Hakutulokset

  1. Pikku Mii

    G: Pelkäsitkö/kävikö mielessäkään raskausaikana että joko sinä tai vauva saattaisi kuolla tai vammautua synnytyksessä?

    Kakkosen kohdalla loppuajasta pelkäsin tulevaa sectiota ihan hirveesti, en uskonut että itse selviäisin siitä..
  2. Pikku Mii

    2v:llä paha yskä ja ripuli, mitähän vois olla?

    Niin no voihan se olla sitäkin, ei vaan oo tommosia ruikkuja tullut kertaakaan 2vuoden sisään vaikka mitkä tulehdukset jo ollu.. Pitää kai vaan seurailla meneekö ohi, kun ei neidillä kuumettakaan edes ole. Ruoka maistuu huonosti, mutta onneks juo vaikka kuinka! :)
  3. Pikku Mii

    2v:llä paha yskä ja ripuli, mitähän vois olla?

    Vai oiskohan vaan joku harmiton itsestään ohimenevä pöpö.. Tytön hoidossa toisella hoitolapsella on just samat oireet ja nyt meidänkin neitillä. Eilen vielä ei ollut kovin pahana, vaikkakin aamupalan yhteydessä yskäkohtaus sai oksentamaan. Mutta viime yö oli yhtä kitinää ja yskimistä. Koko...
  4. Pikku Mii

    Mitäs mammat olette tehneet perheenne eteen tänään?

    Laittanut aamupalaa, pyykännyt, lounasta, pyykännyt lisää, imuroinut, leikkinyt lasten kanssa lääkäriä :D laittanut välipalaa ja iltapalaa.. perusjuttuja! Miehen eteen en oo varmaan tehnyt mitään paitsi ruoan ja sekin oli eilistä! :O No sen lisäksi otin kuusen, jouluverhot ym. härpäkkeet veks...
  5. Pikku Mii

    Kakkuapujaa (kuvan maalaamisesta)

    Jaa näkyyhän se :D en tiedä mitä sekoilee.. Mutta tulostin nyt yksinkertasen kuvan hopeanuolesta, aamulla piirrän leivinpaperille ja sitten kaupunkiin ostaan se valkonen väri ja marsipaani :)
  6. Pikku Mii

    Kakkuapujaa (kuvan maalaamisesta)

    Siis tuliko tää viesti nyt ollenkaan..
  7. Pikku Mii

    Kakkuapujaa (kuvan maalaamisesta)

    Kiva kuulla :) Oiskohan hyvä jos sekoitan ensin johonkin hitusen mustaa ja vielä vähemmän valkoista, lisään ehkä tipan vettä ja siitä sitten? Vai uskaltaako vain raakasta levittää suoraan marsipaanille ja lisätä tarvittaessa vähän mustaa tai valkoista? Kiitos kun jaksoit vastata :)
  8. Pikku Mii

    Kakkuapujaa (kuvan maalaamisesta)

    Höh, eikö täällä palstaile enää yhtäkään kakkuihmistä? :/
  9. Pikku Mii

    Kakkuapujaa (kuvan maalaamisesta)

    Niin ja kyse oli siis marsipaanille maalaamisesta wiltonin pastaväreillä :)
  10. Pikku Mii

    Kakkuapujaa (kuvan maalaamisesta)

    Mä sain eilen illalla päähän piston et haluan tehdä siskolle Hopeanuoli-kakun :p Mutta mulla on vain mustaa ja punaista väriä, tarviin valkoista että saan kuvaan harmaata. Mietin eetä jos huomenna aamupäivästä käyn hakemassa tiimarista värin ja alan maalaamaan siinä iltapäivällä pikkuhiljaa eka...
  11. Pikku Mii

    Kakkukuvan tekemisestä (wiltonin värit ja marsipaani) hjäälp! :)

    Elikkäs, ajattelin jos ehtis vielä pyöräyttää kakun lauantaille hopeanuolen kuvalla :p Jos haen tänään marsipaanin ja aloitan maalaamisen niin eikös pitäis ehtiä hyvin kuivua jne.. Mutta sitten itse asiaan, multa löytyy tähän hätään vain mustaa ja punaista väriä, eli saisinko...
  12. Pikku Mii

    Taaperon nukutus - kerro mielipiteesi!

    Ok, no se on sitten sun tapa :) Mietin vaan että meinaatko sitten vuosia istua jokaisen lapsen vuoteella vai miten tai kauanko tuo sitten vaatiikaan. Enkä mä ole joutunut edes kuuntelemaan kauaa sitä itkua, kun olen mennyt jo pian paikalle, eikä ainakaan kakkosen kohdalla se ollut koskaan muuta...
  13. Pikku Mii

    Wow riippuvuus

    Hei, kiva kuulla "onneton" että teilläkin menee nykyään paremmin :) Mun mies pelaa edelleen wowia ja nyt kun tuli se jatko-osa niin jänskättänyt et mihin johtaa.. Mutta ihan hyvin on mennyt nää muutamat päivät senkin kanssa. En ole aikoihin vaatinut tai valittanut asiasta, kun ei ole ollut...
  14. Pikku Mii

    Taaperon nukutus - kerro mielipiteesi!

    Oliko mun tapani liian raaka teidän mielestä.. kun et ota mitään kantaa? :) Mä kun en vaan ymmärrä miksi ihmiset valittaa yhteisen ajan tai oman laatuajan puutetta, kokeilematta edes tuota et jättää sänkyyn ja jos itku ei lopu niin paikalle (ei valoja), silittelyä ja korkeintaan muutama sana ja...
  15. Pikku Mii

    Taaperon nukutus - kerro mielipiteesi!

    Mä suosittelen lämpimästi unikoulua! Meillä tais venyä myös noin pitkälle se esikoisen kanssa.. Vaati ehkä 5 iltaa huutoa, siis ekoina toki vaan pidempään.. Meillä makkarit yläkerrassa, mä istuin sitkeesti rappusilla, valo toki pois makkarista ja ovi kiinni.. Jos huuto ei lakannut...
  16. Pikku Mii

    Mitäs olette tehneet tämän päivän aikana

    Oltiin esikoisen kanssa pari tuntia 15asteen pakkasessa pulkkamäessä :)
  17. Pikku Mii

    Mitä joululahjaksi 22v naiselle?

    Paljonko saapi maksaa? Ehdottomasti kasvohoito tai muu hemmottelu <3
  18. Pikku Mii

    Gallup: 30 asteen helle vai 30 asteen pakkanen?

    Helle, absolutely <3 Siis mieluummin ois helle, vaikka pakkasta täällä on :D
  19. Pikku Mii

    Tarvitseeko 2 viikkoa vanha vauva jouluna joululahjoja.

    No ei kai se TARVITSE enempää tai vähempää kuin kukaan muukaan :D Mutta meillä ainakin 5v oisi ihmetellyt jos ei vauva ois saanut edellisjouluna esim mitään :) Sen paketeissa oli sitten pehmopallo, nokkamuki, vaatetta jne..

Yhteistyössä