Hakutulokset

  1. Miuski00

    ~elokuun epelit 2012~

    Voih, onko siitä jo todella lähes vuosi, kun plussan sain... poju jo 3kk ja rapiat! Kaikkea hyvää ja kasvattakaahan massuja kaikella onnella!! -Miuski ja Jimpula
  2. Miuski00

    Muskarin pikkujoululahja 1v ideoita?

    Jokin pehmolelu, itse leivottuja pipareita, söpö pieni pyyhe, jokin kiva muki... jne. Tuliko apuvaista ideointiin? :)
  3. Miuski00

    tutti vai peukalo?

    Hmm, mulla särähtää nyt hieman tuo "tutista aiheutuva vaiva". Useamman lapsen äitinä en ole koskaan ollut noin tarkkana ja touhukkaana vaihtamassa ja steriloimassa... eipä olla kyllä sairastettukaan samalla tavalla kuin niissä perheissä jossa ollaan jo ylihygienisen tasolla, niitäkin...
  4. Miuski00

    tutti vai peukalo?

    Ei kokemusta, mutta järjellä ajatellen on tutista helpompi päästä eroon lopulta...
  5. Miuski00

    Maidon ehtyminen - korvike ei kelpaa

    Joillakin auttaa se, että korviketta hörpytetään vauvalle ja tosiaan sitten kiinteidenkin aloitus on ok jolloin maidon tarve vähenee itsestään.
  6. Miuski00

    Elokuun 2011 pikkuiset marraskuussa

    Hei hoi äänimerkkiä ilmaan! Olen ollut aktiivisempi toisilla palstoilla ja tajusin juuri etten ole tänne kirjoitellut. Mutta nyt siis kuulumisia :) Jimi oli tänään neuvolassa ja reppanaa tuikattiin molempiin reisiin... Hyvin on kasvanut! Tätsyn teksti: "Ihana tyytyväinen vauva. Kääntyykin jo...
  7. Miuski00

    Mistä paras ja edullisin kuvakirja?

    Tarkoitan siis näitä omista valokuvista tehtäviä, ihan aikuisille ;)
  8. Miuski00

    Mistä paras ja edullisin kuvakirja?

    Suositelkaa.....
  9. Miuski00

    Elokuun 2011 pikkuiset lokakuussa

    Olet Viola nyt jäsen :)
  10. Miuski00

    Elokuun 2011 pikkuiset lokakuussa

    Ristiäiset takana. Oli ihana päivä ihanien ihmisten kanssa ja ihana poika sai nimekseen Jimi Olavi Gabriel :)
  11. Miuski00

    Elokuun 2011 pikkuiset lokakuussa

    Eilen neuvola joka sai repeemään. Ensin ollaan ravattu painokontrollissa silloin alussa, kun ei sitä painoa muka tarpeeksi tullunna. No eilen, mitoilla 5300g 56cm ja pipo 40cm, saatiin "tuomio", että poika on pläski :D Olis kuulema hyvä jos vois yhden yösyötön jättää pois, mut mähän en aio pitää...
  12. Miuski00

    Elokuun 2011 pikkuiset lokakuussa

    Äänimerkki, elossa ollaan ja tänään neuvola. Olen ollut itse todella sairaana, siitä hiljaisuus... -Miuski ja Jimi
  13. Miuski00

    Elokuun 2011 pikkuiset lokakuussa

    Kiitos vauva-10! :) Ja jos jollakulla mennyt ohi niin suljettu kerho: Elokuun 2011 lapsukaiset - Kaksplus ja facebookin paikasta voi joku muu vinkata, kun mä en ole siellä!
  14. Miuski00

    Elokuun 2011 pikkuiset syyskuussa

    Mahtoikohan auttaa... mulla on tapana pienentää välillä näyttöä ctrl ja - nappuloilla ja sitten suurentaa tarvittaessa ctrl ja + nappuloilla. Tiedä sitten onko se vaan ff:n ominaisuus... en ole mikään bittihirmu :D
  15. Miuski00

    Elokuun 2011 pikkuiset syyskuussa

    Kokeile: ctrl ja + ja toista niin monta kertaa kuin tarvis :)
  16. Miuski00

    Elokuun 2011 pikkuiset syyskuussa

    Eipä sovi Hypo Allergenic 1 HA korvikejauhe Jimille eli omneota haettiin nyt lisää. Hitsi mitkä vatsavaivat ja minkä hajuinen kakka ollut nyt koko päivän... :( No, probioottia napaan ja omneolla jatketaan!
  17. Miuski00

    Haluaako joku käyttää pois korvikejauheen lopun, Naantalissa olisi?

    ANNETAAN: Nutrilon HA, avattu ja jonkin verran paketista otettu. Ei sopinut pojalle ja enempää ei masuvääntöjä sivusta katsota. Ehkä noin puolet mennyt eli joku joka haluaa saa noutaa loput jos kelpaa! Naantalissa.... Tästä pääsisi siis testaamaan tai täydentämään varastoa hieman nyt, kun...
  18. Miuski00

    Elokuun 2011 pikkuiset syyskuussa

    Ehdin muutaman kutsun laittamaan tuohon kerhoon, suapi muidenkin tehdä samoin jos haluaa... ;) Nyt tarttee taas mennä.......
  19. Miuski00

    Elokuun 2011 pikkuiset syyskuussa

    Elokuun 2011 lapsukaiset - Kaksplus Perustin kerhon jonne saa liittyä, on suljettu. Itse kun en halua naamakirjassa olevaan ja ajattelin, että voi olla joku toinenkin ja tervetuloa silti kaikki vaikka siellä naamakirjassa olisittekin ;)
  20. Miuski00

    Elokuun 2011 pikkuiset syyskuussa

    Hmm, uskaltaisikohan sitä jo uskoa, että meillä on rytmin tynkää! Joka päivä Jimi hakeutuu unille keskipäivän aikaan! Ja aika on sama +-10 minuuttia! Hassua... Tänään nukutaan poikkeuksellisesti sisällä, kun jätkä sammui kesken vaippakuvausten :D

Yhteistyössä