Hakutulokset

  1. Miu Mau

    Ehdotuksia mitä suolaista tarjottavaa synttäreille?

    Meillä lauantaina lastenkutsut (vanhempien kera). Itse meinasin tehdä kinkkupiirakan, kasvispiirakan ja lihapasteijoita :) Muuhun ei aika tällä kertaa riitä.
  2. Miu Mau

    Nimiapuja: Petrukselle tulee veli. Mikä näistä nimeksi?

    Siimus ja Lapsus :O Tarjoon Tiitus(ta), mut noista sun vaihtoehdoista paras on Marius.
  3. Miu Mau

    Vilijonkka muumimuki

    Paljon ne maksaa kaupassa? Kurkkaa tuo ylläoleva linkki :)
  4. Miu Mau

    Vilijonkka muumimuki

    On siel näköjään 13€ myynnissä yksi muki :D ***Muumimuki Vilijonkka, UUSI, EI HV*** - avoin - 13.00 € - Arabian kahvi- ja teeastiastot - Posliini ja keramiikka - Taide ja design - Huuto.net
  5. Miu Mau

    Vilijonkka muumimuki

    Halvin siellä oli lähtöhinnaltaan 19€ ja jotku kiskoo sit useita kymppejä :)
  6. Miu Mau

    Vilijonkka muumimuki

    Huutonetissä on myynnissä :)
  7. Miu Mau

    Auttakaas mua pojan nimessä!

    Eemi, Aati, Antti, Jemi, Veeti, Vili ainakin löytyy meidän kavereista :D
  8. Miu Mau

    Onko muut huomannu, että ihmiset alkaa kadota netistä? :D

    Mä tulin pitkästä aikaa kurkkaa mitä tänne kuuluu. Oon ollu talviunilla :D
  9. Miu Mau

    Ideoita, missä mun mies on käyny? Taustalla riitaa, ja kun tulin kotiin niin

    Mä luulen, että se on käynyt neuvottelemassa pankkilainan ja sen jälkeen käynyt ostamassa asunnon :D
  10. Miu Mau

    Mennään hienoon ravintolaan illalla syömään

    Eikös sinne saa. Lapset saanet joskus ihan kutsut mäkkäriin ja heitä sinne viedessä ohjattiin meidät pöytään mikä oli varattu koko seurueelle. Saivat itse valita juomat sekä syömiset muutamasta vaihtoehdosta. Kivaa kuulema oli ollut :D
  11. Miu Mau

    Miten vaikea onkaan löytää pojalle luontonimi!...

    Jokos täällä on tarjottu -Kuutti -Tahvo -Kuisma -Tyrsky -Tuomi -Kaarna -Tellus -Nalle -Naava -Timotei Meidän lapsilla näitä nimiä ei löydy, mutta huvikseni valkkasin nopeasti muutamia :)
  12. Miu Mau

    Soitanko hätäkeskukseen kun naapurissa ammuskellaan?

    :D Odota puoli tuntia tai tunti ja jos sen jälkeen hiljenee, käy aamulla kattomassa tuliko ruumiita. Täällä ampuu joka toinen naapuri.
  13. Miu Mau

    Tuttava kertoi facebookissa ajelleensa itsensä posliiniksi isänpäivän kunniaksi.

    :O Pitääkö fb:ssä aina kertoa kaikki?
  14. Miu Mau

    Kenen muille lapsille etä-isä teki tänään oharit? :(

    Olipa virheitä :D vaikka yritin oikolukea tekstin. Isoilla siis isän luokse pitkä matka, niin yhden pvän reissut ei onnistu. Kuopuksella oli synttärit perjantaina, mut eipä silloinkaan mitään kuulunut. Toisaalta ihan hyvä, kun tietää ettei se isä pysty kuitenkaan sitoutumaan säännöllisiin...
  15. Miu Mau

    Kenen muille lapsille etä-isä teki tänään oharit? :(

    Meillä on ollut ihan normi vkl. Isommat lapset olivat viettäneet isänpäivää jo viime vol, kun oli isä vkl ja valmismatkan takia ei pään reissun onnistu. Kuopuksen isä taas ei oo poikaa nähnyt puoleen vuoteen.
  16. Miu Mau

    G: Iltapalasi?

    Meillä oli päivälliseksi itse tehtyjä hamppareita ja iltapalaksi ei tarvii mitään, kun ähky vieläkin :p
  17. Miu Mau

    Mitä hittoo teen makarooneista?

    -Keitä jauhelihakastikkeen kaveriksi -kinkku-makaroni salaattia -kinkku-makaroni pasta on yksi pika/ helppo ruoka meillä -pääkallomuhennosta -tonnikalapasta
  18. Miu Mau

    Köyhät kyykkyyn! Juon shampanjaa

    Mulla on lasissa vettä. Lapsilisät tulee kahden viikon päästä.
  19. Miu Mau

    Paljonko syötte vuodessa hirvenlihaa?

    Niin paljon, että alkaa kyllästyttää :D En oo koskaan miettinyt paljonko sitä on määrällisesti. Pitääpä taas aloittaa lihan "kerjääminen", kun isällä alkoi metsästys tuossa pari viikkoa sitten.
  20. Miu Mau

    Halvalla lähtee?

    Joku meidän naapureista on kyllästynyt perhe-elämään :D

Yhteistyössä