Hakutulokset

  1. hippimamma

    Mulla on mies ja lapsia, heidän syntymävuodet -02, -04 ja -07 (-14)

    Mulla on mies ja lapsia, heidän syntymävuodet -02, -04 ja -07 (-14)
  2. hippimamma

    Suren mutta toivon.

    Menetimme lapsen viime kesänä. Lapsella todettiin rv16 kehityshäiriö, jonka vuoksi tutkittiin parissa sairaalassa ja lopulta tuomittiin keskeytykseen. Raskausviikkoja oli miltei 21, kun menin sairaalaan keskeytykseen. Kaikki ei sujunut kuten piti, vaan istukka irtosi, menetin paljon verta...
  3. hippimamma

    Jatkuva väsymys, ideoita syyksi?

    Ehdotan että migreeni. Oireita voi olla myös ilman päänsärkyä. Migreeniä on myös monenlaista. -aurallinen migreeni. Ensioireita mm. keskittymiskyvyttömyys, makeanhimo, levottomuus (touhuat kauheasti) näköhäiriöt (pimeitä pisteitä tai sahalaitaa) kädet muuttuu hervottomiksi tai tunnottomiksi...
  4. hippimamma

    Polvipituinen hame?

    Polven alle.
  5. hippimamma

    Mies arvosteli raskausarpista vatsaani - mitäs nyt?

    Ehkä et nyt ajatellut asiaa miehesi näkökulmasta. Tuima ja miettivä ilme voi olla empatiaakin, hän miettii miltä tuntuisi kun olisi tuollainen vatsa. Ei olisi kaunis ei. Ei vain osannut sitä sanoa sinulle, niin ettet loukkaannu ja ota itseesi. Monilla naisilla on tapana jäädä miettimään miehen...
  6. hippimamma

    Lokakuun lutuset *Syyskuussa*

    hei lutuset! En tiedä muistatteko, mutta olin täällä mukana aiemmin. :-) Alan toipua vauvan (Sulevi) menetyksestä hiljalleen. En enää itke kun tulee puheen aiheeksi. Toukokuun loppu ja koko kesäkuu oli niin kauheaa aikaa etten voi teille siitä vielä puhua kun olette niin loppusuoralla. Sen...
  7. hippimamma

    Lolakuun Lutuset 2014 Toukokuussa!

    Hei, kävin eilen tutkimuksissa TAYsissa ja saatiin tuomio. Vauvalla ei ole selviämismahdollisuuksia. Nyt on pitkä odotus edessä kun odotamme keskeytyspäätöstä. Valviralla on seuraava kokous vasta ensi tiistaina. Mua vaan itkettää kokoajan. Vauva potkii kauheasti ja se saa mut välillä uskomaan...
  8. hippimamma

    Epäilen onko musta kasvattamaan tuota lasta sittenkään?

    miksi AD/HD on poissuljettu. Aina kotioloja ei voi verrata muuhun tilanteeseen. Monella lapsella kotona saa selkeitä ohjeita, eikä ole niin paljon häiriötekijöitä kuin koulussa, varsinkin jos ei ole samaa ikäluokkaa olevia sisaruksia.
  9. hippimamma

    Uusi mies, oudot tavat?? Mikä avuksi?

    jos sun mies on vielä alle kolmekymppinen, niin pidän tuota aika normaalina, poikien isotteluna :D Varsinkin jos miehen kaverit on sinkkuja/perheettömiä. Eri asiaon, että menetkö mukaan siihen, vai heutätkö samaa feminismi läppää takaisin ;)
  10. hippimamma

    Lokakuun lutuset 2014 huhtikuussa!

    Ruokahalusta, mulla myös vaihtelee mitä tekee mieli. Perunamuusia olen himoinnut, vaikka en koskaan ennen ole siitä oikein välittänyt, samoin kaikki perus ruskeat kastikkeet lihalla. Salaattia en nyt halua enkä oikein muitakaan kasviksia, vaikka ne on oikeesti mun suosikkeja. Eri hedelmät...
  11. hippimamma

    Lokakuun lutuset 2014 huhtikuussa!

    Hei, olen täällä käynyt lukemassa päivittäin kuulumisia, pariinkin kertaan, mutta oon käyttänyt siihen tätä minitablea, kun isommat lapset muuten arvaa :D Siksi en ole kauheasti kirjoitellut kun se on tällä näppiksellä niin ärsyttävää. Kuukausi sitten aloitin uuden työn, jostaolen pitänyt...
  12. hippimamma

    Jos sut vietäisiin korpeen....

    Helposti :-)
  13. hippimamma

    Pärjäättekö naiset jos joku hyökkää kimppuun?

    en syyllistynyt, koska puolustin itseäni. :-)
  14. hippimamma

    Koskas on virpomispäivä?

    palmusunnuntai, tai viikko ennen sitä lauantaina.
  15. hippimamma

    Pärjäättekö naiset jos joku hyökkää kimppuun?

    kahdesti olen itseäni puolustanut. Pärjäsin molemmilla kerroilla oikein hyvin. Sain käsilaukun takaisin ja annoin hyökkääjälle myös kunnolla selkään. :-)
  16. hippimamma

    VR:n lippuluukulla tänään:

    minultakin (tänä vuonna täytän 32) Kysytään jatkuvasti paperit :) Olisit vain ottanut halvemman lipun ;)
  17. hippimamma

    Lokakuun Lutuset 2014 *Maaliskuussa*

    Addoda tässä päivityspyyntöni :) ikää on 31, tämä on 3. raskaus synnytän luultavasti K-PKS tai sitten OYS
  18. hippimamma

    Lokakuun Lutuset 2014 *Maaliskuussa*

    Mua ei ollutkaan vielä lisätty viime kuun ketjusta... Mulla olis laskettu aika 24.10 menkkojen mukaan. Otin sairaslomaa pari viikkoa, kun merisairautta on ympäri vuorokauden ja väsyttää niin että olen hereillä vain muutaman tunnin päivästä. Vatsa on turvonnut niin paljon että otin äitiyshousut...
  19. hippimamma

    Kauanko olette palstailleet täällä?

    kymmenen vuotta =-O
  20. hippimamma

    Lokakuun Lutuset 2014

    Kävin tänään neuvolassa jo, kun on niin monta lääkitystä. Sain myös paljon vinkkejä laihdutukseen. Minulla on siis ylipainoa n. 10kg ja terveyden hoitajan suositus on pysyä samassa tai laihduttaa :-! No kai se onnistuu... pitänee rueta liikkumaan enemmän.

Yhteistyössä