Hakutulokset

  1. zuku

    Tammimasut 2015 *elokuu*

    Chokomom Tylyn vastauksen olet kyllä saanu.. jos oot työelämässä ni ilmoita sinne ettet maanantaina tule töihin..
  2. zuku

    Tammimasut 2015 *elokuu*

    Naaba korjaatko mun teitoihin la:n 23.1 (muistin väärin) ja tämä on tosiaan kuudes raskaus, mut koska yksi meni kesken ni odotamme viidettä :D Huhheijaa Meille tulee myös viides, esikoinen lähtee nyt eskariin. Liitoskivuista tuli mieleen, et onko teillä muilla repäisykipuja? Tai...
  3. zuku

    Tammimasut 2015 *heinäkuu*

    Ilmoittaudun yllätyksekseni mukaan. Vasta viimeviikolla sain tietää raskaudesta, joka on minulle kuudes. Synnytyksiä on neljä 3/08, 12/09, 1/11, 6/12. Tämän la on ilmeisesti 21.1. Ensimäinen neuvola on vasta 3vk päästä. Elämä on yllätyksiä täynnä, menin muiden asioiden takia naistentaudeille...
  4. zuku

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Ilmoittaudun yllätyksekseni mukaan. Vasta viimeviikolla sain tietää raskaudesta, joka on minulle kuudes. Synnytyksiä on neljä 3/08, 12/09, 1/11, 6/12. Tämän la on ilmeisesti 21.1. Ensimäinen neuvola on vasta 3vk päästä. Elämä on yllätyksiä täynnä, menin muisen asioiden takia naistentaudeille...
  5. zuku

    Sisäseinien maalaus hirsitalossa

    http://www.tikkurila.fi/files/399/Tikkurila_opas_hirsisuojaus_2013_low.pdf
  6. zuku

    Sisäseinien maalaus hirsitalossa

    samaan tyyliin kuin saunan lauteitakin sävytetään vahaamalla.. tai värillisellä lakalla saunan seiniä (liikkeessä osaavat auttaa väreissä ja materiaaleissa)
  7. zuku

    Sisäseinien maalaus hirsitalossa

    Mä antaisin alkuun olla hirren ihan omana itsenään ja sit myöhemmin maalaisin, kun käytön jälkiä tulee. Maalaamalla väliseinät saat väriä huoneisiin. Tai tuo vieraan mainitsema seinien vahaaminen on myös käypä idea
  8. zuku

    Vattu että menee hermot!

    Ootko tehny nuista auton naarmuttamisista rikosilmoituksen? Kukaan naapureista ei ole nähny tekiää?
  9. zuku

    Mitä tupareihin lahjaksi?

    nuo kuvioidut tiskirätit ois muuten hyvä tuliainen eikä ainakaan turhake
  10. zuku

    Onko ananas ruoka-allergiaa aiheuttava?

    voi olla hyvinki ruuasta johtuvaa. Meidän 3v oksentaa jos syö yhtään enempi popkorneja
  11. zuku

    Mitä tupareihin lahjaksi?

    tuo puutartatonttu on tosiaan kökkö idea, mut tuli mieleenni laiton tuohon :D Tuo herkkukori on hyvä idea.. sinne sit voi sisällyttää vaik mitä.. mut sisustusjuttuja en ostas jos en tarkkaan tietäs mitä tarvii
  12. zuku

    Mitä tupareihin lahjaksi?

    onko tai oletko ompelia? mitä jos annat lahjakortin jot saa tuoda sinulle verhot ommeltavaksi
  13. zuku

    Mitä tupareihin lahjaksi?

    rivitalo, omakotitalo, kerrostalo? pihalle joku pensas? Ruukku kukka (esim rahapuu) Joku leivonnainen sellainen puutarhatonttu kukkapenkkiin
  14. zuku

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    Hyvältä kuulostaa Niiskuneiti.. tai kuulosti kuukaus sitten! Tääl menee ihan mukavasti tyttö trion kanssa.. -08 syntyny on touhukas neiti kuivaksi oppi tuossa alkuvuodesta muutenki pitkälle omatoiminen. -09 syntyny on meidän touhukas, jokapaikkaan menossa ja aina äänessä, iloinen veijari, -11 on...
  15. zuku

    Mieheni isän naisystävä suuttui

    En antaisi lupaa! En tiedä ylireakoiko, mut vanhempien mielipidettä pitäisi kunnioitaa sen verran et ei tuosta ois syytä loukkaantua! Ja ihan hyvä huomautus vastaisuuden varalle
  16. zuku

    Minkä verran/minkä kokoisia vaatteita kannattaa esikoiselle hankkia?

    Ainaki viimevuoden äp-pakkauksen toppahaalaria sai pienennettyä kääntämällä lahkeen/hian suut "kiinni" eli ei ollu enään sellainen jättisuuri vastasyntyneelle! Oli kyl kätevä, meil käytettiin alusta asti vaunupukuna, kaukalossa oli fleecehaalari + kaukalopussi
  17. zuku

    Minkä verran/minkä kokoisia vaatteita kannattaa esikoiselle hankkia?

    jouluvauvalle suosittelen kaukalopussia + fleece puku (voi hyvin olla jopa 62 ni menee sit myöhemmin ilman kaukalopussia). rattaissaki pärjää ku pienen kans ei hirveillä pakkasilla voi ulkoilla muutenkaan ja muutenki voi lisätä lämmikettä. Eli paksu toppapuku ei ole pakollinen
  18. zuku

    Minkä verran/minkä kokoisia vaatteita kannattaa esikoiselle hankkia?

    yllättävän vähällä pääsee alkuun.. siis mitähän mä nyt nakkaisin kolme neljä vaatekertaa 50-56-62 ja sit jos löydät jotain ekstra mukavaa isomassa koossa, kerkeät hyvin hankkia vauvan synnyttyä sit lisää vaatetta. Oikeastaan vasta oma kokemus kertoo sinulle millaisista vaatteista tykkäät ja...
  19. zuku

    Pienten lasten ukkumaanmeno (menemättömyys)

    toinen vois olla se et jätätte huoneen oven auki, kuulevat ku te olette hereillä, mut mä kyl kokeilisin tuota et eriaikaan nukkumaan
  20. zuku

    Saako teillä lapset ottaa itsekseen evästä kaapista?

    Ei saa ja lapset on 1v ja 3v Ruoka-aikoina syödään, mut niiden välissä ei. Välipala-aikaan saavat ite ottaa ja muutenki kaataa esim jogurtin astiaan, mut muuten pitää pyytää. Meil tämä siksi koska sit ei maistu oikea ruoka, mut leipää, jogurttia jne syötäs kyllä. Muutenki oon yrittäny...

Yhteistyössä