Hakutulokset

  1. S

    G: Mihin tv-sarjaan olet koukussa?

    hollyoaks on pakko katsoa jos olen kotona....
  2. S

    Tuosta sektio/synnytys-jutusta

    samoin... ja kyllä ne ovat syntyneet. vai voiko sitten sanoa omaksi lapseksi lastaan joka on laitettu alulle keinohedelmöityksellä...?
  3. S

    uskallatko jättää pyykkikoneen päälle, jos lähdet kauppareissulle, jossa kuluu aikaa noin tunti?

    jos joku oikosulku on koneessa niin voihan se palaa vaikka ei ole päälläkään jos vaan on töpseli seinässä....
  4. S

    hyi kamala

    eliniäiseks sais vankilaan laittaa. mielenvikaisia vanhempia. toivottavasti lapsella on parempi koti nyt, mutta varmaan elinikäiset traumat...
  5. S

    hyi kamala

    :'( :'( |O järkyttävää!!
  6. S

    Kauhein työpaikkanne tai kesätyöpaikkanne jossa olette olleet. Kauanko jaksoitte olla?

    eräässä tunnetussa kaupassa olin muutaman viikon- sit riitti.
  7. S

    Mitä TV.sarjoja seuraatte?

    hollyoaks, sopranos, täydelliset naiset, lost... näitä nyt yleensä- eikä haittaa vaikka jää välistä pois jakso.:D
  8. S

    Missä on Aurinkokunta?

    jos muuttanut nikkiä...
  9. S

    Paljonko lyhennätte asuntolainaa kk galluppi;

    meillä on jotain 600e/kk
  10. S

    Ei ole reilua!!!!!!!!

    mulla on jokaisen raskauden jälkeen kans alkanut ihan säännöllisesti... vaikka olen täysimettänytkin.
  11. S

    Au

    jos kovin koskee, ota särkylääkettä ja mene huilaamaan. jos kipu yltyy tai jatkuu pitkään kovana niin ota yhteys äitipolille.
  12. S

    Tilava auto!?

    miten tila autot erottuu sitten farmariautoista? ja et ne olis huonompia tai pelli ois pehmeämpää...?
  13. S

    Suuri lasagne-kysely!

    teen itse koko homman, paitsi ne lasagne levyt. meniskö joku puolituntia kastikkeisiin ja sitten se uunissa oloaika päälle..
  14. S

    Mä haluan joku muutos!En voi vieläkän päätä mitä mä teen hiuksien kanssa,mitä jos joku hiusleikaus teen?Mitä mun kasvolle oikein s

    mä laittaisin sinuna vaaleammanruskeita raitoja reippaasti ja rikkoisin tota otsatukkaa. musta väri ei oikein sovi sulle.
  15. S

    Tilava auto!?

    ford galaxy, 7 hengelle. ainoa huono puoli et tavaratilaa niukasti. jos jotain isompaa ottais mukaan niin saa irrottaa penkkejä pois...
  16. S

    Täitä ripsissä

    siis oikeesti ripset pois...??? toivottavasti meille ei ikinä eksy täitä. :o
  17. S

    Sisustus ideoita, oikeemmin huonekalujen järjetely uuteen uskoon(kuvia)

    laittakaa ihmeessä maalia pintaan... tiiliseinä ja katto! muuttuu ilme erilaiseks!
  18. S

    Ällötti illalla kattoo..

    olipas pitkä tupakkatauko sulla tai sitten heillä lyhyt "akti"
  19. S

    Joulukortit lapsen kuvalla vai ilman?

    muutaman kerran olen laittanut niitä missä on lapset kuvassa mutta ne tuntuu kyl aikas "tylsiltä" eli jos tänä vuonna askartelis..

Yhteistyössä