Hakutulokset

  1. K

    Raskausväsymysvalitus... *turhis*

    Kiitän haleista. :) Ihan turha tässä oikeasti olisi tuskastua, ei tässä montaa viikkoa ole enää jäljellä. Onneksi.
  2. K

    Paljon painoit hääpäivänäsi ja paljon painat nyt? Monta vuotta häistä aikaa ja monta lasta?

    55 kg koko ajan, paitsi just nyt 68 (rv 38). Neljäs masussa, häistä 8 vuotta.
  3. K

    Mitäs

    Kuulostaisi vahvasti siltä, että vastaa ajanvarauksista yms. Taitaa tosin enenevässä määrin terkkarit hoitaa ajanvarauspuolenkin itse.
  4. K

    Raskausväsymysvalitus... *turhis*

    Miksi, voi miksi supparit tulee aina iltayöstä ja yön aikana. Usempi yö käytännössä ilman unia alkaa ihan hieman ottaa aivoon. Supistelee siis just sen verran, ettei saa nukuttua, muttei tarpeeksi, että vauvan saisi maailmaan. Olen vinkunut, kiitos.
  5. K

    Vahditteko lapsianne kylässä?

    Todellakin vahdin, joskin nykyään pääsee siinä puuhassa jo helpommalla, kun nuorinkin lähentelee neljää vuotta. Tosin uusin tulokas laittaakin sen rumban uudelleen alkuun.
  6. K

    *Tammikuun tähdet-11* MEIDÄN KUU <3

    Moikka! Ryhdistäydyn pitkästä aikaa ja kirjoittelen kuulumisia, vähän huonosti olen saanut aikaiseksi... :ashamed: 37+2 ja loppusuora lähestyy! Merkkejä on ollut lauantai-illasta lähtien, saapa nähdä, koska tyyppi päättää tulla maailmaan. Kaksi yötä on mennyt jo aikalailla valvoessa, joten...
  7. K

    *Tammikuun tähdet-11* marraskuu-10

    Nostellaanpa pino takaisin ykkössivulle. :D Äitipolikäynti takana, ulkosuu auki sormelle, mutta tilanne kokonaisuudessa ihan ok. Lepoa ja uusi tsekkaus kahden viikon päästä. Kreecher ja Ötys 29+5
  8. K

    G:Imetys vai korvike?

    Kun kerran oma maito on mainiosti riittänyt, niin imetys. Jos ei olisi riittänyt tai olisi tullut jotain muita imetyspulmia, niin korvike. Ei kai siinä sen kummempaa.
  9. K

    imetys ei onnaa

    Oma esikoiseni, korvakierrelapsi, kieltäytyi noin puolivuotiaana ihan totaalisesti imemästä makuuasennossa. Poika piti ottaa syliin niin, että hän istui naama tissiä vasten ja siinä hän suostui imemään. Voisikohan korviin tulla painetta imiessä, en tiedä...
  10. K

    Hermot menee!!!

    Ap, tunnen tuskasi! Mulla on täällä kotona 7-vuotias nirsopeppu ja nuorin, 3-vuotias, näköjään menossa samaan suuntaan. Tosi turhauttavaa, kun aina on sama laulu ja tosiaan äärirefleksinä tulee ykä, jos pakottaa maistamaan. Meillä on päädytty siihen ratkaisuun, että jos nirsoilu alkaa, tulee...
  11. K

    *Tammikuun tähdet-11* marraskuu-10

    Dodii... Saikkuahan sieltä napsahti tännekin ja lähete äitipolille. Kohdunsuu sormelle auki ja kohdunkaula hävinnyt, mikä on kyllä ihan normisettiä monisynnyttäjälle, mutta yhdistettynä jatkuvaan suppailuun vähän kehno yhdistelmä. Ainakin kaksi viikkoa siis lepuutusta. MamaDeDos, hauskan...
  12. K

    *Tammikuun tähdet-11* marraskuu-10

    Moikka, supistuksia täälläkin, jatkuvasti. Voisin sanoa, että aamupäivän puolella tahti on 1-2 tunnissa ja iltaa kohden kiihtyy. Toistaiseksi ei ole tehnyt tuhoja kohdunsuulla, joten ei haittaa ja lääkärin mukaan on ihan normaalia neljättä odottaessa. Toivotaan niin. Huomenna taas tarkastetaan...
  13. K

    *Tammikuun tähdet-11* marraskuu-10

    Heippa! Tervetuloa joukkoon, Taffo, saa nähdä, onko meillä treffit synnärillä! Olen siis myös menossa Lohjalle synnyttämään ja "eräpäivä" on 22.1. Ollaan vielä samanikäisiäkin. :D Kestoja on tehtailtu täälläkin. Kaksi pul-kuorista taskuvaippaa coolmaxilla ja kaksi bambu-hamppu...
  14. K

    *Tammikuun tähdet-11* marraskuu-10

    Heippas! Tukalantukala olo, vaikka tässä kohtaa taitaakin olla vielä aika turha valittaa... minemi, mä sain sellaisen mielialakartoituslomakkeen, mutta se käsitteli vain mun mielialojani. Meillä on ollut aikanaan aika mutkikas suhteen aloitus mieheni kanssa, ja en ihan äkkiä usko, että...
  15. K

    *Tammikuun tähdet-11* lokakuu-10

    Moikka tännekin pitkästä aikaa. Ihan hurjan vähän on tullut istuttua koneella, työ vie tällä hetkellä kaikki mehut ja kaikki "ylimääräinen" koneella istuminen tuntuu jotenkin tylsältä. Tiedän, että tämä muuttuu kyllä sitten, kun äitiysloma alkaa, sitten jaksaa taas innostua Internetin...
  16. K

    G: ällöttävin nimi? Minusta Unna

    Mulla on mennyt nimenomaan just näin. Jokunen nimi on alkanut kuulostaa kamalalta, kun tulee mieleen ihminen, jonka kanssa ei ole tullut lainkaan toimeen. En uskalla itse edes lukea ketjua läpi, nimen valinta on jotenkin niin henkilökohtainen ja tunnepitoinen asia, että turhaan tulee paha...
  17. K

    Vastuu?

    Ei se valitettavasti ihan niin aina mene. Lapset saattavat käyttäytyä täysin eri tavalla kotona, koulussa, vapaa-ajalla jne. vaikka kuinka kotona panostettaisiin kasvatukseen. Useimman teini-ikäisen elämäntehtävä on kokeilla vanhempien rajoja ja uhmata tieten tahtoen.
  18. K

    Millä viikoilla näkeevauvan sukupuolen ultrassa?

    Rakenneultrassa meillekin on aina sanottu ja ovat pitäneet paikkansa. Kaverille sanottiin sekä rakenneultrassa, että viikolla 26 ultrattaessa, että poika on tulossa, mutta tulikin tyttö. Että ei se kai ihan sataprosenttisen varmaa ikinä ole.
  19. K

    *Tammikuun tähdet-11* syyskuu-10

    Heippis, tää viettää saikkupäivää. Ei raskauden takia, vaan virtsatieinfektion. Hemmetti, kun on inhottava olo. Mulla on onni onnettomuudessa siinä, että kun se on ollut kroonisena, niin multa löytyy aina lääkkeet kotoa, ei joudu samanlaiseen kärvistelyyn, kuin...oliko se Jeccica, nyt joudun...
  20. K

    *Tammikuun tähdet-11* syyskuu-10

    Heipsan taas pitkästä aikaa! Tervetuloa joukkoon NeitiAurinko ja kivaa, että mussukin on palannut joukkoon! :) Itsellä harventunut kauheasti tämä kirjoittaminen, mutta eiköhän se siitä aktivoidu taas, kun loma alkaa. MamaDeDos, ihan just tuolleen olen sopeutunut tyttöodotukseen. Eli ihan...

Yhteistyössä