Hakutulokset

  1. M

    Limatulppa. Totta vai tarua?

    Irtosi. Tuli kahdessa osassa päivälleen viikon välein.
  2. M

    Ostaiskohan joku isoja,hyviä puutarha vadelmia?

    Paikkakuntaa myös kyselisin ?
  3. M

    Kaksostenrattaat?

    emmaljungalla ainakin on ollut sellaisia. Itsellänikin oli, mut möin pois jonkin aikaa sitten.
  4. M

    Miten saa perhehuoneen?

    Näin myös täällä. Etusija vapaisiin huoneisiin on just enisynnyttäjillä.
  5. M

    Jonathan välikausipuku

    Niin ja jos ei oman paikkakuntasi liikkeessä ole niin kysäise muusta kaupungista. Toimittavat myös postitse. Itse "tilasin" liikkeestä keväällä alennuksesta toppa-asuja kolmelle lapselle ja säästin 100e. :)
  6. M

    Hei, osallistu postinumerogalluppiin! Onko kellään samaa.

    44100 olis täällä
  7. M

    Onko kaikki välikausivaatteet jo myyty?

    Laita vaikka Lassie 104cm vk housut.
  8. M

    Kuka kävis mun puolesta kaupassa?

    Mä voisin antaa kanssa kauppalistan jollekin innokkaalle :D
  9. M

    Yksityinen vai kunnallinen pph?

    Yksityisenä saat itse valita hoidettavat lapset, kunnallisella kaupunki laittaa lapset. Yksityisenä huolehdit itse kaikista vero ym maksuista, kunnallisella kaupunki huolehtii ne.
  10. M

    huuto.net kysymys

    Onko kellään kokemusta miten huutiksessa lelut menee kaupaksi ? Meillä olisi iso laatikollinen megabloks palikoita ja mietin että mihin ne myyntiin laittais.
  11. M

    PERHEPÄIVÄHOITAJAT HOI!!

    Ainakaan mun ei itse tarttenu ilmoittaa, kun tiedot oli jo verotoimistossa. Soittelin sinne ja kyselin asiaa.
  12. M

    PERHEPÄIVÄHOITAJAT HOI!!

    Ainakin täällä 1 ja 1,5 lapsesta palkka on 350e + korvaukset. Kannaattaa tosissaankin miettiä kannattaako yhtä lasta ottaa, kun palkkakaan ei päätä huimaa. Kannattaa soittaa päivähoitotoimistoon ja kysellä onko tarvetta uudelle hoitajalle. Onko sulla jotain koulutusta alalle ?
  13. M

    Kesälomista

    Olen myös pph ja mulla sopimus loppuu tän kuun lopussa. Lomapäivät maksetaan eli en saa pitää niitä. Mun lapsilla hoidontarve olisi syksyllä jatkunut, mutta läheisestä pk:sta vapautui paikkoja niin lapset siirtyvät sinne. Kaupunki säästää ja kaikki ylimääräiset määräaikaiset laitetaan pois...
  14. M

    Jos kulkee taksilla eskariin

    Näin myös meillä.
  15. M

    Kuuluuko noi raparperit kuoria?

    Raparperin kanssa suositellaan maitotuotteita juuri tuon oksaalihapon takia.
  16. M

    Päiväkodista hakemisen tarkkuus?

    Täällä on 24/7 pk:ssa sääntö, että jos ei klo 22.00 mennessä ole lasta haettu niin lapsi on yön pk:ssa. Tuosta ajasta ollaan ainakin täällä tarkkoja, omaa kokemusta ei ole, mutta toisen pk:n hoitajalta kuulin.
  17. M

    hoitolasten muistaminen

    Meidän kaupungissa sitä ei vielä ole, ei myöskään vasua. On vasta ohjaajilla suunnittelun alla.
  18. M

    hoitolasten muistaminen

    Tää olisi kiva ajatus. Täytyypä pistää muistiin tulevaisuutta ajatellen. Mulla lapset olleet hoidossa 5kk ja aina innokkaasti vieneet kaikki työnsä kotiin, joten kasiosta voisi tulla melko tyhjä.
  19. M

    hoitolasten muistaminen

    Mun hoitolapset ovat sisarukset kahdesta perheestä. Olisiko ihan tyhmä ajatus ostaa yhteiseksi joku kesäpeli ?
  20. M

    hoitolasten muistaminen

    Olen pph ja työsopimus loppuu muutaman viikon päästä. Miten muut hoitajat oletteko lapsille antaneet jotain pientä muistoa ? Itse tässä mietin mitä tekisin ja vinkkejä otan vastaan Mitään kallista en hankkisi, kun on kuitenkin viidelle annettava. =)

Yhteistyössä