se et ennen raskautta bmi oli silloin 20. Pitäis joskus mitata aamulla ja illalla erikseen et tietäis kuinka paljon toi maha oikeesti kasvaa ruuasta ku välillä tuntuu et aamulla...
  20. V

    *Marrastähdet '07* kesäkuun paisteessa :)

    Terveisiä 4D:stä! Niinhän se oli, että pippeli siellä vilkkui! Terve vauva, todella kattava oli toi analyysi. 100 kertaa enemmän tietoa mitä kunnallisella puolella. Se Bruno oli mukava tyyppi. Kuvia saatiin tosi paljon ja sit se dvd. Esikon syntymäpaino oli 42+1 3640 ja tää lääkäri sanoi, ettei...

Yhteistyössä