Hakutulokset

  1. S

    Kohtu taakse kallellaan ja raskautuminen

    Ei sitä tutkittu.Äitillä oli sama homma.Sai neljä lasta luomuna.Samoin me nämä kaksi.Onnea teille yritykseen =) Ei tuo diagnoosi maailmanloppu ole =)
  2. S

    Nyt lähti kissa talosta!!

    Niinpä.Itse olen onnellinen,että jatkettiin kissan kanssa.On nykyään todellinen lapatossu ja nukkuu yötkin tytön kanssa :heart:
  3. S

    Kohtu taakse kallellaan ja raskautuminen

    Me yritettiin ekaa 6 vuotta.Kohtu myös taakse kallellaan.Toinen tulikin sitten helposti =) Ei kai siihen auta kun jatkaa harjoituksia.Ja ilman stressiä,nappaa helpommin =)
  4. S

    Nyt lähti kissa talosta!!

    Meillä oli kans YKSI tilanne jossa kissa,1vee teki tytölle kynnen jäljet kasvoihin.Ei kuitenkaan kissaa heti hävitetty,onneksi.Ovat 2 vuotta tuon tapahtuman jälkeen erottamattomat :heart: Mutta kaikki tyylillään tekee päätökset.En puolla enkä kiellä.
  5. S

    Ketään jolla todettu kyhmy rinnassa ja

    :attn: Melkein mun tarina.Ikäää silloin 24 ja imettänyt esikoisen.Sit tuli tuumorin omainen liikkuva kyhmy toiseen rintaan.Kipuli kun painoi.Lopputulos oli mammografian ja ohutneulanäytteiden jälkeen muutos maitorauhasessa.Ei pelkoa että muuttuu pahalaatuiseksi.Ei leikattu tosin.
  6. S

    Mitä muita "rangaistuskeinoja" kuin jäähypenkki?

    Käy sirppi jossain maalaistalossa katsoo ja tutustuu miltä se kanankoppi ja kananmuna näyttää.Tee sitten itse johtopäätös omilla aivoillasi että onko se hyvä paikka lapselle. Kaikella kunnioituksella -Sanni
  7. S

    Mitä vielä kesken tälle illalle?

    Tellu ja tietsikka kiinni,kaljan loppuun tyhjennys,hampaan pesu.Siinä KAI tärkeimmät.
  8. S

    Oisko se ihan kamalaa, jos

    No kyllä sinä sitten aina yhden pienen siinä vielä pyörität :heart:
  9. S

    lasten nimi gallup ja mitä tekevät nyt, siis mullako tylsää....

    Enni Sofia 9v ja Joona Kasper 2,4v nukkuuuuu |O
  10. S

    Oisko se ihan kamalaa, jos

    Ota tuo mun adhd (tai siltä se tuntuu)pariks päivää hoitoon :D Paluu todellisuuteen,ei ne kauan oo vauvoja,pieniä ja viattomia :heart:
  11. S

    Mitä muita "rangaistuskeinoja" kuin jäähypenkki?

    Jos on kanankoppi pihassa niin laita sinne.
  12. S

    hevosleffa

    Tyttö ja villivarsa sekä Monocerus toimii meillä. Oikeita leffoja.
  13. S

    Tytön nimistä!!!

    Tai jiäkuappi savolaisittain :D
  14. S

    Tekee mieli kaljaa!!

    Alkoholiton ajaa tuossa tuskassa asiansa.Kokeile edes =)
  15. S

    Rammsteinin paras biisi?

    Tää se on.http://www.youtube.com/watch?v=CJebY9c-x6A
  16. S

    Taidanpa ottaa lasin viiniä

    No viini paranee vanhetessaan =) Ei se vanhaks mee.Mut sit kun juot niin juo koko pullo :whistle: Muuten se vanhenee :D
  17. S

    Miten teillä on vesirokko alkanut?

    Korvan taakse tuli molemmilla ekat punaiset laikut. Kohta nousi kova kuume ja näpyt lisääntyi tooosi nopeasti sen jälkeen. Syksyisin on jotain ihme önniäisiä jotka pääsee piponkin alle puremaan tai pistämään noita punaisia laikkuja.Muistan hyvin kun itse epäilin jotain rokkoa,kunnes mentiin...

Yhteistyössä