Hakutulokset

  1. S

    Miksi en saa töitä?

    No paljonko sulle sitte on ehtinny kertyä sitä työkokemusta, jos oot 40 ja on sekä alle kouluikäsiä että kouluikäsiä lapsia? Kauanko oot olla kotona?
  2. S

    olipa hassua

    Meillä tippui lamppu katosta... :laugh:
  3. S

    tuijottavatko miehenne muita naisia

    Katsoo kyllä, mutta yleensä yrittää tehdä sen multa salaa. Ei kehuskele yleensä, mutta jos sammakko pääsee suusta niin kyllä minä annan sille samalla mitalla takaisin eli kun vastaan tulee hyvännäköinen mies niin kehuskelen oikein olan takaa! :laugh: Mutta niinhän se on että ei se sokeaksi...
  4. S

    Onko tämä enää normaalia 3vuotiaalta...?!

    \ Tuo möhö olen minä simppa. En vaan tajua miksi tuo nimimerkki tulee tuohon, vaikka tuo oli nimimerkkinä silloin ennen ku rekisteröidyin ja olen käyttäny "simppa harmaan" nim.merkkiä kun en ole jaksanu kirjautua. Täytyy alkaa tarkistamaan aina tuo nimimerkki kun kirjoittaa...siis ilman...
  5. S

    Onko tämä enää normaalia 3vuotiaalta...?!

    on on! Meillä on tyttö ihan samanlainen.
  6. S

    Uskaltaako moisen kanssa kerhoon

    Ilman muuta kerhoon vaan! Saattaa vähentää/lieventää uhmailua kun on jotain ihan omaa juttua. Ja kaikkein paras tietenki jos pystyiset tekemään sen pojan kans kahdestaan niin silloin se sais kokonaan sinun huomion. Meillä on isompi tyttö(3v.) niin itsepäinen ja pukemisen aikana 90% hankala...
  7. S

    Meni sitten 3-vuotis neuvola vähän niin ja näin

    minä en edes huomannu että olisivat tehneet kuulotarkastuksen. Tehdäänkö se sillä "pillillä"? Olin hetken aikaa pois huoneesta kun vaihdoin pienemmälle vaipan... Ei se kyllä siitä mitää maininnu siis se neuvolan täti.... siis nyt kirjoittelen ihan mustana B)
  8. S

    holtiton nuoriso

    Humalassa tulee tehtyä vaikka mitä... ei sillä että se olisi selitys. En ite ole enää "nuori" mutta en ole ikinä ymmärtäny toisten vahingoittamista tai muuuten tollasta vaarantamista ikinä! Se on todella typerää varsinki noin pieniä kohtaan!
  9. S

    Maalisvauvat 05

    Pieni tummahapsinen neitokainen syntyi 23.3 klo.07.56. Pituutta 50cm ja painoa 3555g. Onnea myös muille tuoreille vanhemmille!
  10. S

    KYSELY synnyttäneille naisille

    1.) millaisessa kunnossa olit ennen synnytystä? (kuntoilitko, mahdollinen ylipaino etc.) 2.) Olitko tyytyväinen itseesi? Oliko sinulla vaikeuksia suhtautua itseesi? 3.)Miten vartalosi muuttui raskauden aikana? 4.) Miten palauduit synnytyksestä? Lähditkö harrastamaan liikuntaa? 4.a) (vain jos...
  11. S

    2vuotias..huh huh mikä uhmis

    Tiedän miltä teistä tuntuu! Meillä mainitsivat jo 1.5-vuotis neuvolassa että näyttäs olevan "vähän" uhman vinkeitä. Ja sanoivat että sitä kestää noin vuoden verran.Sitä oli jo silloin jatkunut jo pari kuukautta. Ja kun meillä tyttö on kävellyt 11kk asti niin mm. se karkuun juokseminen kun...
  12. S

    lasten shamppoota

    Alkaa näyttään että tiheään harjaus parantaa päänahan "tilaa". Olen alkanu harjaamaan tytön pään aina kun se vähänki on rauhoittunu paikalleen; kattoon teletappeja, kun luetaan kirjaa ja jopa yöunille mentäessä. Ja alkaa ne hiukset pysyä aika hyvin suorana joten se takkuisuus ei suututa tyttöä...
  13. S

    lasten shamppoota

    Se on sellaista ohutta pölisevää. Natusan shamppoota käytän tytöllä ja todella pieniä määriä. Me ollaan yritetty öljyilläkin ja vaikka millä, mutta ei tunnu auttavan. Mietin tuossa että pitäsköhän sitä päätä harjata vaikka muutamia kertoja päivässä. Voiskohan se auttaa? Olen jostain kuullu että...
  14. S

    lasten shamppoota

    siis onko 2-vuotiaille hilseshamppoota? Meillä tytöllä on ollu syntymästään asti paljon tukkaa. Ja se on pakko pestä aineella muuten se on täysin solmussa. Ja voi sitä avaamisen riemua! No nyt olen huomannu että kun sitä vähän aikaa harjaa niin sellaista hilseen omaista irtoaa. Isältään tyttö...

Yhteistyössä