Hakutulokset

  1. F

    Vinkkejä pitkään lentomatkaan ja lentokentällä odotteluun

    Kaipaisin vinkkejä lentokoneessa istumiseen (8,5h) ja lentokentällä odottamiseen 3,5v. ja 0,5v. vuotiaitten lasten kanssa. Pienemmän täytyy kulkea rintarepussa ja vanhemman rattaissa tai valjaissa. Käsimatkatavara täytyy siis varmaan pakata isoon reppuun, koska muuten loppuvat kädet (joudun...
  2. F

    Karies-bakteerin tarttumisen välttämisaika

    Onko karies-bakteerin tarttumista vanhemmalta lapselle vältettävä ns. jatkuvasti? Eli onko tartuntavaara ikuinen vai poistuuko jossain vaiheessa, kun lapsi on tietyn ikäinen?
  3. F

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Poikamme syntyi vihdoin käynnistyksen seurauksena perjantaina 26.3. klo 20.51. Pituus 50cm ja paino 3660g. Viikkoja tuolloin 41+5. Kotiuduimme jo seuraavana päivänä kahdentoista aikoihin eli melkein polikliiniseksi synntykseksi meni. Arki kotona on sujunut oikein hyvin. Laitan...
  4. F

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Joo mäkin olen tuosta risiiniöljystä lukenut, että sillä ei varmaan kannata synnytystä käynnistää. Mietin vain, että tuossa sitä olisi vähemmän... No ei nyt kaapista löydy risiiniöljyä eikä aprikoosimehua, joten saas nähdä, että testaanko. Minäkin olen tuosta coctailista kuullut pätevältä...
  5. F

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Huomenta! En ole paljon tänne jaksanut kirjoitella. Lähes koko raskausajan vaivasi pahoinvointi, joka nyt lopussa on kyllä onneksi väistynyt. Nyt tuskailen täällä, kun mitään ei tunnu tapahtuvan ja tänään on jo 40+6. Ekaa kertaa moneen viikkoon sain nukuttua hyvin viime yönä (vai pari...
  6. F

    *~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* marraskuussa

    Sunburned kyyneleet poskillani eivät auta surussanne, mutta haluaisin minäkin toivottaa teille kovin paljon jaksamista ja voimia surunne keskellä. Tuntuu tosi järkyttävältä vielä lukea tällaisia uutisia. :hug: :'(
  7. F

    *~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* marraskuussa

    Niin ja kiitos Jemppi vastauksestasi. Joo minäkin pelkään, että mitä tapahtuu, kun vatsa tästä vain kasvaa ja liitokset löystyvät. Tosin josko se hermo sieltä pääsisi pinteestä... tai sitten ei... Yritetään kestää.
  8. F

    *~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* marraskuussa

    Sunburned :hug: odotteluun. Todella ikävä tilanne teillä. Koittakaa kuitenkin jaksaa ja uskoa postitiiviseen lopputulokseen. Floora 21+4
  9. F

    *~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* marraskuussa

    Jemppi olen lukenut netistä iskiaksesta, kun mietin, että voisiko minulla olla se. Oikean puoleisen pakaran yläosasta särkee todella paljon. Välillä ei meinaa tulla kävelemisestä mitään ja jalka meinaa mennä alta. Heijstaa sitä kipua tuonne alemmaksikin jalkaa. Välillä särkee kovemmin ihan...
  10. F

    *** MAALISKUUN 2010 ODOTTAJAT LOKAKUUSSA ***

    Ultrasta mulla on jossain lapussa joskus lukenut, että olisi parempi olla virtsarakko tyhjänä. Ei sitten kuulemma haittaa näkymää. Nykyajan laitteilla ei varmaan niin suurta merkitystä, mutta näin siinä lapussa ohjeistettiin. Rokotteesta olen itse päätynyt sen ottamaan ja tänään sitä menen jo...
  11. F

    *** MAALISKUUN 2010 ODOTTAJAT LOKAKUUSSA ***

    Pohjekrampeista vielä en ole niitä saanut riesakseni, mutta edellisessä raskaudessa olivat aika pahoja. Yksi mikä minulla auttoi oli nukkuminen säärystimet jalassa. En pidä sukat jalassa nukkumisesta, joten pitkiä villasukkia en voinut käytää, mutta villaiset säärystimet auttoivat. Ihan vain...
  12. F

    *** MAALISKUUN 2010 ODOTTAJAT LOKAKUUSSA ***

    Maine Coon :'( :'( :hug: :hug: Oikein paljon teille voimia ja jaksamista! Surunne määrää en voi edes kuvitella. Toivottavasti saatte paljon hyvää tukea.
  13. F

    *** MAALISKUUN 2010 ODOTTAJAT LOKAKUUSSA ***

    Mulla neuvolassa käskettii vain pitää silmät ja korvat auki koskien sikainfluenssarokotteita. Ei heilläkään ollut mitään kertoa (aivan kuten 45 minuuttia ohjelmassa eilen todetiin). Tällaisen artikkelin löysin tämän päivän lehdestä: THL: Sikaflunssarokote turvallinen raskaana oleville STT...
  14. F

    *** MAALISKUUN 2010 ODOTTAJAT LOKAKUUSSA ***

    Enpäs ole pitkään aikaan jaksanut kommentoida mitään. Lueskelen kuitenkin päivittäin (joskus jopa useamman kerran) teidän kuulumisia. Josko siis tänään aktivoituisin. Ensiksi Valdemaria oikein paljon jaksamista sinne. Olet kyllä uskomattoman vahva ihminen, kun jaksat vielä käydä täällä...
  15. F

    +Maaliskuussa poksuvat syyskuussa+

    Vakuutuksista otetaan taas tälle Tapiolasta vakuutus sekä sairaskulu-, että tapaturmavakuutukset. Viimeeksi, kun näitä selvittelin, eivät kaikki vakuutusyhtiöt tarjonneet lapsivakuutusta syntymättömälle lapselle (eli raskauden ja synnytyksen aikaiset sairaudet yms. jäävät sitten vakuutuksen...
  16. F

    +Maaliskuussa poksuvat syyskuussa+

    momtoo Jos on vuotoa, on samalla reitti bakteereille ylös. (Vuodon takia limatulppa ei pääse muodostumaan, vai miksi sitä nyt sanottiinkaan...) Vedessä, erityisesti uimahalleissa ,on sen verran bakteereja, että sen takia sitä ei suositella. Ymmärrän kyllä huolesi, koska itse olen ollut kovin...
  17. F

    +Maaliskuussa poksuvat syyskuussa+

    Pitkästä aikaa jaksan taas kirjoitella. momtoo Kyllä varmaan lepo on hyväksi, mutta en usko, että työntekokaan (riippuen tietenkin työsi fyysisestä rasituksesta) on kauhean pahaksi. Minä olen vuotanut vähemmän tai enemmän lähes koko raskausaikani. Rusehtava vuoto on vain jotain vanhaa vuotoa...
  18. F

    +Maaliskuussa poksuvat elokuussa+

    Repalle vielä kerran :hug: Nyt uskallan kirjoitella jo hieman omaakin napaani. Eli yli kuukausi sitten alkanut vuoto näyttäisi nyt lakanneen. Kyllä tässä on saanut olla sydän syrjällään. Pari viikkoa sitten neuvolantäti sai muutaman sekunnin verran sydänääntä kuuluville, mutta oli niin...
  19. F

    +Maaliskuussa poksuvat elokuussa+

    :hug: :hug: jaksamista Repalle todella ikävä kuulla, että joku joutuu vielä poistumaan joukostamme
  20. F

    +Maaliskuussa poksuvat elokuussa+

    Minkylle ja kukkaistytölle :hug: :hug: Vai seksiä, eikös sitä harrastettu ennen raskaaksi tuloa ei enää tarvitse? :laugh: Sen verran kuvottaa koko ajan, väsyttää jä närästyttää, että ei aivan heti tulisi edes mieleeni... Valitettavasti olen vieläkin vuotanut jonkin verran, joten...

Yhteistyössä