Hakutulokset

  1. T

    Inseminaatio 2015

    Menkat alkoi eilen illalla. Pitkä päivä oli odotella, kun mulla alkaa aina kp 28 iltana. Vaikka tiedossa oli pienet mahdollisuudet, niin kyllähän sitä toivoi kuitenkin ja pettymys iso. Etenkin miehelle, jolla niitä omia lapsia ei vielä ole, ja edellisessä liitossa yrittivät luomusti vuosia. No...
  2. T

    Inseminaatio 2015

    Onnea Karma! Hienoa että nyt jo oli syke kuultavissa. Minäkin kävin molemmista lapsista varhaisultrassa, koska en myöskään halunnut odottaa mahdollisia huonoja uutisia viikolle 12. mimiann, en osaa sanoa mitään tilanteeseenne, mutta eikö miehesi hoitava lääkäri osaisi sanoa jotain? Hänellä...
  3. T

    Inseminaatio 2015

    Inssissä käyty, mutta toiveet ei ole korkealla. :( Siittiöiden määrä oli heikentynyt huomattavasti siitä kun oli tutkittu viimeksi vuosi sitten. Tuolloin määrä 62 milj. ja ongelmana ne vasta-aineet, nyt määrä oli enää 11 milj. joista pesun jälkeen jäi 1 milj. eli eipä ole hurraamista. Jos...
  4. T

    Inseminaatio 2015

    Hei! Liityn teidän joukkoon, joskin minulla hieman erilainen tilanne kuin useimmilla, enkä edes ymmärrä tästä ammattisanastosta puoliakaan, mutta eiköhän se tästä! :) Minulla siis on kaksi luomulasta edellisestä liitosta, 7- ja 5-vuotiaat. Nykyisessä suhteessa emme ole lasta saaneet, viime...
  5. T

    Kuinka monelle näyttänyt plussaa??? jo ennen..

    4 tai 5 päivää ennen oletettuja menkkoja tuli plussa! Aikaisemmin en oo noin ajoissa edes testaillu.
  6. T

    miten aikaisin "kannattaa" testata?

    ei oikeesti kantsi testata kun vasta menkkojen alkamispäivänä, on tietääkseni suhteellisen harvinaista että noin aikaisin näkyy plussaa, siksi itsekin aloituksessa tätä asiaa kyselin, että onko mitään järkeä edes koittaa. Itse en oo koskaan noin aikaisin vielä testaillu,mutta mä en tällä kertaa...
  7. T

    haamuilua vai pelkkä viivanpaikka??

    mun kokemuksen mukaan jos on väritön viiva niin se on se viivanpaikka ja jos on yhtään väriä niin se on plussa.
  8. T

    miten aikaisin "kannattaa" testata?

    Mä pidän peukkuja! Vaikka jos tulee nega niin sehän voi tossa vaiheessa vielä myöhemmin muuttua plussaksi! meillä oli muuten yk 4 ja esikoinen tärppäs myös yk 4, taitaa olla meidän onnenluku!
  9. T

    miten aikaisin "kannattaa" testata?

    En sit malttanu... aamulla testasin ja plussahan se oli! :heart: :heart: :heart: Hailakka viiva mutta selkeä punainen väri kuitenkin. testi siis oli tuo First signal ja dpo 9 tai 10, en ole ihan varma kumpana ovis oli kun kahtena päivänä tuli kananmunalimat.
  10. T

    miten aikaisin "kannattaa" testata?

    Mä ostin apteekista kans herkän (10) testin merkki oli First signal. Mutta juttelin just mun kaverin kanssa joka sano että sillä oli tuo testi näyttäny selvää negaa, mutta jollain kaupan testillä jossa herkkyys 25 niin tuli haalea haamu! Ja hän siis tukevasti raskaana nyt, joten tiedä noista...
  11. T

    kyselyä raskaustesteistä...

    oliko viivassa väriä? kun pelkkä viivanpaikkahan on väritön, mut jos punertaa/sinertää yhtään niin sit on plussa! Toivotaan parasta!
  12. T

    miten aikaisin "kannattaa" testata?

    Kun nyt siis dpo 8 ja melko kovaa alamahajulimista ollu pari päivää ja runsasta valkkaria, joten en millään malttais odottaa vielä viikkoa testaamista... Onko mitään järkeä testata vielä huomenna?
  13. T

    G: Käytätkö(/käyttäisitkö jos olisi vaippaikäinen) nature babycare-vaippoja?

    Niin ja siis ongelma noissa vaipoissa mitkä on kaatopaikalla on siis se, että ne kakat siellä muhiessaan aiheuttaa suuren määrän metaanipäästöjä!
  14. T

    G: Käytätkö(/käyttäisitkö jos olisi vaippaikäinen) nature babycare-vaippoja?

    uudessa Yhteishyvässä oli juttu tästä. Ja mä olen ollu kyseisen vaipan laatuun tosi tyytyväinen! Ja tosiaan siinä jutussakin sanottiin että ainakin säästyy katoavaa luonnonvaraa, eli öljyä, valmistusvaiheessa.
  15. T

    Nyt saa (ja pitää) arvostella :D (uudet kuvat lopussa)

    ai, no mutta toi mun viimenen lause pitää silti paikkaansa! :)
  16. T

    Nyt saa (ja pitää) arvostella :D (uudet kuvat lopussa)

    Niin ja mun mielestä ei mitään outoa siinä että eteisen lattia eri materiaalia! Sehän käytännöllisyyden lisäksi myös mukavasti erottaa eteisen muusta tilasta.
  17. T

    Nyt saa (ja pitää) arvostella :D (uudet kuvat lopussa)

    Komiaa on! Tosin iyse ehkä petsaisin vitriinin tummemmaksi.
  18. T

    MINKÄ IKÄISENÄ SAIT ESIKOISESI, ja muita kysymyksiä

    1. 30 just täytin 2. 3,5 vuotta lapsen syntyessä 3. kyllä 4. 6 vuotta oman alan kokemusta ja vaki työpaikka 5. että on itse henkisesti aikuinen ja valmis asettamaan lapsen tarpeet omien edelle!
  19. T

    MAALISVAUVAT 2008 *Elo- ja syyskuussa -08*

    pikaisesti 5kk neuvolakuulumiset: paino 8585 gr pituus 68 cm pipo 43,2 "Hurmaava hymyneiti! Hienosti kasvaa. Kasvis- hedelmäsoseita saanut ja maissivelliä. Vatsa toimii hyvin, olo hyvä. Yöllä heräilee, päivällä nukkuu 3x30 min. Hienosti vuorovaikutuksessa, jokeltaa värikkäÄsti...
  20. T

    Lpasen Äo yli 150 ja koulumenestys n. 8..

    Nimenomaan tarkoitin että jos syy esim. epäonnistumisen pelko niin silloin asialle on syytä tehdä jotain! Mutta jos syy vain "laiskuus" niin ei ehkä tässä vaiheessa vielä kannata murehtia.

Yhteistyössä