Hakutulokset

  1. nibbler

    *Esikoishaaveista syntyneet* vol. 4

    merks. ikuisuus: täällä sama! lopulta kokeiltiin semmosta nokkamukituttia (siis tuttiosa joka näyttää nokkamuin nokalta) ja se toimi. tosin Liam vähän pärski ja sylki ensin maitoa/vettä, mutta ku harjoteltiin niin alko onnistumaan. tiedän kans yhen vauvan joka joutu juomaan korvikkeen...
  2. nibbler

    testauksesta

    :flower: Onnea!
  3. nibbler

    yösyötöt..

    Elli onhan se välillä hermoja raastavaa kun ei saa nukuttua, mutta minkäs teen. neuvolassa sanottiin viimeks että pitäs lopetta yösyötöt, mutta jos lapsi sitä tarvii niin pakko se on antaa. oisko jotain vinkkejä millä ne sais vähenemään? oon koittanu antaa vellejä ja puuroa iltapalaks ennen...
  4. nibbler

    yösyötöt..

    meillä taidettiin tuolloin syödä kolme neljä kertaa yössä. sama jatkuu edelleen ja poika on nyt puolivuotias
  5. nibbler

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Onnea atelle :) kohta se jo täyttää yks vuotta :) Opiskelua mäki oon miettiny. että jatkaisko kesken jäänyttä kuvaartesaaniks opiskelua vai meniskö firmanperustamis kurssille. varmaan sitä viimeistä kun en vielä voi jättää poikaa hoitoon. meille kuuluu hyvää. poika jatkaa Pa:n sanomista...
  6. nibbler

    Peräkkäisiä otsikoita, vol. 1234567

    Apua! Meni tonne alapäähän euron kolikko enkä saa sitä pois! hyi ku on outo olo Se sanoo MIAA,MJAUUUUUUUUU,MIUUUUU,MOUUUUUUU Nurinaa miehestä.
  7. nibbler

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    TB mulla epparihaava tuntuu sekstaillessa edelleen, vaikka synnytyksesta kohta 5kk (mihin tää aika menee?) tai oikeemmin se ei oo se haava, vaan arpi joka kiristää niin että vasta viime aikoina ollaan voitu ees jotenki sekstailla. tällaiseen asiaan törmäsin vasta sitten kun olin jo monta...
  8. nibbler

    G: Mitä miehesi tekee juuri nyt?

    pakkaa makkaraa. siis ei pervossa mielessä ,vaan töissä :D
  9. nibbler

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    On se vaan ihanaa ku porukka raskautuu uudestaan :heart: onnea kaikille! tulin kertomaan että mut löytää nyt facebookistta, että jos joku haluu kaveriks niin laittakaa nimi vaikka yksärillä niin lisäilen teitä :) muuten meille ei mitään ihmeempää. viimeisessä neuvolassa mitat oli 8,5 kg...
  10. nibbler

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    cham :hug: :'( voi ei. osaisimpa sanoo jotain lohduttavaa. mut lämpösen virtuaalihalin lähetän teille. :hug: yövaipatus meillä on R&R yksläpällinen sisävaippa, harso lisäimulla (siis ei kokonainen harso, vaan 1/4 harsoa taiteltuna, ja joskus ku muistaa laittaa niin kuivaliina. yleensä...
  11. nibbler

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    voi suukkis! ONNEA! :flower: =)
  12. nibbler

    Olenko ainut joka ei ole ostanut vielä yhtään joululahjaa?

    mä en oo OSTANU yhtäkään. mut tehny oon jo useammalle. tai oon ostanu, mut en oo maksanu :D
  13. nibbler

    hei hoo pitkästä aikaa

    ja nyt mua kutsutaan.. toodols! :wave: :wave:
  14. nibbler

    hei hoo pitkästä aikaa

    aaw :D
  15. nibbler

    hei hoo pitkästä aikaa

    hei!! joo empä mä oo pahemmin kerenny käyä. poika pitää kiireisenä :) jonkun verran oon käyny lukemassa tuolla toisella puolella mut mitäsnytti on jääny hyvin huonolle hoidolle :D
  16. nibbler

    Kävin katsomassa varasto ja mietin että....

    voiko sinne laittaa patterin?
  17. nibbler

    hei hoo pitkästä aikaa

    jaa eli samaa ku ennenki...
  18. nibbler

    Lempihymiösi?

    :ashamed:
  19. nibbler

    hei hoo pitkästä aikaa

    mitä mä oon missannu?
  20. nibbler

    Minkä nimiset lapset teillä on?:)

    Liam Jan Leander :heart:

Yhteistyössä