Hakutulokset

  1. Evely

    lapsen diabetes

    Tiedätkö onko otettu senhetkinen sokeri vai ns. Pitkäsokeri? Ja onko otettu vasta-aineita? Janoisuus sen myötä tiheä pissailu, yökastelu, väsymys, ärtyneisyys tässä muutama oire.
  2. Evely

    lapsen diabetes

    Diabetes epäily? Kuka epäilee? Te vanhemmat? Onko millaisia oireita?
  3. Evely

    Kireä kielijänne

    meidän pojalla leikattiin 8kk ikäisenä... neuvolan kautta pantiin lähete... ilman puudutusta suu-ja korvapolilla tehtiin... tääl ei kuulemma tehdä niille mitään jos ei oo syömises tai puhumises ongelmaa...
  4. Evely

    Gallupia vasta hirsitalon rakentaneille?

    rakennettu 2 vuotta sitten (vasta?) mammuttihirreltä pohja-ala hmm.n 140m2 yläkerta varauksella. kun yläkerta valmis neliöitä 176m2 pohjois-pohjanmaalla paketti makso n.61 000? täys puuosatoimitus. ulkoapäinvalmiiksi tehtynä. rahaa meni koko hommaan 178 000? maa on vuokra.
  5. Evely

    Tietopaketti lastenvaunuista

    Lastentarvike lopettaa herqulesin myynnin niitten suuren vikaisuuden vuoksi!
  6. Evely

    paljonko maksaa siivouspalvelu?

    oulun seudul onko tietoo?
  7. Evely

    Väärinpäinhän se siellä

    mulle tehtiin sillon käännösyritys käynnillä.
  8. Evely

    Väärinpäinhän se siellä

    3695g oli syntymäpaino että mielestäni piti kyl ihan hyvin paikkaansa... kyllä ne tarkkaan mittaa kun tekee sen painoarvion.
  9. Evely

    Väärinpäinhän se siellä

    Minulla nuorimmainen on ollu perätilassa ja syntynytkin perätilassa alakautta. kokoajan neuvolassa oltiin sitä mieltä et vauva on RT:ssa mut ite olin toistamieltä ja lääkäri laitto 37 viikol ylim ultraan. 38 yritettiin kääntää. oli ihan iisi juttu. ensin ultrattiin et on varmasti...
  10. Evely

    volvo farkku ja 3 turvaistuinta?

    meillä gracon telakka kaukalo, twowayelite ja besafe izi comfort ja hyvinmahtuu autona siis volvo v70
  11. Evely

    Onko kukaan synnyttäny perätilassa?

    mulla tilanne et viikkoja 38 vauva PT:ssa ulkokäännösyritys tehty mut vauva ei suostunut kääntymään.. lantion kuvauksen ynm. mittauksen jälkeen tulimme siihen tulokseen et yritän alatiesynnytystä... onko kukaan muu synnyttäny/yrittäny synnyttää PT:ssa olevaa vauvaa? menikö kaikki hyvin...
  12. Evely

    remonttiasiaa!!!

    meillä on laatta keittiössä ja eteisessä. muuten olen tykänny mutta meillä kiiltäväpintainen marmorilaatta enkä ikinä enää laittais tämmöstä. joka ikinen pikku vesiläiskä näkyy ja en oo viel muuta puhdistusainetta löytänyt kuin ikkunanpesuaineen millä saan tästä kiiltävän ja puhtaan näköisen...
  13. Evely

    Hirsitalo

    meillä mammuttihirren talo.... vuosi sitten rakennettiin.. tämänhetkistä hintaa en tiedä koska hinnat nousseet paljon. me rakennettiin kaupunkiin ja kaava-alueelle eikä kaupungil ollu muuta vaatimusta kuin että pätkänurkkia ei saa olla... ja eihän nykyään hirsitaloissa olekkaan. meille tuli...
  14. Evely

    candy world haaparanta, Oletko käynyt? Mitä tarttui mukaan?

    ainakin hyvää makumaasta salmiakkia mitä suomesta ei saa enää.. ja snöreä vaikka kuinka monen makuista...
  15. Evely

    Mistä teille tulee sähkö???!!

    Pohjoista voimaa!!! oulun energia
  16. Evely

    PINOTAAN: Kaikki sellanen, mitä enään ei kaupasta saa...

    hyvää makumaasta salmiakkipussi :p :p . ei saa vissiinkään suomesta en oo ainakaan löytäny mut haaparannalta candy world:issa oli. löytyyköhän enää snöre lakritsin makuista nauhaa mansikkaa ainakin löytyy vielä.
  17. Evely

    te joilla 3 tai useampia laspia minkälaisilla ikäeroilla?

    meil on kaks ja syntyy kolmas. 1 ja 2 välil on 1v 4kk ja 2 ja 3 välille tulee 1v 3kk. on ollu tosi mukavaa olla kotona mut voi olla et kolomosen jälkeen lähen käymään töissä jos saan kotiin hoitajan.
  18. Evely

    Herqules Raptor 3-spin ja turvakaukalo

    en ostais herqules raptor 3-spin rattaita. meillä oli ko. rattaat ja puolen vuoden aikana käytin 7 kertaa huollossa. lopulta lastentarvike sanoi että perutaan kauppa ja vaihdetaan rattaat kunnollisiin rattaisiin. mutta voihan olla että meilläoli vaan ns. maanantai kappale.
  19. Evely

    Ehottakaa hyviä ja halpoja kaksostenrattaita!!!

    no meil on niin vähän käyttöö niin turhaa nurkis seisoo noin kalliit rattaat... aateltiin myydä noi ja ostaa jotku tosi halvat tilalle.
  20. Evely

    Mä tarviisiin nimiapuja?

    Joonas Nestori

Yhteistyössä